päivän :)
Eilen illalla kynttiläillallinen joka tehtiin yhdessä kullan kanssa. Jälkiruuaksi mansikoita ja kermavaahtoa. Nukahtaminen kultsin syliin ja siitä herääminen. Voiko parempaa toivoa? *Sydän*
Päästään jo kaheltatoista koulust ja sit himaan pakkaan tavaroita ja huomen muutto omaan kämppään
Pääsen kokeilemaan tänään lumikenkäilyä ja matkaluistelua*jiihaa*
Ulkona paistaa aurinko..*plur*
Mitä väliä pienestä flunssasta - buranaa, buranaa ja buranaa..*iloinen*
Tuli tarjous siirtyä ulkomaille töihin ja sain keskustelut loppuun tänään. Lähden Lontooseen ainakin vuodeksi ja siellä on asunto jo valmiina firman puolesta joten voi rauhassa maksaa nykyisen kämpän lainaa pois ja pistää sen vuokralle
[q]Galrav:
mikä toi ^ on?
joku possun ja koiran risteytys?
[/q]
ranskanbulldog...
[q]misjah:
---
alien:
luovutin verta
---
olin mukana eikä ois yhtään tehny mieli luovuttaa..
[/q]
ja nyt on heikko olo... oltiinkohan me jossain kosketuksissa... kuitenkin sain sulta jonkun vitun pöpön!
Vaikein tentti on ohi ja se meni yllättävän hyvin. Lukeminen kannattaa!
[q]lohikarme:
Otin ROSMON eilen kiinni Variston Alepassa...väänsin sen niskalenkillä kumoon ja puristin ilmat pihalle
[/q]
paasit lehteenkin!!
http://www.iltalehti.fi/light/2004/02/13/1445873_uu.shtml
siistii et paasit jo pois sairaalasta
Kaikki tavarat joista en voi luopua, lähtevät tänään laivalla kohti englantia
Mulla on ihania ystäviä*sydän*
Aijai! Kohta veke töistä ja puistoon paistattelemaan! Väsymys on bygone
mun sängys on yks tyttö
Saan huomenna nukkua ihan omalla paikallani, parhaan tyynyni ja peittoni kanssa*pihkassa*
Kiva kun pikkusisko tuli käymään mutta 4 valvottua vuorokautta alkaa riittämään..*iloinen*
Tulin just kotiin ja kohta pääsee pitkästä aikaa pullistelemaan Bodypumppiin*iloinen*
+ ystävänpäivä*sydän*
Junassa oli ehkä maailman parhaan näköinen konduktööri, olisin voinut melkein ostaa siltä muutaman lipun siltä vaikka mulla on kuukausilippu*iloinen*
Pikkusiskoakin näkee huomenna piiitkäääästä aikaa*jiihaa*
[q]Blues:
Viikonloppuna otetut valokuvat
[/q]
Asiasta voi olla onneks erimieltä..*vink*
Takana hauska viikonloppu ja olo*plur*
[q]UnityF:
---
Blues:
Viikonloppuna otetut valokuvat
---
mäkin haluun nähä niitä jos ne kerran saa hymyn huulille..
[/q]
Et halua*joo*
upea yö!
Hymyilyttää vieläkin viikonloppu..*hymy*
Aurinkoiseni, kaikki muu uusiksi pian paitsi se puolittainen hyppyristä lasku, yksi musta silmä riittää kiitos..*vink**hali*
ei tarvi poistuu himast tänään