päivän :)

Back to häröily O

On niin hämäriä kaikki asiakkaat taas tänään, että en voi ku nauraa!*nauru* Kaikki kyselee multa asioita, joihin en tiedä vastausta, tai sit ne sekoilee muutenvaan.*nauru**nauru*

hups! aina pitäis lukea ennenkuin tipahtaa eiköhän modet siis poista tuplat piakkoin anteeksi

[q]alien:
no itse asiassa mun oikean silmän näkö on huonontunut... mut palautuu normaaliin ajan myötä... toivottavasti...
[/q]

Toivo vain ettei verkkokalvoon tule vauriota esim. kun esine leikkaa silmän auki. Näkö ei palaudu koskaan ennalleen

kaikki on niin ihanan valkoista harmaus on poissa. :)

Mulla ei ole sittenkään töitä domination viikonloppuna!!! Tai no la on epävarma mutta su on ainakin vapaa.

Varokaa kaikki siellä sillä meitsi reivaa sitten TÄYSIII!

saimpas koko aamu siihe meni mut voitin =D psyykkasin migreenin koulussa pois ^___^
nyt voinki hyvällä omalla tunnolla lähtee pelaan bilistä

Olin ylittämässä suht vilkasta katua töihin tullessani, kunnes huomasin dösäni huristavan tyhjää pysäkkiä kohti (tai ohi tässä tapauksessa). Oli sen verran luikasta ja paljon autohäristimiä etten sit viittiny lähtee sompailee niitten keskelle. Dösän mennessä mun ohi, kuski osoitti pysäkille ja nyökkäsin. Sehän pysähtyi ja otti kyytiin, tulipa vaa todettua et täs on tyyliä

Sain uuden duunin. Tyttöystävä tulee tänään yöksi. Nukuin hyvin.

Tänkjuu Oli näköjään harvinainen tapaus se, mutta kai niitä fiksuja pomoja sentäs jonkun verran on..

[q]alien:
hienoa! olen iloinen puolestasi Kuu...
[/q]

kiitos kiva

[q]äm:
Illalla firman pileet! Hyvää ruokaa ja paljon juomaa. *sydän*
[/q]

Aamulla heräät jonkun 50v johtajan vierestä *vink**nauru*

ei päivän :) vaan *reps* *kops* *tipahdel* (tm)

http://www.cafeshops.com/katkos.7265180

Uusi tarkka puntari näytti painon olevan 8 kiloo pienempi kuin mitä luulin....*hih*

[q]Unity(f):
mun tekemä naamio on vihdoin ja viimein kotona...

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=UnityF

[/q]

Holy shit! Toi on ihan pirun siisti*joo*

huominen *sydän*

[q]hallucinogen:
Aamulla heräät jonkun 50v johtajan vierestä *vink**nauru*
[/q]

Mainitsen sen sitten huomenna tuolla päivän :( -osiossa.
(paitsi tietysti, jos siitä on seurannut ylennys *pahis*)

*sydän* pitää suupielet ylhäällä

[q]Roger Roger:
---
tarzan:
pelihousuni
---

mitäs pelaat ja millä tasolla?
[/q]

Pelasin mä mitä tahansa niin ainakin korkeemmalla tasolla kun sä*vink**iloinen*

[q]MaSari:
---
Mistä puhelin löyty? *utel*
[/q]
pesukoneen takaa, vielä kiinni ettei voinu edes soittaa

[q]elisak:
On niin hämäriä kaikki asiakkaat taas tänään, että en voi ku nauraa!*nauru* Kaikki kyselee multa asioita, joihin en tiedä vastausta, tai sit ne sekoilee muutenvaan.*nauru**nauru*
[/q]
Sano niille näin:
”en mä vaan tiedä. olen vain töissä täällä” <- mun suosikkisanat omassa duunissa

O