päivän :)
joo, mullan alla on kyl aidosti omaperäistä ja viihdyttävää tv-tuotantoa. melkeen ainoota sellasta nykyään..
-M
eka päivä uudessa koulussa takana, ja hyvinhän se meni :)
[q]eewol:
http://users.pandora.be/seijuki/Rotti_vs_Haiducii01.avi
[/q]
tähän vois sanoa, että olet about vuoden myöhässä, läppä on ohi jo. hauducii on about ton ansiosta suomen virallisella listallakin...
+ päivän :) = raha-asiat kunnossa viimeinkin.
Duuni alko todenteolla*plur*
[q]mayah:
*sydän* Maria *sydän* on *sydän* maailman *sydän* paras *sydän* kiitos
[/q] sait mut hymyilemään kun oon ollu tänään vähän mökö mökö.. joten sie oot tänään miun päivän hymy..
Ihanaa että tein edes jonkun iloiseksi..
jos metsään halua mennä nyt niin takuulla yllätyt...
mulla on myös psyke versiokin... '*nauru*
pääsee painimaan!!
No mulla ei mitään ihmeellistä oo koskaan sattunu!
Mut varmaan se oli se kun sain aamulla kuulla ettei tartte mennä kouluun, ku olin eilen vähän kipee.
Se vaan et luulen et joudun kyllä menee huome*nyyh*
Ruotsi tippuu tänään tsekkejä vastaan World Cup:issa!
KYLLÄ!
[q]Jna:
---
Oikeestiko lääkäri anto sulle heti noita? Vai olitko jo muitakin unilääkkeitä testaillut?
---
[/q]
Njooh, mulla on ollu noita unettomuuskausia monesti aiemminkin, mut tää oli ehket pahin tähän mennessä..
Hyvin tuntui tuo nappi auttavan
huomenna töihin... jännittää ihan sikana
Takana elämäni ensimmäinen bailatinotunti. Voi herran pieksut että oli hienoa, kivaa, ihanaa, mahtavaa, upeeta ja siistii! Lattarit on ihania! *sydän* Toimi jopa astetta paremmin kuin tiistainen pace-tunti (siis jalat hitusen vähemmän solmussa). Ei voi laittaa kuin
Tähän kun lisätään kauppareissu, ite tehdyt vegepurilaiset ja kaikki muu, niin voi että!
(Mutta kyllä näistä pilvilinnoista kohta taas tiputaan.. *justjoo*)
Elämä nyt vaa on jotenki niin mahtavaa
[q]Kolibriscope:
...ja yksi aurinko puol-nukkuu mun sohvalla... (ku ei sänky kelvannu *hih*)[/q]
Eiks sun sohva kärvenny moisesta kuumotuksesta?
tänään muutto mupsuilukotiin, jipiiii*jiihaa**sydän* ja maailman ihanimman miehen kanssa*sydän* ja kohta saan kaniinin*plur*
R&A-piletit on hankittu, aamuinen herääminen kannatti ja sain liput kaikkiin haluamiini näytöksiin. Nyt kun muutaman työvuoron vaihto vielä onnistuis :)
Kävin kampaajalla ja *super*tyytyväinen mun uusiin hiuksiin
Ainoa miinus on hinta, jonka jouduin näistä pulittamaan, mutta ei se ole niin justiinsa
ohjelmoin teollisuusrobotin tänää koulussa, se oli ihan kivaa vaikka hermo meinasi mennä hassu verme
huomenna 4-5h koulua ja sitten se on ohi taas muutamaks päiväks..ja myös levyjen pyörittely meni oikein mukavasti pitkästä aikaa...nyt oli inspis
Sai nukuttua kunnon unet *haukottel**jiihaa*