päivän :)

Back to häröily O

Helkutan hyvä treeni. Uusi sali on kallis mutta hyvä palvelu ja kunnon laitteet korvaavat sen. Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa ja ai saakuta että sai jalat kyytiä. Tämä herra tulee tänään illalla töissä ja seuraavat pari päivää itkemään kun ei voi kävellä kivun takia mutta kyllä oli kivaa.

Sain järjestettyä paperini aina syntymätodistuksesta tän päiväiseen kuittiin saakka. Autuus :)

Nyt vaan pitää hommata sellanen mieletön mappi, jossa on tuhat lokeroa :)

Mua niin kehuttiin mun asiakkaiden kautta taas..

Vitun mahtava känni ja sekoilu viikonloppu kavereiden kanssa, ei ole pitkään aikaan saanut irroitella näin kunnolla. Tämä viikonloppu päätyi suoraan legendaarisiin muistoihin.

eilen oli niin mageeta bilettämässä, eikä edes päätä kolottele tänään*plur*

Löysin kirpparilta Britney Spears t-paidan!*pihkassa*

seurustelen ensimmäistä kertaa elämässäni blondin kanssa *sydän*

Aurinko paistaa, olo on virkeä ja pitäisi lähteä ostamaan uusia vaatteita.

Kaikinpuolin varsin PLUR.. siis

Pääsee taas reenaamaan kun eilen jäi väliin, väsyttää kyllä kohtuu reippaasti mutta vähän vaan nappia naamaan ja salille.

EDIT: Niin ja illalla tulee kultsi käymään, piti tää lisätä koska muuten sais varmaan satikutia.

[muokattu 21.7.2004 15:53]

Kohta torille, eikä (toivottavasti) sada :)

voin vieläkin hymiöidä sitä yhtä hymyä. ja vähän lisäksi tänään, kun siskon kanssa lähetään just kohta pian kossille ^__^

siskoni *sydän*

[q]Astaroth:
---
Blues:
291 mph

---

323 mph...*pahis*
[/q]

574 mph *pippelinkasvatushymiö*

I Got New Dimensions With Rebirth RB-338
Nyt alkaa TB-303:n kidutus *sydän*

Sain juuri 6 kg proteiinihormooneja jotka auttaa mua kasvamaan ISOKS.

[q]innae:
---
sapeli:
peli meni hyvin ja kaikilla oli (ainakin suurimmaksi osaksi) kivaa

---

Oli hauskaa kyllä*hymy* Vähän vaan väsytti...Ja jännitti kun oon tällänen kiltti pieni tytteli*muhaha*
[/q]

Hyvinhän se meni ja mukavaa oli. Vaikka meinas allekirjoittaneellakin mennä koomailuksi välillä. Tänään lekurille jos olo ei kohene, täytynee käydä ruinaamassa viimeinkin niitä duacteja. Tai jos ei menny koomailuksi niin keskittymiskyky oli kaksivuotiaan tasolla.

mahtavaa kun sai kerranki nuggua näin pitkään ja nyt voikin suoraan suunnistaa arskarannalle kunhan vaan lätkin aurinkorasvat pintaan*iloinen**heiii*

[q]Steven Hoaks:
---
Jonulih:
Yks mun asiakas sanoi rakastavansa mua..

---

Mitä teet työkses
[/q]

Oon kodinhoitaja

Onneksi tämä musiikki pelasti päiväni.

[q]UnityF:
hietsuuuuuuuuuuuuuun
[/q]

tänne myöskin suunnistamassa*aplodit* tänään täytyy vaan muistaa lätkiä tota aurinkorasvaa isommalla kädellä kun eilen ehti jo kärtsähtämään...

Piiuzki tulee meille tänään! *sydän* *sydän* *sydän*

O