päivän :)

Back to häröily O

[q]Taika:
Viikko polttamatta!*aplodit*
[/q]

Hyvä tyttö. *aplodit**hali*

Olen yksi valtakunnan 32%:sta jotka sai anniskelupassitestin läpi ekalla kerralla, eikä ollu ko yks virhe

Tokakseen reissu Turkuun erinomaisessa seurassa varmistui juuri

Sain rakkaaltani ruusun *sydän*

Päivän iiiiik-kääk-*jiihaa*
Sain kirjeen, jossa kerrottiin, että lähden ens kuussa Jenkkeihin! Ohjelmassa on broidin häät ja perillä saan viipyä just niin kauan kuin itseäni huvittaa. Majoitus ja ruoat veikan tarjoamina. Pääsen viettämään synttärini kauas pois. En pysy housuissani. Tahdon kotiin pakkaamaan!

Voisko enempää synttäripäivältä odottaa.. tää kaveri on niiiiin fiiliksissä.

.m

Joku noheva kansalainen, oli palauttanu minun kadonneen lompakon poliisiasemalle.
Löytöpalkkio on kokonaiset 4*nauru*
Täytyy vaan olla iloinen että saa kaikki kortit takaisin.

omg! *känni*

god damned.. wläköön känni! <3

Alkon myyjä kysyi multa tänään paperit!

En edes muista milloin viimeksi kukaan on missään kysynyt ikää (moneen vuoteen), ja nyt kun kävin ostamassa Pisang Ambonia ja Passoaa, setä päätti tarkistaa olenko jo täyttänyt 18. Tässä iässä täytyy ottaa jo melkoisena kohteliaisuutena että joku luulee mun olevan 17! Asiaan kyllä saattoi vaikuttaa ostettujen juomien laatu - olisi ollut vakuuttavampaa ostaa vaikka portviiniä eikä tuollaisia teinix-juomia.

marco v
Sen musiikki + setit on saanu mut vaan nyt niin iloiseksi...

tärkee ihminen sano mulle tänään et on ylpee musta
just sen halusin kuulla, ku muuten tuntuu niin toivottamalta tää ylppäreihin lukeminen..

[q]Late:
Oikeastaan päivän ainoa, mutta tärkeä :)
Tänään tulee 5kk täytyeen ihanan tytön kanssa *sydän*

ps. rakastan sua muruseni!
[/q]

*sydän* Onneksi olkoon teille

Mun päivän :) on se kun sain nukkua taas sellasen ihanan sedän vieressä viime yön

Pisang ja passoa on kyllä just noita 18-vuotiaiden juomia, kun ei voi viinaa ostaa minäkin ostan niitä...

Saaran synttärit..

Illala perskännit...

nomicin kipaleita soi honestyssä kun kävin tänään..

Ihana ilma...

Uus pää.. vanhat hiukset lähti menee...

Teen tänään kakun again...

+ kaikkee muutakin...

iiihanaa kahdet uudet kengät, hyvää ruokaa kaapissa ja pari ihkua lehteä. Minä *sydän* koti-ilta

*saapastelee piikkikoroissaan ympäri huonetta*

Paljon parempi fiilis töissä kun eilen.
Kävin juuri lounastamassa hyvän kaverin kanssa, ketä en ole hetkeen nähny.
Sain tänään erään sivutyön päätökseen.
aurinko paistaa.

+toi auringonpaiste on käsittämättömän hieno talven pitkän pimeyden jälkeen..*piis*
+sain eilen Underworldin live-dvd:n jonka tilasin melkein 2kk sitten*piis*

Olipas kiva herätä ja tajuta, että nyt on perjantai. Perjantaita koko päivä ja varsinkin ilta... Ja jotta en joutuisi joka päivä kirjoittamaan tähän samaan topikkiin, niin mainittakoon tässä myös, että hymyilyttää jo valmiiksi lauantai ja sunnuntai. Siitä eteenpäin siirrytäänkin sitten ihan toisen topikin puolelle taas muutamaksi päväksi.

Niimpä. Mikäs sen mukavempaa kun se että on perjantai ja Milleniumin bileet Espoossa! Odottelenkin jo innolla työpäivän loppumista - ja saman tien siitä sitten pitäisi lähteä hiippailemaan kaverille aloittelemaan ;)

Nyt menee vaan niin hyvin...

PERJANTAI! Enää kahdeksan hikistä tuntia ja sit alkaa mun viikonloppu Tässä läävässä en enää kauaa tänään ole vaikka pomoni sanois mitä.

O