päivän :)

Back to häröily O

Nyt kerrot kyllä kaiken, Äm

Olipa kerran....

”iso” mies ja siro äm....

[q]GoA:
Aurinko näkyy pitkästä aikaa. =)
[/q]

Niin täälläkin. En edes muistanut minkälaista on kun paistaa ja on kirkasta.

*sydän* Hyperventilaation synttäribileet neljän tunnin päästä! *sydän*

Netti toimii taas töissä*plur*

Eilen en virusten takia päässyt klubbariin ja meinasin repii pelihousuni*poks**vink**hih*

huomen ihana darra

[q]tarzan:
pelihousuni[/q]
mitäs pelaat ja millä tasolla?

tulin äidin luota kotiin...*plur*
mulla on riikalle paaaaaaaaaljon musiikkia.......*plur*
ja runosuoni on jälleen löytyny... meen kohta kirjoittamaan taas runoja vihkooni..*plur*

ja mikä parasta bussit alkaa kulkee mun osalta niin hyvin että saan nukkuu 1h pidempään kuin ennen!!!!!!!*plur**plur**plur**plur**plur*

Teoriakoe meni läpi. Nyt oon askeleen lähempänä ajokorttii*hymy*

[q]Dorka:
ihanaa, IHANAA... mä tunnen niin iloiseks, energiseks ja maailman valloittaneeks et vetäkää joku mut pois täältä pilvien korkeudelta liitoilemasta takaisin arkeen
[/q]

Miks pitäis? Toihan on yks maailman ihanimmista olotiloista

ihana känni..*sydän**sydän*

Digikameran pitäisi saapua tänään ja bongasin hetki sitten kauneimman näkemäni UniCafe-työntekijän. Tarkemmin ajatellen tuo ei kyllä ole vielä mikään kehu... Sanotaan, että bongasin erittäin nätin UniCafe-työntekijän. Ei varmaan tämän parempaa päivää ihan heti tule vastaan.

[q]hallucinogen:
On se kiva kattoo kun kaks ihkuu on niin onnellisia toisistaan
[/q]

On se

[q]Dorka:
ihanaa, IHANAA... mä tunnen niin iloiseks, energiseks ja maailman valloittaneeks et vetäkää joku mut pois täältä pilvien korkeudelta liitoilemasta takaisin arkeen
[/q]

Poika, oot sä saanu vai minkä takia sä oot noin onnellinen?

[q][Nuclear]:
---

Antoks vaan pamppua?
[/q]

Ei edes sitäkään.. olen täysin pettynyt*uuh*

[q]TwisteD:
Vielä viimeiset selitykset, että ”Kai sä tiedät että, kun me saadaan ilmoitus tällaisesta niin meidän on toimittava näin?”... Juu en tienny, mut kiitos informaatiosta... Sitten olinkin vapaa jatkamaan matkaa. Poliisit ei heittäny mua ees himaan vaivanpalkaks vaan lähti pitsalle..

[muokattu 18.8.2003 01:10]
[/q]
Täytyy vaan todeta, että jos on ampuma-aserikoksesta ilmoitettu, ni poliisien on vähän pakko toimii tolleen.. Tuskin itsekkään menisit iloisesti juttelemaan täysin tuntemattomalle kivoja, jos sitä epäillään tuollaisesta.. Mutta hyvä, että otit asian positiivisesti... Olis kyl kiva olla joskus poliisin käsiraudoissa.. Viimeks ne ei laittanu niitä vaikka pyysin*hih*

Saimi tuli tänne.. ollaan mässätty koko päivä... ihana päivä.. ja nyt en oo enää kipee niin huomenna pajalle!!!*plur**plur**plur**plur**plur**plur*

[q]Progress:
tämän päivän :) oli ehdottomasti se, kun menin töihin, yksi syvästi autistinen tyttö tuli halaamaan mua. ihqua.
[/q]

Ne ovat niin iloisia ja pirteitä ihmisiä että käy kateeksi. Jokaisella heistä on jokin erityinen taito esim. loistava ja omaperäinen maalari.

kerrranki hereil ajois.

en menny ees nukkaa

O