päivän :)

Back to häröily O

[q]sapeli, 25.11.2009 09:00:
Näyttää pahasti siltä että kohta asustellaan upeassa, vimpan päälle rempatussa, 2-kerroksisessa, tilavassa rivitalokaksiossa, jossa on oma piha ja sauna ja on muutenkin kovin, kovin hieno!
[/q]

Ohoo, varovaiset onnittelut teille, kuulostaa tosi kivalta

Muuten hiljaista, mutta linnut lauleskelee ulkona. Jotenki kaunista tavallaan.
2 päivää ni pääsee äipän ja iskän luo ja systeriäkin näkee
Elämä on kivaaa

Uus vakituinen työsoppari allekirjotettu

[q]Timce, 26.10.2009 08:00:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117375325

:D
[/q]

REPS

Whitest kids you know *sydän*

saan tänään uuden koneen ihhh ^_________________________________________^
Ei enää läppärillä säätämistä ja hitailua ja ja ja vanhoja ohjelmia, tervetuloa uutuus!

Kuvittamani kirja tuli juuri painosta ja it's looking good! *jiihaa**iloinen**hih**hihu**plur*

[q]Freja, 20.10.2009 08:21:
Äiti sääti koneen kanssa ja mä sain hyvät naurut siitä. :'D
[/q]

vahingonilo paras ilo vai miten se oli

Oma tietokone taas ainakin väliaikaisessa toimintakunnossa*sydän*

[q]Freja, 1.10.2009 09:08:
Nyt ei ees väsytä koska osasin taktikoida nukkumiseni
[/q]

Opetatko tän taidon mullekkin?

Kaverista tuli äippä

Pitkästä aikaa pääs mattoon ja omo plata uppos, plus että paikalla oli yks puolituttu jonka kanssa pääs ottamaan vähän pystyäkin. Kiva huomata, miten itse kehittyy ja olo on mitä mainioin.

Paikat tietty aivan mustelmilla mutta mitäs siitä.

Oikein mukava ilta oli eilen! Nyt ei ees väsytä koska osasin taktikoida nukkumiseni

Aurinko paisteli kaunihisti iltapäivällä.

Oli kiva viikonloppu. Sai nukuttua kunnolla univelkoja veks ja vietettyä laatuaikaa. Eiliset pakastinlokeronsulatussessiot oli mitä parhainta viihdettä taas. Ja kuka väittää ettei arjesta sais tehtyä juhlaa. :D

Ja vaikka tuli kieltäydyttyä ekasta kämppätarjouksesta (ois ollut muuten bueno, 3 huonetta + keittiö + parveke), koska mun duunimatka ois ollut 1h 15 min per suunta (*pökr*), niin on kuiteskin hyvä fiilis siitä kun viimeistään kesällä tulee muutettua yhteiseen kotiin. Enpä ole koskaan aiemmin suostunut muuttamaan kenenkään kanssa saman katon alle, kun en ole halunnut kiirehtiä, mutta nyt tuntuu aika (ja minä) olevan kypsä moiseen.

http://www.uta.fi/~tuomas.alatera/images/lukkob96.gif

Hyvä jätkät!

:)

minua odottaa keväällä oma bcd:) ostan tutulta käytettynä, hän ostanut sen vuosi sitten, eli yhden sesongin ollut käytössä:)
jos jollakin olis ylimääräistä regua niin voisin ehkis ostaa:)

[q]Freja, 1.10.2009 10:28:
---
kindertin, 1.10.2009 10:07:
Opetatko tän taidon mullekkin?

---

Mene yöksi työkaverin luo, joka asuu lähellä työpaikkaa niin ei mene kotimatkaan niin kauan aikaa kuin normaalisti, ja aamulla saa nukkua pidempään koska työmatkaan menee 10 min :D
[/q]

No ei toimi mulla kun oon vaan kotona :DD

8 / 8 oikein eilisistä ja tän päivän mestareiden liigan otteluveikkauksista. Kannattaa näköjään tietää jotain futiksesta *känni*

Vantaalla kun soitin lekuriaikaa, eka aika löyty jostain 3-4 viikon päästä. Vaikka oisit sanonu että asialla ois suht hoppu(niinkun mulla kun ei käsi liikkunu _o/).
Kirkkonummella kun soitat EI-kiireellistä aikaa, löytyy vapaa aika muutaman päivän päästä.

Gotta looove lande *sydän*

[q]astaroth, 13.10.2009 23:38:
- vaaka näyttää juuri alle 90kg (vaikkakin tyhjällä vatsalla)

life is good
[/q]

..puntarillahan käydään vaan tyhjällä vatsalla, aamulla, heti kakkaamisen jälkeen.

O