päivän :)
kavereittenkaa iltaa istuu ja äijänkörilään luo viikonloppuu viettää
[q]ella_:
terveystarkastuksessa tuli ainoastaan ja vain positiivista palautetta, verenpaine ja kaikki ihan huippuhyviä ja muutenkaan ei mitään vikaa missään jihuu..
ja painoin kilon vähemmän ku luulin vaik oonki täl hetkel ellaksi pulskassa kunnossa
[/q]
mullakin oli terkkari alkuviikosta...paino alle odotusten ja pituuttakin oli pari senttiä enemmän kuin mitä luulin <3
sain vihdoin inspiksen lukee reaaliin fyssaa, kemma-intoo odotellaan vielä. onhan täs huimat neljä päivää aikaa koitokseen
poika ollut mummolassa koko viikon. tänään oma nokka kohti maaseutua ja pääsee taas näkemään kullannuppunsa + tietenkin syömään äidin maittavia ruokia...
mikä vois olla mukavampaa!!!
-maalaisuhuujuntti
terveystarkastuksessa tuli ainoastaan ja vain positiivista palautetta, verenpaine ja kaikki ihan huippuhyviä ja muutenkaan ei mitään vikaa missään jihuu..
ja painoin kilon vähemmän ku luulin vaik oonki täl hetkel ellaksi pulskassa kunnossa
tänään on vain kaksi tuntii koulua ja sitten tekemään uutta biisiä kun taas ideoita ja sitten ehkä vähän maistelemaan illemmalla :)
Huomasin että harkkatyön palautukseen onkin annettu viikko lisäaikaa...
Tentti saattoi jopa mennä läpi.
[muokattu 12.3.2004 14:11]
Upea ilma, aurinko paistaa mun sisälle asti, uusi duuni on mahtavan kiva, viikonloppu aikaa juhlia... kaikki on hyvin!!!
*jiihaa**aplodit**iloinen**iloinen*
Mulla on tänään synttärit ja aurinko paistaa
ei tässä päivässä oo mitään hyvää..
sain nukkua melko rauhassa ja heräsin viideltä päivällä :)
sekä uuden biisin raakile-versio on redi ...
VIIKONLOPPUU!!!!
tätä on odotettu koko viikko.. viimeset tunnit vielä töissä, menee helposti Rank1 - airwaven tahdissa, eikä haittaa vaikka naapuriliikkeen silmälasien myyjät ei tykkää volatasosta.. WHEEE!!
Perjantai ja tänään Hesaan bilettää *iloinen**jiihaa*!!!
Sitä taas tajus et minkätakia sitä jaksaa tätä työtä tehdä...ku saa porukan hyvälle tuulelle tekemällä pieniä asioita ja viettämässä aikaa yhdessä *sydän*
Muutenki ollu todella onnistunu päivä
...ja huomenna sit illalla hummailemaa kavereiden kanssa
Kun joutuu tekee paljon töitä, niin rahat säästyy OCEANIAAN
*sydän*
sain piruiltua pojille
edit --------------------------------------------------------------------------
-------------- OLKAASNY-------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
[muokattu 13.3.2004 07:05]
10 tunnin sikeiden yöunien jälkeen on pirteä kuin mikäkin pomppulinnan lapsi ja illalla pääsee tamppaamaan taas
Hmm... mä tulin just töihin ja mun täytyy olla täällä vielä 6 tuntia. Kaiken kukkuraksi mä oon kipee.
-Mutta mitä vielä, edes tää tilanne ei vituta oikeastaan.
Taidanpa olla totaalisen in love ja varmaan vähän sekasin.. .*sydän*
Aamulenkki, hyvää aamupalaa, kaunis ilma, hyvät yöunet, tyttö tulee illalla käymään. Loistava päivä siis.