päivän :)
HiHii...ilmoittauduinpa juuri avoimeen yliopistoon lukemaan viestinnän perusopintoja
Ja tällä viikolla alkaa myös kaksi muuta uutta harrastetta: sirkusakropatia ja uimahyppyjen alkeet.
Olenpa liägeis. Nyt jos nukkumaan ja huomenna jos hurmos jatkuisi.
Uus iiiiisssoooooo sohva ja ihana astianpesukone! ^____^
[q]Epailija, 24.12.2006 15:12:
---
Ana-5000, 24.12.2006 13:29:
aaahahah luomuteurastaja :D
---
:D ja bonuksena lol @ kohukirja "Kaikki joutuvat helvettiin".
[/q]
"onnellisen kanan koipia" :D
jouduin kattomaan ne kaikki sit :D Ihan mainiota matskua.
"tunnen syvää rauhaa"
[q]alphamagic, 26.1.2009 11:17:
Wow saatan päästä Helsingin Taiteilijaseuran kautta galleria-avustajaksi koulun työssäoppimisjaksolla :) Sounds soooo good <3
[/q]
Ihan törkeen hyvän kuulonen juttu, toivotaan että napsahtaa!!
[q]Super-Kerttu, 1.10.2007 14:34:
---
kindertin, 1.10.2007 14:30:
Tää on kyl jo päivän XD:
Mun vyötärön(oletetaan et mul on sellanen)ympärys on 110cm 
---
No, mut aika kaponenhan sä vielä oot ottaen huomioon olosuhteet. Monella on paljon suurempikin vyötäröympärys, vaikkei odota edes yhtä vauvaa..*hih*
[/q]
Totta,totta, mut mulle tää on aika huimaa
Wow saatan päästä Helsingin Taiteilijaseuran kautta galleria-avustajaksi koulun työssäoppimisjaksolla :) Sounds soooo good <3
[q]Steven Hoaks, 18.10.2007 07:57:
Ps: En ole ainakaan viiteen vuoteen painanu alle 100kg
[/q]
Et sä kyl niin isolta mun mielestä ole näyttäny 
Mut :) : Joskus viikko sitten bongasin lehdestä aivan ihanan lompakon ja hehkuttelin sitä sit hetken kotonaki.. Eilen hanimussunen oli käyny sen mulle hakemassa 
Ja ihan yllärinäpyllärinä *sydän*
Olin tänään työhaastattelussa ---> maanantaina alkaa uus duuni.
Vaikka tässä nyt onkin kaikkea päänvaivaa ja vähän suruakin,niin onneks noi pikkuset päivänpaisteet on tossa *sydän*
Viimesen viikon aikana on tapahtunu hurja harppaus kehityksessä, pikkuset juttelee jo jonkin verran ja hymyjä satelee *sydän*
Pienet kitinät ja itkut ei paljoa haittaa kun muuten ovat ehkä maailman helpoimmat vauvat ja vielä noin pirun suloisetkin 
..siis ihan puolueettomasti voin mainostaa heitä suloisiks ja söpöiks ja ihaniks ja..ja.. OIH *sydän*
Kadotin eilen puhelimeni hankeen - löysin sen äsken
Ei voi olla näin hyvä tsägä...
[q]Nelli, 22.1.2008 14:33:
---
kindertin, 19.1.2008 18:24:
Ristiäiset on vihdoin ja viimein ohi! Nyt meillä on sitten virallisesti
Neiti Nelli Johanna ja
Herra Wille Mikael *sydän*
---
Onnittelut kaimalle ja sen veljelle! 
[/q]
Pikkuväki kiittää
Yks herra on vaan kovin hauska :D
Ihana ystävä kävi kyläilemässä, viimeks nähty ihan liian kauan sitten! 
Ja ennakkopluristelua, lauantaina näenkin sitten monenmonta vanhaa ja ihanaa ystävää kun VIHDOINKIN päästään kaikki samaan paikkaan! Kaverin luo syömään ja kuulumisia vaihtamaan
Mä nyt vaan olen aika onnellinen
Teatteri-ilmaisun perusteet
juuri tätä kaipasin, vaikka välillä on vähän*blush* ei se haittaa eteenpäin vaan*hih*
Meidän pieni ongelmatapauksemme nukkui pitkästä aikaa yhden melkein 4h pätkän viime yönä
(..ja päivän :( on se homma jonka toikin vaatii taas onnistuakseen) Nyt on niiiin pirtee olo,ei edes paljoo veetuttanu nousta kuuden jälkeen ylös puuronlaittoon
Oon saanu tänään hirmusti aikaseks, ja kaiken lisäks oon silti ajois kotona ^^
Tänään on ollut hyvä päivä. Pääsin hetkellisesti paistattelemaan naislauman huomion keskipisteenä ja ammatillisestikin on ollut mukavaa. Lisää näitä. Tekevät kovasti hyvää egolle ja oon vissiin jo tarpeeksi vanha ettei se kuitenkaan paisu pullataikinan lailla ihan helposti.
Lumet ei kerenny sulaa ja pakkasta tulee taas :)