päivän :)
poistin tänään mutsille menopaluu ja itselleni menolipun bkk:n yhteishintaan 619e:)
ja sit ennen sitä leville duuniin:)
tilanteet elää, tshihihiihih:D
[q]Flügel, 24.5.2007 07:54:
Ehdin hyvin töihin sittenkin, vaikka nukuin tunnilla pommiin...! Ei tosin kyllä tosin pitkään aikaan ole ollut yhtä ripeitä/karsittuja aamutoimia 
[/q]
Mä oon tehnyt tollasia lähtöjä tällä viikolla. 13min menee kellon soimisesta siihen, kun oon auton ratissa!
Tän päivän :) on kyllä se, että ulkona on kesä
Melkein terve
Pelästyin jo että vaan pahenis kohti viikonloppua, mutta onneks ei
[q]Miinapiina, 30.1.2009 10:56:
mä sain viran !!!!!

[/q]
Ohoooo, vähänkö hienoa
mikä ihana vuodenvaihdos viikonloppu :)
Huih, vaikka tämä paluu arkee onkin aika kova, jos sitä tietoisesti pitäisi vähän sumut silmillä
;)
[q]UnityF, 15.11.2007 21:07:
ja miksi just mä luin tän kolmeen kertaan:
edit: Jalot Penat on muutettu Jalo Peniksiksi.
Jospa miekin sit raahustan jääkaapille hakee muutaman jalon peniksen *hih**nauru*
[/q]
OMG, muidulla on jääkappi täynnä Jaloja Peniksiä! I'm sooooo jealous! 
Mul alkaa viikonloppu tän työpvän jälkeen :)
[q]Miinapiina, 30.1.2009 10:56:
mä sain viran !!!!!

[/q]
Onnittelut!
Uusi koti alkaa olla kunnossa, huomenna sit eka koulupäivä uudessa koulussa...vähän kyl jännittää mut tästä se lähtee uusi elämä uudessa kaupungissa
[q]tiiplis, 30.1.2009 17:37:
Ohoooo, vähänkö hienoa

[/q]
niiiiiiin onkii, oon niin onnellinen 
[q]Jinx, 30.1.2009 17:54:
Onnittelut! 
[/q]
kiitos 
*sydän* mush lahjoi minuu, sain kauniin sormuksen
Pian leffaan ystävän kanssa. :)
Kaunis aurinkoinen päivä. Eilinen tuntui kanssa jo ekalta kevätpäivältä vaikka pakkasta piisasikin.
Piakkoin lähtö laivalle (juu ja olotila parantunut siis :)-puolelle), tavaraa on pakattu mukaan:
- Creativen kaiuttimet (toivottavasti niitä ei tällä kertaa viedä *pahis*)
- Muut tarvittavat kamppeet
Huh, viimein kotona ja mieletön loma takana maailman ihanimman ihmisen kanssa 
Mutta voi vittu mikä jetlag.. Kai tästä selviää. Kotiin on kieltämättä aina parasta tulla mistä tahansa
[q]sativa, 12.8.2009 22:45:
---
wiwi, 12.8.2009 19:34:
Uus tatska! Jee!
---
Millanen et mihin?
Mullakin on mustekuume!
[/q]
Syysväreissä olevia vaahteranlehtiä kolme kappaletta otin rintakehään. Oon kyllä tosi tyytyväinen, tuntui heti omalta tää tatska. Ei mulla mihinkään ois ollu varaa muuten mutta oli lahjakortti jonka lisäks ei onneks tarvinnut maksaa mitään. :)
Ulkona oli kivan lämmin :)
Ja mul on rusketusraidat! Jee! Ei ne mitenkää isosti näy, mut ees vähäsen. Aussireissulta oli viel jäämiä ni täälläkin rusketuin ny si nopeesti :)
Töiden jälkeen saan pyörän ja pyöräilen kotiin :)
Oon tehny töissä joulukoristeita mitä kaikki on ihaillu!

http://www.cutoutandkeep.net/projects/beautiful_paper_snowflake
Tää on oikeasti aika helppo tehdä, ja kun laitettiin ohjeet täällä toimistolla jakoon niin nyt näitä ilmestyy joka puolelle kun muutkin haluaa kokeilla.
Ihan koko vrkn tainnu selvitä ilman kipulääkitystä ja nieleminenkin tuntui ihan vaan vähän epämiellyttävältä joskus pvällä, muuten muistaakseni ollu kivutonta.
[q]mayah, 20.1.2009 11:31:
Elämä 
[/q]
Niin munki!
Olin rehellinen kaverilleni ja saatiin eräs hankala asia selvitettyä. Aiheena: toiseen luottaminen...