päivän :)

Back to häröily O

Pikkuväki on ollu niiiin pirun kiukkusia viime aikoina et on tehny mieli jo harventaa pääkarvotusta omakätisesti kiskomalla.

Tänään täällä sitten onkin lymyilly 2 kappaletta ihan uskomattoman hyväntuulisia naurunaamoja

[q]Maihku, 13.2.2007 14:47:
JEEEEEEE*jiihaa* mä sain sen duunin minkä halusin*jiihaa**sydän* ihan huippuuu!!*jiihaa*
[/q]

Oi,onnea! Tollanen on aina hienoa! ..vaikka ei tuttuja ollakkaan niin oon iloinen kanssasi

Selvishän että mun yöhulinoille on ihan oma nimityksensä, tosin mulla taitaa mennä valveuni ja unihalvaus samaan syssyyn.

Oikeesti tässä ei ole mitään positiivista.

Voi luoja!!
Meillä oli eilen 4d, vauvoilla kaikki kunnossa *sydän*
Nyt sit tiedetään kumpia odotellaan
Toisella on ihan samanlainen mutsusuu kun isillä ja toisella on pusuhuulet
Isoja vuvoja, puolen kilon pötköjä jo

Huh mikä fiilis

It´s no longer a secret
Me lisäännytään

..ja kun kerran tehdään,niin tehdään kunnolla!

Kihikihitihtihkikakika
Voiko oikeesti nauraa ääneen syntymättömien lasten möyryilylle?
Aika terveen näköstä kun toinen yrittää työntää päätään vasemmasta kyljestä läpi ja toinen oikeesta

..ehkä pitäs mennä takas nukkumaan

Tää on eilisen :)
Kävin emon luona vaa'alla ja ei paha olleskaan, raskauskiloja on jäljellä melkein yks perheenjäsentä kohti.. Huimat 3 ..ja vauvatkin on jo 17pv vanhoja

Huhhuh,nyt ois urakka melkeen valmis.
Makkari on sisustettu ihan kokonaan uusiks, nyt on pinnasängytkin valmiina,odottaa nukkujia
Melkein kaikki pikkuvaatteet on viikattu ja laitettu lipastoihin..
Lähestulkoon kaikki valmiina vauvoja varten

1) Pikkuveikka onkin ihan kunnossa,mitä nyt olis jokusen tikin tarvinnu.
Mutta hengissä on,ehkä jotain traumaa jää mutta se taitaa olla ihan oikein tässä tilanteessa.

2) Sain nukuttua n.3h putkeen aamulla

No plur *pihkassa*!!

[q]koo, 27.6.2005 21:50:
1) Löysin netistä unelmieni nukkekodin ja nyt aion tilata sen
2) Sain vastauksen kysymykseeni siniketuista: niitä voi ostaa turkistarhalta kotiin lemmikiksi. Vielä ei ukkeli suostunut ketun hankintaan, mutta ehkä vielä jonain päivänä...
[/q]

Eikös kettu oo villieläin..?

auringko!

http://i7.photobucket.com/albums/y258/etalian/YCS/mc3i4k.gif

Jei, asunto löyty, ihan duunin vieressä (Molempien!), vapaa heti, sopivan kokonen, vähän kallis mut minkäs teet, ei takuuvuokraa, etc..

luksusta.

[q]Marjo, 24.1.2009 10:47:
Tää oli oikeestaan eilisen ja tais se olla tänkin päivän puolella, eli ekstempore lähtö pulkkamäkeen. Oli kyllä niin siistiä taantua taas lapseksi. *sydän*
[/q]

Olipa jotenkin surrealistista lukea tama kommentti, huomaa etta on onnistunut irtaantumaan hyvin talvesta ja arjesta taalla Goalla... Ei olisi tullut mieleenkaan etta jossain muualla on talvi. Ja se olkoon paivan :)

otin varmuuskopiot kaikesta <3

uus family guy!!

Mielenkiintoinen ja hyödyllinen idea, jota haluaisin kokeilla käytännössä harjoittelupaikassa.

Yöllä taisin herätä vaan 2kertaa
Ja muutenkin on ollu pirteempi olo (no hei kamoon,antakaa lapsen valehdella itelleen).

Mua ei vielä ole vituttanu tai ärsyttäny tänään

Uusi soffani. :)

O