päivän :)

Back to häröily O

GIRL TALK!*nauru*

[q]UnityF:
krapulasta huolimatta... niin tänään tiedossa kiva päivä

ja ens aamulla on ILLUT... joten on illupäivä.. mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin....n.....

[/q]

Illalla nähdään ja aamulla Illuihin..*sydän*
Kiva että kuulostat jo ”terveemmältä”..*iloinen*

Meidän Hallmark-etkoilu kuvat!*nauru*
Nyt ei enää tyhmät ihmiset ärsytä niin paljon.

p.s. Cera, mihin mun nenä-kuva jäi?*nyyh*

Oli kerrassaan ihana ilta oman rakkaan kanssa. Väillä pienetkin asiat saavat niin onnelliseksi.

Aivan täydellinen ilta/yö/aamu takana!!

Sain pitkästä aikaa edes pienen treenin aikaseks ja sit naisen luokse syömään pizzaa, karkkia ja juomaan punqua JA mikä parasta...
....ihana seura *sydän*

[muokattu 5.3.2004 08:42]

*sydän*Muumikeksit*sydän*

[q]La Petite:
Paha mieli katoaa, kun lähtee *Therapistin kaa eka tänään Kermaan ja huomenna uimaan samaan altaaseen jen kanssa.

En ehkä sittenkään näytä ihan kaikille miehille.

Olen
[/q]

Näin juuri ;)

Saat vielä antaa tekohengitystä meille, kun leikitään hukkuneita *vink**iihhih*

*aplodit**jiihaa**polskis**jiihaa**aplodit*

[muokattu 5.3.2004 09:02]

Nuha on parantumassa.

Mukava viikonloppu takana, vaikka vähän väsyttääkin olo on *plur*.. ainiin ja kaikille meille erittäin hyvännäköisille ja pirun viehättäville naisille, hyvää naistenpäivää!!!*jiihaa*

Kaveri tuli katsastamaan kämppäni..tosin enemmän se näytti viihtyvän autotallissa
Sain myös työt valmiiksi mikä tarkoittaa ettei tarvitse astua työhuoneeseen kuin vasta ens keskiviikkona.
Tänään on myös Tasty

Tuli otettua rennosti kun jäi Tastyn ja jatkojen takia unet väliin la-su ja nyt on päässyt taas normaaliin unirytmiin. Sain autotallipaikkani vihdoin ja nyt voi rullata menopelin sinne Ei tarvii edes ajatella töitä vielä pari päivää

Oikeestann kuukauden :) ...kaikki viikonloput ja viikonpäivät on ollu niin jees*plur*
...syystä tai toisesta...*heiii*

upea fiilis herätä aamulla semmoisen naisen vierestä, josta todellakin tykkää ja välittää (siis enemmänkin, kuin pelkässä seksi-mielessä;)!
*sydän**possu**sydän*

[muokattu 10.3.2004 09:42]

:) kun kelloja rukattiin tunnin verran eteenpäin. sitä jotenkin aivot herää talven aiheuttamasta kaamos-koomasta. uh. tekee hyvää.

[q]MaSari:
Hakuna matata ^______^
[/q]

*aplodit**jiihaa**nuotti*ei huolen häivää, päivä on huoletoon.. fiilosofiaaa, näin on se vaan... hakuna matataaa!!*nuotti**jiihaa**aplodit*

shihi... ^__^
ompa ollut ihana päivä tänään.... <3

Opinnäytetyösuunnitelma meni kuin menikin läpi, nyt \”pääsee\” tekemään työtä ihan oikeasti..*aplodit*
Vaikka lupapaperien viivästyminen estää valmistumasta kesällä*uuh*
Mut mulla on yhä toivoa päästä pois tästä koulusta..*juonittel**jiihaa*

[q]Late:
Oikeastaan päivän ainoa, mutta tärkeä :)
Tänään tulee 5kk täytyeen ihanan tytön kanssa *sydän*

ps. rakastan sua muruseni!
[/q]
Onneksi olkoon, olette molemmat niin kivoja ja ihania*hali*

p.s. Lupaan, että en itke teidän häissä..*joo**vink*

siskon kissa.
heittelin sille sen hiiri lelua ja se haki sen aina vaan uudestaan ja uudestaan heiteltäväksi. näytti tosi hassulta kun se aina vaani sitä ja sitten kantoi söpösti iiik ihanasti takaisin x)

Mä sain töitä loppukevääks eli näyttää siltä että mulla on kuin onkin mahdollisuus ottaa kesä vähän iisimmin..*hymy*

O