päivän :)

Back to häröily O

Sain istutettua kukkia pihalle viikonloppuna ja laitettua kuistille verhoja ja lyhtyjä. <3

Vielä yrttimaa huomenna...

[q]SyndroDome, 31.5.2009 19:30:
Mä ainakin olen vaan iloinen, jos ihmiset mun ympärillä on iloisia :)
[/q]

Samis! Positiivinen energia <3
Ajatellaan kyl tos kadehdinnasta ym ihan samalla tavalla.

Eilisen hymy, oltiin koko perheen kanssa ulkoilemassa ja metsässä oli ekoja kieloja puhjennu kukkaan, kian mielestä ne tuoksuu prinsessalle :D
Muutenkin toi sää on ollu mitä ihanin et tänäänkin ulkoilupäivä.

Todella muksa päivä ollu. Saanu paljon aikaan ja muutenkin hyvä fiilis. Eikä edes oo tehny mieli lähtee ulos...harvinaista =)

Näkee vihdoin ja viimein Faith No Moren livenä *piis**uros*

[q]Mimir, 30.4.2009 17:26:
Talviturkki heitetty!
[/q]
Hullu.

Uus kone ja sen asentelu ^__________^

Oli ihana viikonloppu möksällä: heitin talviturkin, olin ahkera ja reipas vaikka oli kaunis kesäinen ilma, ipanaario rokkasi taas ihan kympillä, illalla oli muksaa haahuilla ulkona kun ei ollut vielä hyttysiä, puusaunan lämmittäminen hoiti sielua. Kyä ny taas on hyvää miältä varastos

Äitin seura ja sen tekemä ruoka! Nam. Sain vähän ruokaa vietäväks kotiin kans.
Nii, ja saan sponssia mun musatreeneihin, whee!

[q]Amma, 30.4.2009 17:38:
---
Mimir, 30.4.2009 17:26:
Talviturkki heitetty!

---

Hullu.
[/q]

Sehän on selvää Ja kyllähän niitä jalkoja särki kun joutu kahlaamaan aika pitkään että pääs uimaan, mutta ai vitsit että tuli ihana olo heti sen jälkeen. Suosittelen

Kylläpä maailma näyttää ihmeelliseltä kun sain silmälasit :)

Kauden päätöspeli ja voitto kotiin ruotsalaisittain 5-1 tappioasemasta 5-6 voittoon!

Microsoft 83-640 active directory tentti läpi o/

Parvi lähti kämpästä, joten on ihanasti enemmän tilaa ja kohta tatuoijalle ^___^ edes toi vesisade ei voi pilata mun päivää =)=)

sain vaatteita lisää ja uuden verensokerimittarin whipppii*jiihaa*

http://ohjelmat.yle.fi/files/ohjelmat/Pasila_kahvi_6.mp3
*nauru**aplodit*

[q]Kon-tiki, 21.7.2009 14:12:
---
Zapa, 21.7.2009 13:37:
---
Timce, 21.7.2009 13:31:
---
Zapa
-Perjantai Savonlinnan oopperajuhlille kestittäväksi, ekaa kertaa ko. bileisiin ja mahtaa olla kokemus kyllä sinänsä :)

---

Ketä siä soittaa? Onks line-upista tietoo?

---

Dj Gaetano Donizetti: Lucia Di Lammermoor

Hottii shittii

---

Sä pääset Tö Linnaan, onnea vaan! Lapsena vanhemmat raahasi mua ja systeriä oopperajuhlille harva se kesä ja Retretit päälle. Tosin illan kylmetessä linnan puupenkit voi tuntua kovilta eli muista riittävä nesteytys. Vokaalimusiikin ja vailla päätä ja häntää olevan italostyleen päälle sä tunnetusti ymmärrätkin eli ei pitäis tulla ongelmia sillä saralla
[/q]

Kiits! Luulen, että nesteytys hoituu 3h Saimaan lounasristeilyllä ennen tuota aika hyvin ja tutti di mare aina kiinnostaa :)

[q]Wolverine, 13.10.2008 11:06:
Hiihtoliitto nostattaa kyl väkisin hymyn naamalle, ihan uskomatonta kusetusta :)
[/q]
Samaa nauroin, et viimein tullaan nöyrinä esille :D

Mun kesäloma loppuu tämän viikon jälkeen, mutta onnistuin saamaan vielä ensi maanantain vapaaksi, jotta pääsen mukaan kisatankojen testaukseen, joka olisi muussa tapauksessa jäänyt väliin. Jee! Upeeta

[q]Birgie, 24.6.2009 09:48:
[size=6]Ja vielä samaan syssyyn viikon :(
Siskon tytölle tehtiin aivokasvaimen sädehoito pääsiäisen jälkeen, ja eilisissä magneettikuvauksissa todettiin että kasvain on kasvanu 3 vkossa entisiin mittoihinsa ja nyt eletään päivä kerrallaan. Maksimissaan viikkoja jäljellä tällä ihanaisella 3v tytöllä *nyyh*[/size]
[/q]

Sanaton.
*super**hali*

Oma viikon :)
Aurinko!

Myös Kia oli vikaa kertaa lastenlinnas labrakokeis, kaikki meni hyvin ei oo diabetestä ym ja niin ei tarvii enää sielläkään juosta.
Myös päiväkuivaksi harjoittelu on sujunu paremmin kun uskalsin toivoo, pari pikku vahinkoo vain sattunu.

Nyt takas ulos leikkimään ja huomenna rannalle.

O