päivän :)

Back to häröily O

Mukava saada kompetenssia lisää =)

[q]mayah, 25.10.2008 02:03:
Elämä
[/q]

Elämä.

*sydän*

opin musiikillisia juttuja

Mun uudet hienot saapikkaat! *sydän*

[q]pupuTupuna, 26.10.2006 17:01:
Mulla alkoi viikonloppu.
[/q]

Mullakii alko viikonloppu.

Shoppailin Iittalaa ja Pentikiä. Niinsanotusti tuhlasin rahaa.
DAMN IT FEELS GOOD.

[q]mayah, 25.10.2008 02:03:
Tää ilta summaa juuri sen, minkä olen tiennytkin jo reilun vuoden; mä rakastan mun elämää just tälllaisena kuin se on. Ehkäpä jonakin päivänä te ymmärrätte sen, tai edes hyväksytte vaikka ette ymmärtäisikään. Ja jos ette, niin kyynel.

Elämä
[/q]

Juuri näin!

Liput Britneyn keikalle hoidettu*hih**aplodit*

Heh, jotain hyvää tähänki päivään. Saan ensi viikolla mun tutkintopaperit joka taas meinaa palkankorotusta.
Enhän mä ollutkaan valmiina kuin melkein vuoden....:D

Kämppiksen koirat, nuo ihanat hoikat, isorintaiset blondit. <3 Tulin kotiin osastolta, niin molemmat makaavat mun sängyllä tollaisina pieninä sikiöinä ja sitten kun itekin siirryn sängylle, niin molemmat tytöt tulee saman peiton alle. Maailman parhaita koiria.

Niin ja kiva olla lomalla osastolta. (:

Mikään ei oo parempaa aamuisin kuin kuunnella Mistress Barbaran settiä vm. 2002 autossa töihin ajaessa
Ja toinen päivän :) on myös kaikki nuo muut C-kasetit mitkä mulla on Jykäseltä lainassa, ihanaa kun autossa on kunnon ajomusaa

Reija on darraton..

Ihana sää ulkona *sydän* Nyt vielä pienet torkut, sitten selkeesti ulkoileen, koska on vaa nii kaunista. ^_^

Perjantai - need i say more :D

Iisi lauantai-ilta Kullan kainalossa; Katotaan leffaa, siemaillaan viiniä ja höpötellään kaikkee maan ja taivaan väliltä..*sydän* Mii likes this
(Kivaa vaihtelua ku yleensä aina lauantait menee kemuttamisen merkeissä)

Kun ystävällä on hyvä mieli, niin itellekin tulee hyvä mieli

Onpas kyllä ollut kiva päivä :) Ensin aamulla nukuttiin Kiian kanssa pitkään, kun ipe oli lähtenyt laivalle. Sitten neiti tuli vielä mun viekkuun köllimään. Aamupalan ja lastenohjelmien jälkeen suunnattiin kaupungille, kattomaan WALL-E. Karkkikaupan kautta tietty....

Huiman hyvän leffan jälkeen reiluksi tunniksi Heseen syömään ja riekkumaan, sitten kaupan kautta kotio. Leikkimistä, naurua, Avaran luonnon katsomista ja lisää leikkimistä. Leikin poppamiehestäkin tuli vahingossa naurukikattelun johdosta toppamies*hymy*. Sitten iltapalaa ja Roald Dahlin satuja, jonka jälkeen pieni pää tyynyyn ja varaäippä pääs pesee pyykkiä. Ai niin, ja kerkesinhän mä siivoamaankin :)

Nyt kyllä täytyy sanoa jopa näin vannoutuneen "omalapsettoman" naisen suusta, jotta MUKSU!*plur*

Pian tapaamaan kavereita vähän kauempaa =)).

Olo on kun katujyrän alle jäänyt ja kämppä räjähdyksen jäljiltä mut on sunnuntai ja loman vika päivä ni en kyl jaksa välittää :) Ulkonakin sataa sohjoo et verhot vaan kiinni ja peittojen alle lojumaan ja nollailemaan <3

2 vapaapäivää

- tääkin viikko on kohtsiltään pulkassa
- blinikekkerit illalla
- kirja jonka viimeinekin sain eilen käsiini
- hetkittäiset epäuskon tuntemukset on tältä erää karkoitettu poks hus pois

O