päivän :)
Löydettiin vanhan ystävän kanssa taas toistemme kun kadotettiin toistemme mutkien kautta vahingossa toisemme viime kesänä mut voi sitä riemuu kun nyt saatiin toisiimme again yhteys.. puhelinlasku kasvoi ihan sikana mut ei se mua haita ollenkaan... viime tunnin aikana oon itkeny ilon kyyneleitä niin paljon et huoh... Ihan kun olisin jutellu Reetan kanssa viimeksi eilen... tosi ystävyys on ja pysyy... *sydän*
hiukset on vihdoin ja viimein selvitetty ja ruokaa on jo kokattu ja syöty.. tänään vapaapäivä.. joten painun päikkäreille..
Mukavaa oli saada postia ja tunnelmallisia kuvia ystävältä Schweizin ihmeellisestä maailmasta!*joo*
*jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa**lmao*
[q]GoA:
EDIT: Enpäs uskallakkaan laittaa.
[muokattu 31.1.2004 00:26]
[/q]
Tämähän on sitten selvä tapaus
Suurin osa muuttohässä on nyt takana päin ja tänään päästään ottamaan käyttöön uusi saunakin Ja tää kämppä on paaaljon parempi kun se edellinen, vaikka on hieman pienempi (nimim. joku sai oman parvekkeen)
Ja säteeseen illalla
Juuson ja Peltsin aamushou YleX:llä yhdistettynä ahdistavaan matikan aamutuntiin. Ollu varmaan juuri tuon takia ihme häröilyifilis koko päivän *hih**vink*
[q]psysex:
tänään klo:23.30 lähtö kohti thaimaan phukettia!!2 viikkoa lämpöä +30-35`c.
[/q]
öih.. vähänkö siistii... pidä yyber hauskaa lähetä meille vähäsen lämpöö tännekkinpäin maailmaa..
mun päivän :)
tänään on lauantai... nään paljon ihkuja... illalla bilettämään..
Löyty yks juttu mitä oon etsiny puol päivää. jesh
[q]lentokala:
Tipatonta tammikuuta jäljellä
11h 36min
[/q]
mullakin on muutama kaveri jotka haksahti tohon tipattomaan jostain syystä tänä vuonna. miltäköhän meno näyttää keskiyön jälkeen, ouz...
Tipatonta tammikuuta jäljellä
11h 36min
Hiihtoloma. Pääsee laskee mäkee. *sydän*
Sohva löytyi, tosin piti hakea Tuusulasta, kun ei Vantaalta löytynyt sopivaa.
Ahkeroin koko viime yön seminaariesityksen parissa ja sain siitä vitosen Nyt oon aika tyytyväinen.
Siskopuolen 2v mailman sulosin tyttö tuli kylään ja tuli heti ekaks antaa halin
Eilen ja tänään on tullut rääkättyä kroppaa ihan kivasti ja on semmoinen kutina, että huomenna sen myös tuntee. Lisäksi enää 13 tuntia pulkkamäkeen ja muuhun kivaan.
[q]Lene:
Uuuh, vihdoinkin löytyi hyvää kahvia tästä kaupungista: Caffe Mocha
[/q]
nam nam
[q]Lene:
Opetin kummityttöni 2 v. (veljentyttö) taas pahoille tavoille. Hali annetaan vastaisuudessa niin, että otetaan vauhtia ja juostaan syliin! Pari kertaa mentiin vähän nurin. Ihaninta on, että tyttö osaa give me a five -jutun. Isukki opettanu.
Ei, ei kauheasti vauvakuumetta.
[/q]
Awww pikku pikku tytöt on kyl yli sööttei
Sainkuin sainkin ruusun.
*sydän*
[q]-xx-:
Mä palautin juuri graduni. x 10^100
[/q] Hyvä Niina! Onnittelu*hali*