päivän :)

Back to häröily O

Tuli ihan mukavat veronpalautukset... 394,93 euroa *iloinen*... Ihan kivat joulurahat

[q]Mimir, 15.3.2008 14:32:
Pääsin siihen suuntautumisvaihtoehtoon, mihin hain ensisijaisesti Ai vitsit, mahtava fiilis Nyt ku sais vielä kivan harjottelupaikan..

Lisäksi varmistui, että mulla on kesälomaa yli kuukausi.
[/q]

Ihanaa ihanaaa! *sydän* Kiva kuulla ihania uutisia muiltakin tahoilta. :)

Oma päivän :) on se, että eilen oli tooosi kiva ilta tuttavapariskunnan seurassa, ja tooosi hyvää ruokaa!

Tänään aion itsekin kokkailla herkkusapuskat. Ensin vähän ulkoilua, kuhan saisi tuon puolison sängystä ylös. :P

Hyvä fiilis, vaikka huominen työpäivä ja kissan pöydälle nostaminen hieman jännittääkin.

Tänään ruåtsiin käymään pitkästä aikaa.

[q]anis, 21.9.2008 15:45:

Ja helkutti menin unohtamaan sen kukan sinne duuniin*toktok*. Aiih, sullakin vaikeuksia öiden jälkeen saada rytmit takaisin? Mulla ei ehkä niinkään rytmin takaisin saamisessa mutta sitten nukkuminen yövuoron jälkeen saattaa olla niin ja näin.
[/q]

No höh! Eiköhän se kukka siellä odota. :)

Jooh, kun on tottunut tekemään noita 14h vuoroja useemman putkeen ja menemään tutu aa aa tossa kymmeneltä aamulla, niin ei oikeen heti kykene kääntämään rytmiä. Mähän nukkusin vaikka 20 asti illalla. Ja valvoisin ku mikäkin lepakko.

Eilen leikin oikeestikin lepakkoa himassa, oli siivet ja kaikki...

Huuuh, mikä aurinko! *sydän*

Pakko päästä kohta ulkoilemaan ennen kuin mennään sisätiloihin sporttailemaan. Harvinaista herkkua tuo valopallo!

Hell yeah, olipas kivat juokselot ja saleilut ja kiipeilyt pienen tauon jälkeen. Ihana olo.

Nyt verilettui, raejuustetta ja porkkanaraastetta pärstään (NAM! *slurps*), kohta frendille viemään joululahja ja höpisemään hiukan, si joulusiivous ja koitan vielä pipareitakin ehtiä väsään ja koristeleen.

Hihuu!

[q]Mr.Pink:
LOMAAAAAAAAAAAAA

Enemmän enemmän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]

Enemmän enemmän! Eniten!

[q]Tyeicha:
---
Angelus:wooo! mihis pääsit?
---

pääsin sky-opistoon.. kosmetologi jne.
[/q]

haa, onneksi olkoon siinä tapauksessa :)

[q]Tres:
Tänään on taas kiva ilma. Kiva päivä.
Jne. *nauru**plur*

[/q]

second that

Maaanantai ja duunipäivä!!!!! JEEE MUN LEMPPARIA!

Oikeastaan 2 päivää sitten jo tuli tieto. Sain yhen oman biisin Australialaiseen urheiluvideon taustamusaksi Ja lisenssistä toki maksetaan mulle :)
Biisi on uusimmalta albumilta 9. raita nimeltä ”Spiel Haus”

Viikon loma alkaa ihan just *jiihaa**plur*!!!

[q]Nam :):
sain nukuttua hyvät yöunet ja ei oo krapulaa vaik viinaksia tuli kiskottua aika lailla...

[/q]

Milteipä samat sanat...

Uber hauskaa hyvässä seurassa...
nukuin hyvin (hyvässä seurassa*pahis*)...
Ei minkäänlaista krapulaa...
Ja nyt loistava fiilis päällä hietsun rannalle

[muokattu 26.6.2004 15:35]

Loistavat moistit takana, ja nyt jatkoilla. aurinko paistaa, edessä kylmä bisse ja kädessä taikarööki ^____^

[q]Sinza:
--
Juu, ja ihan älyttömästi ei kannata alkaa maisemia katselemaan...
[/q]

ei kannata ei... tai voihan niitä mut sit voi kyl vähän kurssikin kärsiä

[q]Sinza:
Olin äsken ensimmäistä kertaa soutamassa kirkkovenettä, oli oikein mukava laji *iloinen**joo*!
[/q]

oltiin kans joskus ala-asteen retkellä suotamassa sellasella ja tuli huomattua et kyl siihen ryhmäpeliä tarvitaan et se suoraan menee
mut hauskaahan se on

Toistaiseksi (kello 9) varjossa 27'C.

mun päivän :) on se että en oo kirjoittanu moneen moneen päivään tohon toiseen päivän :( topikkiin mitään että nyt hetkisesti ainakin hyvä olla

ja illalla ehkä.. *känni*

tänää eläimet taas hymyilee risukasassa

Mä sain mun koneeseen kunnon äänet

O