päivän :)
Jotenki aika kiva olo vaikka jos tietäisi taustat niin ei välttämättä pitäis ehkä olla. *pieni hymy*
Õigusfilosoofia ajalugu 25.05.2009 A - suurepärane
Mun eka A! Ja pelkäsin vielä etten pääse tenttiä läpi.. (Tosin suurin osa pisteistä tuli seminaareista)
Saan huomenna mun auton takas. *sydän*
Iih!
[q]astaroth, 7.7.2009 14:41:
pääsin opiskelemaan :D
[/q]
No jopas nyt onni potkii :D
Oikealta taholta tulleet kehut hyvästä tutkimustyöstä
Kaksi viikkoa ja olen takaisin Suomessa! *hihu**jiihaa*
Vaikka olikin kamala olo siitä, kuinka pahan olon oli ystävälle tuottanut, niin se, että soitin ja selvitin asian suurinpiirtein (vaikkei asian puinti tähän jäänytkään), teki olon paremmaksi.
Kovasti vaati voimia soittaa, varsinkin kun jo itkin tuottamaani pahaa oloa toiselle, mutta etten antanut hänen tai itseni mennä nukkumaan asiaa selvittämättä.. Voi että kun on parempi olla.
Tänään saan taas kepistä naamaan. jjes.
Hapokas päivä duunissa mutta tehtailin koko helvetin päivän niitä paperilohikäärmeitä jotka tuijottaa. Toimisto täyttyi niistä, ekana vain mun pöydällä, sitten työkaveri toi papereita ja tahtoi itselleenkin oman, sitten toinen, sitten kolmas jne.
Heeh, todella tuottelias päivä.
4h unilla duuniin, salille ja kauppaan ja VIHDOIN saa vaan möhnää kotona, syödä ja vaan olla. Voin vaik mennä nukkumaan, enää ei tältä päivältä mikään velvoita. Ihanaa
[q]Slim_Jim, 20.10.2008 15:08:
Hapokas päivä duunissa mutta tehtailin koko helvetin päivän niitä paperilohikäärmeitä jotka tuijottaa. Toimisto täyttyi niistä, ekana vain mun pöydällä, sitten työkaveri toi papereita ja tahtoi itselleenkin oman, sitten toinen, sitten kolmas jne.
Heeh, todella tuottelias päivä.
[/q]
Missä kuvat?
äsken pitkä puhelu frendin kaa ja hyvää siiderii ja kiksuu!
sunnuntait <3
Lentoliput ostettu eli meikä lähtee tammikuussa kullan kanssa ausseihin pariksi viikkoa. Kerrankin pääsee lämpöön tän loskan keskeltä ja vielä erityisen ihmisen kanssa
Iltaa kohden alkoi tuulla.
[q]Natural Skeletor, 21.10.2008 07:23:
---
Ei saatana nyt mä vasta tajusin mitä meinasit LOS:lla =P
luulin aluks et se on joku ohjelmointitavan/ohjelman lyhenne tai jotn =P
[/q]
Oletin sulta liikaa. :<
Vuosikokeissa ei ollu moitteita ja hba1c näytti hyvää :)
Kerrankin onnistuin säätämään ihan ite [size=7]ilman miesten apua[/size] tietotekniikkasysteemien kanssa saaden toivotun ja varsin palkitsevan lopputuloksen.
^____________^
Olkoon toinen :) vklna synttärilahjaksi saamani Fingerpori-sarjakuvakirja. Niin loistava. =D
Ja on toi uus puhelinkin ihan :) [size=7]vaikka se tuntuukin epäloogiselta, siinä on liikaa kaikkea ja käyttö ylipäänsä on vielä aika jäykkää (kun edellistä luuria tuli käytettyä varsin tiiviisti vissiin n. 4 vuotta).[/size]
Uudet rillukat :)