päivän :)

Back to häröily O

[q]hallucinogen:
Mark, säteileen tulossa?
[/q]

hyvin hissua! mähän en polccaamaan suostu! *igor**vink* kiksu 4eva!

-M

huomenna on perjantai! huomenna on säde! huomenna tapaan taas ihanaisen kultani *sydän* voi tuota onnen päivää

[muokattu 7.8.2003 17:12]

Hauskinta, mitä mulle on piitkään aikaan tapahtunu (tarinamuodossa):

Vietän iltaa Friction´Darzin kanssa. Istuskellaan Eerikinkadulla ja puhutaan kakkaa. Siinä, ku vähän aikaa oltiin istuskeltu, päätetään lähtee himaan...

Kävelen Eerikinkatua pitkin steissille päin... 2 luotiliivein, kypärin ja konepistoolein varustautunutta poliisia, panssarikilpien takaa huutaa mulle, käskien pysähtyä. No, mä pysähdyn ja vähän ihmettelen.. *täh* Poliisit käskee mua kävellä vähän matkaa heitä kohti ja kääntyä selin heihin päin... kädet näkyvillä. Sen jälkeen he käskevät, että kävelen takaperin heitä kohti kädet kokoajan sivuilla. Kun pysähdyin he käskivät mut polvilleen maahan kädet selän takana. Ja kiva kiva.. ne laittaa mut käsirautoihin

Siinä mä olin polvillani Eerikinkadun jalkakäytävällä ja toinen poliiseista osottaa mua konepistoolilla ja toinen soittaa keskukseen, että tuntomerkkejä vastaava henkilö on löytyny. Kyselevät hieman mun kaverista, että mihis hän on mennyt... No kerroin heille, että lähti himaan.. Hyvä siinä oli sitten selitellä, ku ei tiedä kaverin katuosoitetta, eikä sukunimeä

Poliisit käskevät mun nousta. Poliisit hieman kyselivät, että onko mulla asetta? pistoolia, puukkoa... No mun kielteinen vastaus ei riittäny vaan ne sitten tarkisti mut... en oikein lämmenny, ku karvainen poliisi kopeloi mun kasseja, yms...*eiei* Kiikuttivat mut siitä sitten maijan taakse. Ja lisää kyselemistä Friction´:sta. Ei oikein menny läpi, ku en tienny mitään No onneks niille kelpas puhelinnumero. Eivät kyllä sitten ikinä soittanu...

No ne päästi mut sitten maijasta ja vapautti käsiraudoista (vaikka ne oliki niin kivat *nauru*). Loppujen lopuksi sain selityksen, että miksi moinen... Mua ja Friction´Darzia syytettiin ampuma-aserikoksesta *täh**ding* Joku vajaa oli soittanu poliiseille, että meillä on aseita, yms

Vielä viimeiset selitykset, että ”Kai sä tiedät että, kun me saadaan ilmoitus tällaisesta niin meidän on toimittava näin?”... Juu en tienny, mut kiitos informaatiosta... Sitten olinkin vapaa jatkamaan matkaa. Poliisit ei heittäny mua ees himaan vaivanpalkaks vaan lähti pitsalle..

[muokattu 18.8.2003 01:10]

Sain palkkalaskelmani

elämä hymyilee ja mieli on kerrassaan hyvä taas

-M

Säde joo tänään
Tosin tekis mieli olla hirvees kännissäkin tänään mut ei sitä oikeen viitti kun tonne säteeseen menee

Mark, säteileen tulossa?

perjantai.. :) ei paljoo muuta tarvii..

Kohta saa aukaista viinipullon

sain kämpän, muutto ens perjantaina..

34m2 yksiö puistolassa...

.m

Millos tuparit? Koko Klubituksen forum bailuihin

Kool :) JA tämä neitonen polkasee nyt himaan ja viikonlopun viettoon. YIIIIHHHAAAAA!!!!*plur*
Hauskoja viikonloppuja kaikille! Olkaa kiltisti..*hih*

Huomennaaaaaaah.... lähden Thaimaaseen

Nähdään tammikuussa sitten taas

Helteet ovat poissa

selkä naksahti ihanasti ekaa kertaa säteen jälkeen, ens viikolla pitää mennä kyselemmään kiropraktikolta josko se vaikka naksuttelis pikkasen ammattitaitosemmin, ettei katkase tätä omaa ruotoaan sählätessä *sydän*

mä sain ylennyksen...*hymy*

Kaikki menee nappiin. Olen hyvin tyytyväinen elämäntilanteeseeni. *sydän*

oli hauska viikonloppu perjantaina säteet ja lauantaina illut. Tosin se öinen sade oli aika masentava yllätys

[q]bansq:
selkä naksahti ihanasti ekaa kertaa säteen jälkeen, ens viikolla pitää mennä kyselemmään kiropraktikolta josko se vaikka naksuttelis pikkasen ammattitaitosemmin, ettei katkase tätä omaa ruotoaan sählätessä *sydän*
[/q]

naks naks.....*hymy*

joo tosiaan vkl :) on koko vkl... oli mahtavaa.....*hymy*

[q]kuu:
Jippijai, nyt on perjantai
[/q]

Jepaa!!

SÄDE!!!*plur**sydän*

O