päivän :)

Back to häröily O

Sään viileneminen teki olon helpommaksi.

+1

Sain levyjä vihdoin myytyä hieman pois

Mukavaa leffailua, pihveilyä ja jutustelua ystävän kanssa.

Uskomattoman hyvä olo itsensä rääkkäämisestä

Haahahaa, hajotkaa hipit helteisiin!
Pilvisyys pitää pintansa ja sateet senkun jatkuu. Loistavaa, ihanaa.

Edit. Juhannuskin epävakaista, aah.

Sade, syy olla yhtä hymyä! :)))))))))))))))

Päivän pelisaldo:
Mari vs. Kalustelakkapurkki; 6:1 (iskin vain kerran itseäni kämmeneen ruuvimeisselillä)
Mari vs. Maalipurkki; 6:1 (vain yksi erätauko piti ottaa ennen voittoa)

Aika voitokas Koti Kuntoon -päivä

- enää pari päivää berliini-fusion-budapest -lomaan
- enää yhteensä alle kuukausi kauheeta duunia
- elokuulla toinen loma, ja sit takaisin opiskelemaan
<3

Mä olin työhaastattelussa sellaseen oman alan duunipaikkaan, jossa pääsisin käyttämään ja kehittämään oikeasti omaa osaamistani. Ja sain paikan!

Mulla on melkosen ''meant to be'' -fiilis tästä, koska kun näin kaupungin sivuilla ilmotuksen kymmenien muiden joukossa, tää oli ainut pesti joka kiinnosti. Yleensä nykysessä duunissa en koskaan pysty vastaamaan omaan puhelimeen, koska tauko on kerran päivässä jos on, ja sillon joudun säätämään muita työhommia kuiteskin. Toissapäivänä mulla oli just tauolla puhelin vieressä, ja just tauon aikana sattuivat soittamaan ja pyytämään haastatteluun, ja tänään mulla sattui olemaan just aamuvuoro ja pystyin menemään haastatteluun. Ja nyt vielä sain paikan... Aika härö fiilis. *pökr*

Nyt ois sit heti alkuviikosta keskusteltava nyksen duunipaikan johtajan kanssa tilanteesta. Oon ilmottautunut tiistaiksi koulutukseen ja ties mitä, mutta elämä on. Pakko ajatella itseään, kerran tässä vaan eletään. Nykysessä duunissa tulisin kohta hulluksi, tai ainakin ihmisraunioksi.

Niin, ja tulihan tänään postiluukusta asumisoikeuskämppätarjouskin... ja se kämppä ois lyhyen matkan päässä mun tulevasta duunista, ja siinä olis oma sauna!

Ei oo mahollista! *sydän*

Saatiin kaverin kanssa Tori Amosin keikalle paikat A-katsomon riviltä 3*jiihaa*

"Mikko on Suomen kiukkuisin kala" :'D

Totally mindblowing juhannus Hirveästi uusia kavereita, uusia kokemuksia ja elämyksiä, uutta ajateltavaa... Ja luonnossa rentoutumista! *sydän* Ekaa kertaa telttailemassa, kivaa oli, ja on se vaan niin että Suomen luonto on niin kaunis juhannuksena, sekä ne sumut ja sateet että auringonlaskut ja -nousut, puhumattakaan aurinkoisista päivistä.

Eilen oli hyvä keikka Tavastialla, joka oli ah niin röökinsavuton! *sydän*

Tänään oon urheillut aka seinäkiipeillyt 4h, ja kokkasin juuri herkkuruakaa: savustettua kirjolohta, uusia perunoita, perunasalaattia, vihanneksia, raejuustoa.

Kohta vielä iltakävelylle aurinkoiseen kaivariin ja sen jälkeen jätskiä. Kyllä elämä on ihanaa! <3

Viileämpi ilma ja pride ohi tältä vuodelta. Alkoi tulla joka tuutista ulos koko pride, kun törmäsin jatkuvasti siihen armottomaan hypetykseen. Muuten ei tapahtumaa vastaan yhtään mitään, älkää tulkitko siis väärin, toi vaan alkoi tulla korvista ulos.

Vihdoinkin sataaa vettä :)))

Lammen viileä vesi, sudenkorennot, perhoset, koira, kortit, pinkki opaali-kivi, ylimääräiset vapaat töistä sattuneesta syystä...aika monta syytä olla onnellinen tänään :)

Mukava työpäivä, alkoi viikonloppu jo tänään ja vielä raveisland viikonloppu.. Siinähän sitä aihetta hymyyn

Edit: Niin ja vielä että kesän ekat mansikat tuli popsittua.. Om nom nom!

Vähän samoilla linjoilla. Raveisland viikonloppu viimein. Kyllä sitä on odottanut mutta nyt se odotus palkitaan.

Perjantain Ruisrock. the Prodigy, tsiisus! Vähän v*tun kova keikka...*sydän* *sydän*

Rigestä paketti tulossa, sopivasti kotona katsottavaa ja pakkanen täynnä ruokaa:) Raha-asiat ihan yllättävän hyvällä tolalla

O