päivän :)
[q]Pygmi:
---
GoA:
Sain juuri 6 kg proteiinihormooneja jotka auttaa mua kasvamaan ISOKS.
---
jätä mulle jämät
[/q]
http://www.pakkotoisto.com *nauru*]
[muokattu 10.8.2004 17:04]
Tuli testattua aamulla salilla kyykky-ykköstä. Vaikkei rautaa nyt paljon ollutkaan niin oman mielen tuo luku sai oikein hyväksi. :)
Pomo kysy tänään, että miten mulla on ensviikko.. Et haluaisinko jatkaa töitä.. No totta helvetissä haluan!! Viikko lisää niiden ihanuuksien kanssa *sydän*
tänään on kyl ihana päivä vaik sataaki. mä nään ihanan naisen
[q]Pygmi:
---
GoA:
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153342803
Haha, en voi muuta sanoa helkutan idiootit. *Nauru*
--- tollasen puhelun ku oikeesti keksis niin euroopan rasisteilla / rotupuhdistajilla kävis linjat ja laturit kuumina
[/q]
Niin myös viherpiiperöillä ja kaikenmaailman kukkahattutädeillä.
Kiitos porin jazzien, v-loppu töissä oli aikamoista helvettii. Mutta nyt 6vrk lomaa ja päätinpä tulla maalla käymään. Pakko myöntää et tää oli ihan loisto idea. Saan ladata akut täyteen ja muutenki vaan relata. Ja Poriin on taas sit kiva palata kun tietää että mua siellä odottelee eräs aivan ihana poju...*plur* eli nyt on ihan jees fiilarit....*joo*
[muokattu 27.7.2004 14:04]
On hyvä päivä koska vietin niin ihanan illan...ihanan ihmisen kanssa
Ja tänään CHAOS
[q]djmg:
vihdoinkin sain nukuttua oikeen kunnolla!
uni on parasta! *sydän*
[/q]
I second that.
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153342803
Haha, en voi muuta sanoa helkutan idiootit. *Nauru*
Vanhat Baywatchit*heiii*
[q]
HRDance:
tänään on kyl ihana päivä vaik sataaki. mä nään ihanan naisen
---
MiSSy*
Ihanan ihmisen näkeminen kyllä saa päivän paremmaksi ehdottomasti!
*sydän*
[/q]
kyllä vaan ja se aika koittaa pian
[muokattu 29.7.2004 12:39]
Tajusin,että perjantaina on tilipäivä. enään 3 yötä*jiihaa*
alkaa makaroonit mausteilla ja ilman tulla jo korvista...
[q]Mellu-:
koht on perjantaaiii ja pääsee häröileee ja lintusen kanssa koheltamaan ties minne ja mitä
[/q]
Aevan, pitkästä aikaa *känni* päälle.
Tuntuuku olis tullu ajassa taaksepäin. Oon taas maalla käymäs ja rakas ystäväni on myös täällä. Käytiin rannas ja muisteltiin et täällä me vuos sitten oltiin ja että se oli meidän viimeinen yhteinen ilta ku asuttiin viel maalla. Sen jälkeen lähdettiin maailmalle. Nyt ollaan taas hetkeks aika palattu tänne ja pala meinaa tulla kurkkuun kun mä ajattelen et kuinka helvetin tärkee sä Mirva mulle olet! I Love You For Ever!!*sydän*
Loma senku lähenee!
22, 22:22 oli äsken, mukava luku näin syntymäpäivänä :)
Mitään erityistä ei kyllä tapahtunut tuona hetkenä, vaikka muistankin joskus nähneeni kunnon trilleri -painajaisen (elokuvatyylisen, en ollut itse missään osassa ko. painajaisessa) joskus nuorempana, jossa joku murhaaja jahtasi perhettä ja iski aina paikkoihin, jossa luku 22 oli jotenkin läsnä. Motellin huoneen numero, kellonaika jne. :)
Mä en vaan osaa laittaa mun fiiliksiä sanoiks tällä hetkellä Eilen niin uskomattoman ihanan ihmisen kanssa olin ja whoaa! mulla menee jalat tässä alta *joo**plur*
[muokattu 30.7.2004 09:32]
Tää päivä on ollut niin mielettömän ihana *sydän* aivan uskomattoman ihanan naisen ansiosta *sydän**plur**sydän*
Erittäin kaunis päivä *sydän* ja ihana mies *sydän* mitäs sitä enää kaipaiskaan...
Oli kiva herätä viestiin, missä sanottiin mua ihkuksi. *sydän*