päivän :)
Tuli selvittyä elossa viikonlopusta...*iihhih**plur**iloinen*
Kultsin kanssa Paarmaan *sydän**plur*
Aurinko, linnunlaulu... kelpaa tässä puuroa syödä :)
[q]Avernian:
Missäs hitossa sinä olet? Täällä sataa. :I
[/q]
Se oli kivaa, niin kauan kuin sitä kesti ;)
oakenfold & cattaneo -tickets *sydän**aplodit**sydän*
[q]äm:
Ton yhden kirjotukset
Pelastaa mun päivät jokaisella uudella postauksellaan. Etkoilla on sitten kiva aina päivittää klubbaria seuraamattomien kavereiden tietoja tän ihmisen elämästä. Nauru ja sääli sekoittuvat. Kaikkia kiinnostaa.
On legendaarista olla niin tyhmä, ettei edes ignoreen raaskita laittaa
... terkkuja!
[/q]
Miten musta tuntuu että sä tarkoitat mua.
[q]keisha:
Way Out West Koneistossa :)) -oli tosin jo muutaman edellisenkin päivän :)
[/q]
todellakin!!
hihii...tää tyttönen sai nukkuu komean pojan kainalossa toissa yön...*plur* eikä tässä vielä kaikki...sain jopa aikamoisen jäähyväis pusun aamulla kun se piti sit lähtee...*pus*
Agnelli & Nelson - Embrace. Tää saa vaan aina yhtä iloiseksi. *sydän*
[q]HRDance:
tänään on kyl ihana päivä vaik sataaki. mä nään ihanan naisen
[/q]
Ihanan ihmisen näkeminen kyllä saa päivän paremmaksi ehdottomasti!
*sydän*
[muokattu 29.7.2004 10:56]
[q]Tikru:
koiranpentu *plur**sydän*
[/q]
Sama juttu, mutta astuu taloon vasta syyskuun 1.pvä.
Huomasin että olen edistynyt biisin miksauksessa ja saan melko nopesti
mukavaa jälkeä raakileesta*jiihaa* Kaikki asiat on menny tosi hyvin
työn ja harrastusten suhteen viimeaikoina=) Vielä kun löytäis sen
ihanan tytön jonka kans ois ihana seukkailla...:)
Lähti erittäin ikävä tahra paidasta pois nyt ei voi enää mikään mennä huonosti
MUN TANSSIOPE ON MAAILMAN SÖPÖIN! :D
[q]S-T:
---
GoA:
Täytyy varmaan jossain vaiheessa ostaa uusi 200 giganen kovalevy ja hommata tuota kaistaa pariksi kuukaudeksi.
---
Piracy is a crime!
[/q]
Tiedän enkä välitä. =)
EDIT: Siis tietenkin käytän tuon kaistan ja tilan linux-distrojen imuttamiseen jotka sitten asennan kaikki kerralla jotta voisin vertailla niiden ominaisuuksia keskenään. Kaistaa tarvitsen myös paljon jotta voisin siirtää koulumateriaalia helposti ja vaivatta kodin ja koulun välillä.
Elämän pienet mutta ihanat asiat: Tänään päiväunet raksun kanssa.
[q]sapeli:
Tää on ihan paras keksintö! Sadassa grammassa on 79% päivän A-vitamiinista, 140% (!) päivän C-vitamiinista, 47% päivän E-vitamiinista, ja huimat 2% alkoholia
[mainos] Jos haluatte maistaa niin tuotteen nimi on Avidus Hedelmäcocktail (0% rasvaa) [/mainos]
[/q]
140! prossaa c-vitskua? Ai hurjaa. Se tekeekin suosituksien mukaan about 100 mg noin pyöristeltynä... Vetäkää mielummin niitä 500 mg c-vitsku nappeja. Itellä menee about 2 g päivässä eikä flunssat vaivaa. Muutenkin nuo suositukset ovat täyttä peetä. Ideana on vain kertoa mikä on pienin määrä millä ehkäistään tauteja, tässä tapauksessa keipukkia. Tällä määrällä ei kuitenkaan päästä vitamiinien hyviin vaikutuksiin. C-vitskukin on voimakas antioksidantti ja vesiliukoinen joten sitä voi ja kannattaa vedellä suosiolla vähän enemmän pitkin päivää. C-vitamiini on E-vitamiinin ja seleenin kanssa erittäin tehokas antioksidanttikolmikko jotka ehkäisevät mm. syöpää. Lähteenä vitamiinit ja hivenaineet kirja.
Seuris. Ja tytöt. Ja oravat. Ja joutsenet. Ja ja ja ja sorsat.^
FULL SIZE TAIL. not. on the OTHERSIDE.
Llloistava päivä kertakaikkiaan! Aamun sai aloittaa nukkumalla pitkään. Heräämisen jälkeen k a i k e s s a r a u h a s s a suihkuun ja aamupalaa mussuttamaan. Siitäpä kaverin luokse, tuloksena neljän tunnin hurjan myrskyisän (not) luomistyön tuloksena toinen hyvä biisiaihio vähälle aikaa laulajaa odottamaan.
Kaveri lähti duuniin, minä keskustaan tapaamaan muuatta mukavaa ihmistä. Bussimatkalla sain kuulla, että työhaastattelu tuotti tulosta ja voin irtisanoa itseni nykyisestä p***apaikasta huomenna.
Ei se uusi työkään koulutusta vastaa, mutta selkeästi parempaa kuin entinen.
Päivän kruunasi vielä mukava ilta kivan ihmisen seurassa, loistava illallinen ja pari lasillista punaviiniä. Tahtoo huomisesta samanlaisen!