päivän :)

Back to häröily O

olen kännissä kuion pieni sieka!

Raskas päivä...

OHI!

mun sisko jutaa mun hmalaan ^__________________________________^

Jaksoin heti aamusta käydä juoksulenkillä Seurasaaressa!
Siel oli joutseniakin<3

Huomen voi sitten huoletta makailla sohvalla kun ei kykene kävelemään..xD

tänään oli maailman paras päivä. alkupäivä oli pelkkää stressiä ja arkiasioiden hoitelua mut myöhemmin ku tapas ystäviä ja rentoutu ni tajus miten ihanaa elämä oikeesti on ku siinä on ihania ihmisiä *sydän* tavallinen dösämatkaki himaan tuntu mahtavalta ja hymyilin yksinään ku kattelin ikkunasta.
”päivän :)” menee mun ystäville. ootte parhaita kaikki.

[q]idi:
sain duunii!*hihu* tää työttömänä oleminen rupes pikku hiljaa tökkii.
[/q]

ONNEA*piis*

kerkiin lukee akarin vähän viiveellä,
kun keskiviikko on aina niin kiireinen päivä, mut eilen illal repeilin ihan kympillä kyl siihen musta ritari sarjikseen.
don rosa <3

täällä kans on vietetty mukava päivä, myös se on päivän :) että löysin vihdoin kivan UV-lävärikorun jota voi käyttää myös nännilävistyksiin.. siis ihan vaan tulevaisuutta ajatellen jos semmonen tulee joskus hankittua, NOT!

Eilsen biosin tuhoamisen jälkeen sain koneen taas toimimaan.

mies nukkuu.. ja kohta tulee Muodon vuoksi! hääh häh hääää, oma vikansa jos nukkuu eikä pysty vallottaan telkaa Sopranoksen ajaks..

Vai oliko tää päivän vahingonilo..

ooh ooh mä ostin äsken karkkia kiskalta! sillai et, tota yheksäätoista 20centil, ja kolmeetoist ja sit kaks kolmosta jne ^__^

KIVOINTA

Kohta kattoo Orkideaa...*jiihaa*

pääsee pois töistä ja saa ruokaa

Huomenna pääsen Mikkeliin näkemään tuttuja, uhraan mun viikottaisen hauskan hetken siellä.*täh*

Huomenna näkee ihan liian pitkän ajan päästä yhtä ihanaa

Nyt meikkiksellä on oma kypärä Sitten ei puutu enää kuin takki, hanskat, popot, housut...

Tänään viimeinen työpäivä tässä työpaikassa *aplodit*!!

Assyjen palkat tulee täl viikolla ^__^

mul on niiiiiiiiiiin kivaaaaaa *sydän* *sydän*

[q]Mimir, 9.11.2007 14:53:
Sain tänä aamuna niin kivan herätyksen, ettei oo tosikaan

+edit. Niin joo, pahoinpitelin tosin toista vahingossa samalla. Näkeepä kaikki, että sillä on pirttihirmu kotona
[/q]

Mimmi saa joloa aamutuimaan, epistä!

Meikä herää yleensä unisian vierestä ainakin toistaiseksi, ja se ei lämpee meiksille oikeen muutaku unikaverina. That bastard.

O