päivän :)
Tänään nään HÄNET!!! *sydän**sydän**sydän*
Noi hymiöt menee tasan tarkkaan samaa tahtii ku tää biisi
Tänään ON hyvä päivä *sydän*
soi niinku niin maailman ihanin biisi justiinsa,
ja oon ihan älyttömän
*huokail*
Jihaa, salilla tuli kokeiltua mavea ja penkkiä vähän suuremmilla painoilla ja hyvin liikkuivat.
Uaa. Postinjakani! Kerrankin ollut semmoinen, joka on saanut ängettyä valokuvat pienoisesta luukustani sisälle. Ihanaa. ei tarvinnut odottaa taas sataa vuotta sitäkin toimitusta mitä tulee jos ne ei vaikka saakkaan, kun yleensä ne ei siis saa.
ehee, eilisen hymiöstä kertoisin mielelläni, kun en eilen tajunnu, mut, niinku, laura teki ihan älytsin hyvää ruokaa, ja pitkästä aikaa nuolin lautasen puhtaaksi. MAAILMAN KIVOINTA.
tralala. tänään on sit aika hemmetin ihana päivä.
Kohta mennään katsomaan kissanpentuja ^______________^
ja uutta asuntoakin ehkis. IIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii
Kylmä omenamehu*slurps*
Nyt näyttää siltä että on vihdoin kaikki asiat loksahtaneet niin hyvin kohdilleen että siitä suurin kiittäminen mun omaa kultaa *sydän**pus*
1 Kohta työpäivä on ohi...!! sit pääsen ihanan ukkelini luokse
2 Olen todella sekaisin onnesta...!
3 Niin ja tietysti et huomenna on perjantai! *sydän*
mun ihana kissa-herra joka piti aamuyöstä päätäni tyynynään ja kehräsi,
on se kiva että joillekkin on niin helppo olla mieliksi*nauru*
Hernan Cattaneo*plur*
Oli kyllä todella mahtavat aamut
Kiitos ja kumarrus*piis*
ihq
[q]BuBu:
Kännykkäni, joka muutama kuukausi sitten putosi premierin vessanpönttöön, on herännyt henkiin
Tosin näppäimet 2, 5, 8 ja 0 eivät toimi, mutta ei se mitään
[/q]
haha oisit jättäny sen sinne kuka ees premis käy?
nii joo tietenki jos haluu teinixei
Tapasinpas harvinaisen kivan ihmisen eilen.
Muutto on onnellisesti takanapäin! Pääsee sisustelemaan, kun rojut on jotenkuten paikallaan.....!
TÄNÄÄ! VIHDOIN JA VIIMEIN! PITKÄSTÄ AIKAA!
ON TAAS SE AIKA VIIKOSTA!!!!!!!!!!!!
jihuuuuuuuuu! Alias! enää parituntiiiii. iii ii iiiiiiii.
über duber kiva BodyCombat tunti*plur*
Oli tosi kivaa käydä pitkästä aikaa lintsillä kullan ja sen siskon kanssa. Tosin hyvin huomasi ettei sitä jaksa enään yhtä hyvin kuin 6 vuotta sitten viimeksi. Ai että päässä heitti ja masua kutitti ja välillä heikottikin mutta hauskaa oli. *Joo*
[q]DagO:
Tänään aukes 8/1Mb liittymä. Nyt pääsee surffailemaan kunnolla. entinen 256/256 oli ihan pyllystä.
[/q]
Täälläkin odotellaan milloin sonera tuo lisäkaistaa hoasille. ja samalla voisi saada 33 euron kuukausimaksulla 10/10 megasen liittymän. Täytyy varmaan jossain vaiheessa ostaa uusi 200 giganen kovalevy ja hommata tuota kaistaa pariksi kuukaudeksi.
Selvisin kutsunnoista hengissä.
yks pikkupoika just bussissa lällätteli ensin isoveljelleen et näkee ikkunasta ja sen isovelji joka kanssa katseli siitä, ei muka näkis mitään. X) sitten niitten mummo sanoi sille pikkuisemmalle ettei saa lällätellä jonka jälkeen se poika oli hetken hiljaa ja sitten sanoi sille veljelleen ´No älä huoli, vaikka mä näänkin paremmin niin kuitenkin nään kaiken paljon pienemmin kuin sinä.´ X)
oo siin vieressä sit nauramatta.