päivän :)

Back to häröily O

[q]Sand3, 30.5.2008 08:06:
3/4 amk pääsykoekutsua on nyt tippunut postiluukusta, aika kiva fiilis
[/q]

Hienoa
Mä haluisin kans opiskeleen jotain,ehkä sit on varaa kun pikkuväki muuttaa pois

Nytku meen nukkumaan ja herään ja hyppään taksiin oon jo käytännössä matkalla moikkaamaan kavereita suomeen! ja sit viikko siitä niin laatuaikaa dublinissa!

Nyt se loma alkaa!

Eilinen Pablo Fransiscon keikka*pihkassa**pihkassa**plur**plur**lmao**lmao*

[q]illusion, 1.1.1970 02:00:
JEI sähkömies kävi asentaa uudenkiukaan*sydän* RIP vanhakiuas levätköön rauhassa *tirsk**blush*
[/q]

Saitko jo kulutettua vanhan kiukaan loppuun?
Saunamies

Kuinka fiksu sitä ihminen onkaan.

Puhuttiin tossa ukon kanssa jotain liirumlaarumia,ja sit tuli puhetta vuodesta 2010,ja mä ihan tosissani olin sit et joo,eihän siinä mitään,siihen on kumminkin vielä 3 vuotta.

Öhhh
Mä jämähdin näköjään vuoteen 2007. Ei haittaa,enpähän vanhene enää

Sainpas ne kauan kaivatut napit eilen
Eikä edes maksanu "kuin" 42e se reseptinhaku .. Itse lääkkeethän olikin sit hurrrrjan kalliit,hitusen reilut 3e
Mutta jesjes,viikon päästä tääkin ämmä on taas täydessä vedossa!

Voi tota riemua ja ilonkiljahduksia kun pikkuväki näki mummonsa melkein viikon tauon jälkeen
Ihanaa että ovat noin läheisiä, mutta miks ei olis, onhan mulla maailman paras äiti *sydän*

Näyttää pahasti siltä että kohta asustellaan upeassa, vimpan päälle rempatussa, 2-kerroksisessa, tilavassa rivitalokaksiossa, jossa on oma piha ja sauna ja on muutenkin kovin, kovin hieno!

[q]kindertin, 20.12.2008 23:34:
Mä nyt vaan olen aika onnellinen
[/q]

ihanata

ps. niin miekii

[q]sapeli, 25.11.2009 09:00:
Näyttää pahasti siltä että kohta asustellaan upeassa, vimpan päälle rempatussa, 2-kerroksisessa, tilavassa rivitalokaksiossa, jossa on oma piha ja sauna ja on muutenkin kovin, kovin hieno!
[/q]

Ooh, hienoa! Paljolti onnea!:)

Pikku-ukko keksi herätä jo tähän aikaan,ja tossa se nyt sitterissä möykkäilee leluille,välillä vilkasee mua ja hymyilee velmusti kun katon takasin *sydän*

Kyllä se jo puhuu,ihan selkeesti huutaa hei, jou, ja tietty ÄMMÄ

[q]Wolverine, 15.12.2008 12:51:
---
kindertin, 15.12.2008 12:26:
MUSTA TULEE VANTAALAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---

taisit kuule kirjottaa väärään topiciin, tossa ei kyl oo mitään ilon aihetta.
[/q]

Hahhaa,onpas! Jos asuu nykyään Kirkkonummella

Jossain bongasin nimimerkin KAKKAVAAHTO. Kummasti on hymyilyttäny tän jälkeen,on tossa nimessä sen verran potkua

[q]mayah, 26.12.2006 07:25:
---
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin?
[/q]

No saas nähä ku 5. päivä on seuraava vapaa, ja täs on välissä tosi vittumaisia ovihommia. Et jos saan uutenavuotena vantaalaisessa räkälässä rassista palkeeseen ni sit vois sanoo et menetetyn vapaa-ajan korvaus ei oo suhteessa työtehtävien haastavuuteen tai puhkovuuteen.

Mut siks on liivit :)

[q]jukebox, 2.6.2009 14:43:
loppuviikko ilmojen osalta VIILEÄÄ! ihanaaaaaaaah.
[/q]

NIINPÄ *sydän*

[q]kuolo, 31.3.2009 13:49:
---
kindertin, 31.3.2009 13:13:

Mua ei edes vituttanu tänään kun piti nousta ylös

---

onko se kovinkin tyypillistä että vituttaa kun nousee ylös..
[/q]

No on,mä olen aina vihannu aamuja,herääminen on ihan perseestä

Minä saan murut tänään kotiin
On tässä reilu viikko jo ikävöitykin :) Onneks näin pitkiä yksinoleiluja ei ole kuin kerran vuodessa

[q]Raver71, 4.6.2009 15:22:
Kiva puhelin soitto aamusella... Pyydettiin lomautukselta takaisin duuniin hetkeksi. Ei siis vielä lopullinen paluu mutta tovin. Kaikki on hyvästä. Kerrankin aurinko paistaa risukasaan...
[/q]

Oii,hienoa!!

Oma päivän :) oli vieras(ja uuh miten kivannäkönen *pökr*) ,joka kävi kylässä, ja jonka pikkuväki otti hämmästyttävän hyvin vastaan

[q]T-mu, 15.8.2009 18:29:
80km pyörälenkki Vesijärven ympäri, aika eufoorinen olo!
[/q]

Luenko mä nyt ihan oikein, siis kuinka pitkä? 80km!? Huhhuh

Omaa :) on se, että näillä näkymillä ois sitten muutto jo ens viikonloppuna. Muuttoapua saa tarjota :D

Huomenna kirjottamaan uutta vuokrasopimusta, saatiin ihana uus koti *sydän*
Siinä voidaankin sitten kokonsakin puolesta asua vaikka loppuelämä

O