päivän :)
Upea ilma ja siitä seurannut fiilis kun poljin duuniin
Harvinaista harvinaista.*hymy*
Oli viekussa yks kiva ku heräsin. Ja se tuhis suloisesti. Ja hymyili
Laitoin kosteusvoidetta eilen palaneisiin paikkoihin ja taisin selvitä säikähdyksellä Ja sain nukuttua hyvin, kiitos tämän. *super**hihu*
vihoviimeinen työpäivä...sitte vaan lomalle..(joka kestää huiman viikon verran*hmph*)
lenkkeily tossa sadekuurossa <3
Äippä soitti Rodokselta,ja kerto et ne oli löytäny just sellaset käsikorun,ku mä halusin! *aplodit**jiihaa**sydän*
Tätini sai tänään tytön!
Heräsin yhden kivan vierestä ;)
varasin liput kirsikkapuistoon ^_______________________________^
[q]Hyzenthlay:
mulla on maailman hienoin korsetti!
[/q]
Kuvia siitä....*kuolaa*
[q]Lene:
Tuntuu vähän siltä, että tällaiset kuvat eivät ole ihan asiallisia näihin aikoihin...
[/q]
ääh, en taas ajatellut :(
*pyytää anteeksi hölmöyttään*
edit: poistettu on
pablo
mä vaan toivon että tästä päivästä tulis :)
Ihana tyttö, joka huolehtii musta ku oon kipeä. *pus**sydän*
Uus kämppis ei ollutkaan noita eikä mörkö.
It's not that I'm paranoid, I just prepare for the worst..
Ensimmäinen ajotunti tänään! Se oli tosi kivaa. Ja maikka kehui mua paljon. Jee!!!
pääsin lääkelaskuista läpi...*plur* nyt mul on ihan virallinen lupa antaa nappeja potilaille, tosin valvovan silmän alla...*hymy*
[q]Nancy:
pääsin lääkelaskuista läpi...*plur* nyt mul on ihan virallinen lupa antaa nappeja potilaille, tosin valvovan silmän alla...*hymy*
[/q]
Onneksi olkoon Se on niin pienestä kiinni...ite oon jo yhen kerran ne päässy läpi mut nyt sit joutuki uudestaa tekemää ja joudun uusimaa...ja yhden pienen virheen takia
*hellokitty**sydän*
[q]Saara:
Neloselta tulee koht Paavo Pesusieni
SpongeBob Squarepants <3[/q] enpäs ollut koskaan aiemmin kuullut mikä sen nimi on suomeks!
edit: kappas, tästä taiskin muuten tulla mun päivän :)