päivän :)

Back to häröily O

uusi koti*sydän*

Tää aamu...

Oon rakastunut.. *sydän*

olo *sydän*

puolentoista tunnin päästä taas ajotunnille *sydän*

Jee Jee

Hiirenkorvat, auringonpaiste, työpaikan varmistuminen, tuleva palkallinen kesäloma, muutto lähes hoidettu, koulua tänään viimestä päivää (tenttejä tosin 4 vielä ensi viikolla..*hmph), uudet kesä vaatteet..ja kaikki muu ihana!!! Kesä!!!

Ootte kaikki ihania!!

Kesäloma alkoi

Tänään taas kaksi tenttiä takanapäin.. Ja ne meni vielä kohtalaisen hyvin!! Yksi enää jäljellä perjantaina ja sen jälkeen muutto Helsinkiin!!!

Ja sit toi kesä!!!! Ilma on aivan ihana..Harmi vaan kun joudun illaksi töihin..Tosin viimeinen työpäivä tässä duunissa!!

Ompas taai kaikki hyvin!!

vielä yks päivä ja voin (ehkä) kävellä omilla jalkoilla..uuuiii

Saatiin asioita puhuttua ja nyt on hyvä mieli..Ehkä tää vielä tästä..*sydän*

Niin ja olinkin saanut jo lomaltapaluurahat, vaikka kuvittelin niiden tulevan vasta loppukuusta. Ihanaa kun tilillä oli pitkästä aikaa rahaa..Ja tästä intoutuneena kävin eilen vähän shoppailemassa pitkästä aikaa!

Äiti tuli vierailulle ja vietettiin tänään koko päivä Ikeassa! Ja vihdoin sain huoneeni kuntoon! Ja tästähän tuli aika kiva! Muutenkin asiat alkaa rullaamaan taas..Huomenna vähän vielä sisustusta ja maalausta ja illalla äidin ja murun kanssa syömään!!! *sydän*

oon vaa ihan

Pääsenki heinäkuus lentsikal ulkomaille!

^_____^

[q]äm:
Mitä vuosisataa nää elää täällä?
[/q]

Varmaan samaa mitä Kalliossa ;)

Muija laitto aamulla ripsiväriä päähän 1h 15min. Myöhästyin töistä yli puol tuntii mut pomo ei ollu paikal (onneks). Tai no oon vieläki töis eikä vielkää tullu =/ ei oo hommii.

*sydän*

Pääsen kuin pääsenkin työhaastatteluun unelmatyöpaikkaani!!!*aplodit*
Nyt vaan täytyis jotenkin saada uskomaan että olen paljon parempi kuin ne muut hakijat..*juonittel*

Ja edelleen ihan

Aamulla oli yllättävän helppo herätä ja 3 kuppia kahvia oli valmiina jo kun nousin ylös sängystä. töissäkin ihan uudenlaista virtaa.
hyvä päivä...ainakin tänä mennessä....

O