päivän :)
[q]Lene:
Parvekkeen muovimatto on nyt valmis (pääsee sinne lukemaan ja palvomaan aurinkoa), lukulampussa uusi lamppu
(näkee lukea tenttiin), seinällä uusi kello
(näkee ajan kunnolla). Kiva pistää taas asioita järjestykseen.
[/q]
Teetkö sä jotain muutakin kuin vain opiskelet? *täh*
Näen tänään 4 vuoden tauon jälkeen paria vanhaa lukiokaveria*hymy*
Ja sen jälkeen pääsee pariksi päiväksi mökille, pitää kai heittää samalla talviturkki mereen ja nauttia sitten seuraavina päivinä kesäflunssasta*jiihaa**justjoo*
synttärit - enää kolme vuotta
Eilen mittari näytti +24 ja näyttää uhkaavasti siltä että päivästä tulee vähintään yhtä lämmin*heiii*Pääsee polttamaan itseään vähän lisää..*jiihaa*
juubailin just jenkkiläisen prätkäpoliisin kanssa, joka on olympiasoihdun saattueessa ajamassa helvetin makeeta prätkää ja pääsin jopa istuskelee sen päällä oujee! Ei hullumpi kesäduuni kundeilla, kun pääsee päräyttelee ympäri tellusta
oli harvinaisen mukavan tuntuinen mies.
Mukavan viileä sää. Hajotkaa kaikki lämmön ja auringon inisijät.
WHIII!!! nyt pääsen näkemään kultsin *sydän*
Niinpä. Kun vaan ei satais.
[q]Hyzenthlay:
mua ei vesisade varsinaisesti nyt haittaa, mutta tuntuu, että kohta on jo kesä ohi ja sitä ei ole päässyt yhtään viettämään mulle elokuu merkitsee syksyä...
[/q]
No se on sitten henkilökohtainen voi voi.
no sen jätkän tietty!! ihanan kova kanki *sydän**possu**sydän*
hihii, tällä tytöllä on tärskyt huomenna maailman sulosimman poitsun kanssa...sen kunniaks kävin ostamas uuden paidan. Huomenna se päälle ja hymy korviin niin hyvä tulee....*plur*
Kultsin kanssa tänään puol vuotta täynnä.
Ja kultsi lupasi joskus lähteä mukaan salille...
Ja hyvä selkäreeni juuri äsken itellä. Taas on ihan rikkinäinen olo mut se on vaan hyvä asia.
[q]Angelus:
Loistavat moistit takana, ja nyt jatkoilla. aurinko paistaa, edessä kylmä bisse ja kädessä taikarööki ^____^
[/q] harmi, että missasin Moistit... taas
Vapaapäivä.*haukottel* En oo tehny kertakaikkisesti yhtään mitään hyödyllistä vielä, ja oon nauttinu siitä täysin siemauksin.
Meinasin kuolla kun näin tänään sammakon, samalla sitten tuli naurettua oikeen olan takaa.. Se pikkunenhan on kuitenkin ihan peloissaan jo mun takia..
Puhumattakaan että näin HÄNET taas tänään.. *sydän*
Tää on säälittävää..*nyyh*
Leikin yhden mumman kanssa vesiputousta imurinletkulla..
(älkää kysykö..)
Olipas kiva ilta, vaikkei musa aivan kohdilleen osunutkaan. Seura korvasi senkin edestä.
todistin omin silmin ku mun siskonpoika loisti tänään meilettömän mahtava hymy sillä ja kun se on oppinu vihdoin nousemaan seisomaan ni *sydän**jiihaa**aplodit*
Niin ihana AURINKO ja sain kuulla et mun siskon poika on just oppinu seisomaan jaloillaan
Tää päivä on vaan ollut niin *sydän* vaikka sää on ollut pilvinen ja kylmä..
Kiitos siitä kuuluu vanhalle lukiokaverille jonka kanssa saatiin vanhat riidat sovittua, viisi vuotta siihen meni enkä aio toistamiseen tehdä samaa virhettä*hymy*