päivän :)

Back to häröily O

täs päiväs oli kyl ukkosta. aika kivaa ^______________^

Mut hyväksyttiin Turun Face housen oppilaaksi tänään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *jiihaa**kiitoskiitos* Tammikuuhun mennessä miusta tuleekin sitten meikkaaja-maskeeraaja ammatiltani.

Tajusin laittaa takin päälle ja ottaa sateenvarjon mukaan! Hymyilyttää :)

mäpäs kävin äsken koskettamassa Boeing 747:n eturengasta! Kyllä -juuri sitä,mikä toi olympiasoihdun Suomeen, et totaaaaa.... Eikä ollut mikään hallusinaatio

JES! Huomenna on sitten se piiiiiitkään odotettu lauantai! Omal kullallaki huomen syndet. *sydän* Alkaa täsä muutenki asiat loksahtaa paikalleen.

Mun eilinen debyytti merihirviönä meni täydestä - puolet lapsista pelkää mua..*nauru**justjoo*Jotain hyötyä kesäflunssastakin..

http://vetoomus.sydanlapset.fi/

Vetoomus koskee HYKS:n Lasten ja nuortensairaalan teho-osastoa, joka on tarpeisiin nähden aivan liian pieni. Kyseisen osaston remonttiin on jo budjetoituna rahat, mutta tarkoitus on saada vuodelle 2008 alkavaksi suunnitelua projektia aikaistetuksi. Asian puolesta puuhaavat eräänlaista kansalaisliikettä nyt sydänlasten vanhemmat, koska teho-osaston ahdinko koskettaa mm. jokaista sydänleikkauksen tarpeessa olevaa lasta. Toki myös näin kesän tullen lisääntyvien onnettomuuksiaen lapsiuhreja.

Itse kävin kirjoittamassa nimeni.

Tatuointini on valmis*plur*

[q]andi--:
---
CandyRaver:
Tajusin,että perjantaina on tilipäivä. enään 3 yötä*jiihaa*

---

Ihan ku joulua odottais
[/q]

niinpä ooh...pääsee helzinkiin käymään...lahti on ihan kiva paikka asua,mut täältä ei rahattomana oo asiaa minnekkään ja sit tuun kylähulluks... (don`t ask if u don`t wanna know...)

Eilinen musa mempparissa *sydän*

Ja kun ei ees bisse maistunu, säästyi rahaa, pysty sheikkailemaan äässiä mukavammin, tänään jaksaa olla duunissa paremmin jne. Täytyy vissiin aloittaa taas vesilinjakausi ulkona käydessä.

[q]Lene:
Olenhan mä klubbarissa. Ja kyllähän mä jotain muutakin teen tai olen tekemättä mitään. Kahteen viikkoon en nyt opiskellutkaan muuta kuin vähän valokuvausta.
[/q]

Niin, no. Uus kamera kovassa käytössä siis?

Sää!

Täydellinen arvoitus - aamulla pilvistä ja kylmää, nyt aurinkoista ja lämmintä. Kohta sataa rahaa?

Pieni jännitys on aina hyvä juttu :)

Enää 3½ päivää töitä jäljellä sit voiki lomailla vähän
Ja huomenna on erittäin kiva päivä kans kun näkee kivan miehen *sydän*

käytiin kaverin kanssa kokeilee ekaa kertaa Taj ji:ta Töölönlahden rannassa, oli tosi hauskaa, nyt on paikat kipeenä vaikka liikkeet tehtiinki tosi rauhallisesti, tuli visniiki jännitettyä jäseniä liikaa*ding* Muutenki mukava päivä kun arska päätti alkaa paistelee*heiii*

ensimmäinen ajatukseni tälle päivälle olisi: Hei jouluaatto on vasta joulukuussa..
x)
KOSKA JIHUU enskuussa mennään siskon kanssa ulkomaille ja jotenkin kierosti kuvittelin että joudun olemaan jouluaaton muualla mutta enhän joudukkaan..
^_________^

Tänään pääsee näkemään kultia pitkästä aikaa. Tosin päivän :( voisi laittaa yövyoron jälkeisen väsymyksen kun unta on saanut vaan muutaman tunnin.

Olipa toisaalta mukava seurata ajan kulumista ja aikatauluja. Viimeinen bussi keskustaan tuli ja meni, nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan. *känni*

Itelläni oli kyllä paras juhannus ever. Tuntuu että kaikki muut vaan seisoo vesisateessa jossain metän keskellä, eikä oo nuotiokaa syttyny ja mä vaan löhöön sohval ja syön lämmintä patonkia. Hyvä valinta tää kaupunkijuhannus mun mielestä, ainakin tänä vuonna.

Kunnon parin tunnin lenkki ja sen jälkeinen uupumus. Venyttelyt venähtää, ne vielä pois alta ja suihkuun niin pääsee nukkumaan niin hemmetin hyvä olo päällä.

Ihana fiilis. *sydän* *sydän*

O