päivän :)
Tänään tuli taas se tunne että olen sittenkin ihan oikeassa paikassa töissä vaikka ei musta koskaan miljonääriä tulekaan*hymy*
aamuisest typeräst olost huolimatta,
Kuunnellaan autos KissFm:n aamutiimii ja ooouh meinas tippa tulla linssiin kun Timpe soitti lapselleen ja öö. Sillai. söpöä. Ne oli eilen pelanneet jotain peliä ja sitten se poika oli jotenki kuollu siinä ja Timpe oli voittanu yksin. Ja sitten se niinku soitti sille nyt aamusella ja se poika kertoi siitä vähän miten se siiin ja sit iiiiihk. Se sanoi sille et pelataa tänää uusiks ja voitetaan sitte yhdessä.
Ompa sekavaa.
ette tajuu kuitenkaa...
Oli herkkää. Ihana isä <3 :D
Ja sain pitää Saarisen mummolla kun olin käymäs ni yhen serkkutytön pikkust vauvaa sylis. Se oli niinku ehk just 1kk vanha ^________^
uudet kengät
Opinnäytetyösuunnitelma meni läpi*aplodit*
Muutama pikku lisäys ja päästään varsinaiseen asiaan ja tekemään haastatteluita!*jiihaa*
Mä kun olin ihan varma et saadaan tehdä koko teoreettinen osuus uudestaan mut ei..Nyt on kiva lähteä viikonlopun viettoon*hymy*
kävin terkkaris kuulemas verikokeiden arvot, ja kaikki oli reilassa *sydän*
onnistuttiin terhin kans tekee hieno kakkupohja :D
huomenna sitte, onnistutaan päällystääkkin se. toivon.
EDIT: Enpäs uskallakkaan laittaa.
[muokattu 31.1.2004 00:26]
Päivä tyttöystävän ylppäreissä. Tapasi mukavia ihmisiä, söi hyviä herkkuja ja mikä tärkeintä, näki oman kullan todella iloisena.
nukuin viime yönä kellon ympäri, ihanaa....*sydän*
[q]Lene:
Dawson's Creek loppuu tänään.
[/q]
KAMALAA HYMIÖIDÄ TÄLLÄISELLE :(
:D oli vähän sekava jakso en tajunnu yhtää. Tosin en oo kyl parii viime kautta oikeen ees seurannut ja ehk sen takii ei kauheesti ees haittaa. hmh. niitten ois pitäny kyl lopettaa jo aikoi sitte. ehkä.
Yks ihminen ei oo enää mulle vihanen..*sydän* toivottavasti...
Aurinkokylpyjä ottamaan ja pienimuotoiselle pickinikille issekseen kun kamut on vielä töissä, saa tulla kuokkimaan!!*heiii*
sain lykkäystä sivarista
[q]MaSari:
Kivaa.. Ei oo maanantai Siinä jo tarpeeks aihetta juhlaan! Ja sit on kivoja jutskuja tulossa.. on niin kivaa!
[/q]
Olisipa vielä maanantai sillä tänään pöydälleni ilmestyi iso laatikko täynnä papereita ja ne pitäisi käydä läpi ennen perjantaita huolellisesti.
hima ja oma sänky pitkän viikonlopun jälkeen *sydän*
BJJ -treenit *sydän*
irtisanoin vuokrasopimuksen täält skuttast *sydän* ja muutan joensuuhun
Sain hankittua Kangolin hatun :)
Söin aamiaisen - ilman minkäänlaista kiirettä. Molemmat noista on sen verran harvinaisia toimenpiteitä mulle, että en voi muuta kuin olettaa, että tää päivä tulee olemaan loistava :)
ei tullu krabbee