päivän :)
kala kalun kovettaa ja särki suorana pitää :-)
[q]alien:
oon ollut todella pätkässä..... nenässäkin on pieniä hiusmurtumia ja olkapää taas revähtänyt.... *ding**nauru*
[/q]
jos hoitaa ittensa tohon kuntoon niin on kyl taytyny olla kans hyva meininki senkin edesta =D
[q]shaman:
JES!, Kerranki mulle tapahtuu jotain hyvää:
- luulin kadottaneeni puhelimeni mut se löytyiki lopulta aivan ihmeellisestä paikasta.
- toista viikkoa saikulla ja se on :)
- kävin shoppaa kolmekakkosen laajakuvan
jeejee synttärit tulossa, känni päällä, voiko enää olla parempi päivä *joo**hih**nauru*
[/q]
Mistä puhelin löyty? *utel*
mun tekemä naamio on vihdoin ja viimein kotona...
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=UnityF
mä saan aivan ihanan takin.. mun suunittelema ja kaverin+mun ompelema.... siitä tulee huippu ihana ja taatusti ei oo kellään semmoista toista...*iloinen*ja taatustin tuun kerämään kadulla ihmeellisiä katseita...*nauru**nauru**nauru*
[muokattu 20.8.2003 20:52]
[q]Howdy:
http://www.dayudie.com/gayspiderman.gif
Ottakaahan pojat mallia noista liikkeistä *nauru**heiii*
[muokattu 22.8.2003 13:07]
[/q]
Pitääpä opetella. Sitten näätte opinko vai en...
Oltiin tyttöjen kanssa Raxissa syöpöttelemässä salaattia ja jätskiä*plur*
Illalla firman pileet! Hyvää ruokaa ja paljon juomaa. *sydän*
Enää 4 päivää kesätöitä! Hih! Aika pitkäks venyny tää kesä*iihhih*
Soneran adsl sai lähteä hiiteen Nebulan vastaavan tieltä ja tää on kyllä kivan nopea.
klo. 16:00 jälkeen alkaa mun odottama neljän päivän vapaus!!! *sydän* iiiihanaa, töitä on seuraavaks vast ens ma.
Huih.. pääsinpäs vihdonki taas nettiin, luxusta.. :) viimes ollu viime perjantaina.. :)
.m
Neulonut?? Tainnut tulla aika lämmin paita sitten
Kyllä sitä joku päivä voisi opetella tekemään vaatteita mutta tällä hetkellä tyydyn niihin mitä on kaupassa tarjolla vaikka itselläni on pikkasen ongelmaa löytää oikeita kokoja pituuden takia
[q]holopolo:
joo samaa mielt vaik kukaan ei kysele mult yht mitzikàà??!!
[/q]
Ei sult kysytä beib. Oot vaan hiljaa ja näytät hyvältä!*vink*
Viikon viimeinen työpäivä ja tulin taas hyvälle tuulelle työpaikan kaakaomukistani, jossa lukee aina kun olen alasti minulle sattuu kummia asioita. Kaveri sen mulle joskus osti, kun sanoi, että sille tuli heti mut mieleen
Tuntuu, että tässä päivässä ei ole yhtään :) aihetta.Mitäköhän keksisi?Öö tota on kivaa kun pääsee jossain vaiheessa töistä kotiin ja voi pujahtaa peiton alle lepuuttelemaan väsynyttä oloa :)
[q]2000:
Sitä yhä odotellaan... 35min unta takana, vakavan oloinen laskuhumala ja vielä 6h töitä... *igor**uuh*
[/q]
Siis krapulaa odotellen? Taidat siis sinäkin olla näitä kavereita, jotka juovat krapulahakuiesti?
vapaapäivä, vettä sataa ulkona ja ei tartte poistua kämpästä mihinkään Kivaa vaan rentoutua ja chillailla kotona päivä tekemättä YHTÄÄN mitään.
Väsäilen hykerrellen paitaa huomiseksi..
pirteä ja iloinen olo bileiden jälkeen. Ei mitään tappokrapulaa *nauru**piis*