päivän :)
Kivat teetuokiot tänään
Ollessani Lapissa vaeltamassa törmäsin Vellinsärpimän tuvalla kahteen naiseen jotka olivat matkalla kairaan. Siinä juttelimme ja kerroin miksi olin reissussa. Otettiin valokuva. Tänään sain kortin jonka mukana tuli tuo kuva sekä pari muuta ruska-aiheista valokuvaa.
Nämä ihmiset siis selvittivät mun osoitteen tuvan vieraskirjaan kirjoittamani nimen perusteella ja lähettivät tsemppikortin ja valokuvat. Ihan ennestään tuntemattomat ihmiset. Tuli tosi hyvä mieli
aurinko+fillari
taas tuli yksi leima passiin lisaa... pari elephantti leimaa viela lisaa ja voin hakea pysyvaa oleskelulupaa =)
muutenkin oli kerrankin immigrationin puolesta hyvaa palvelua ja tarjosivat viela kahvit... oikea meininki, etta koko hassakka kesti sen kahvin ajan ja maksoi talla kertaa jotain alle euron.

Mä oon niin Vaasassa. *sydän*
Kirjotin ekan ruotsinaineen ylppäreiden jälkeen. Onpa mielenkiintosta nähdä kuinka paljon tulee punasia merkintöjä opskalta =P Muutenki ollu ihan nostalgista pohtia substantiivien taivutuksia jne.
[q]tiiplis, 16.10.2008 22:33:
Ollessani Lapissa vaeltamassa törmäsin Vellinsärpimän tuvalla kahteen naiseen jotka olivat matkalla kairaan. Siinä juttelimme ja kerroin miksi olin reissussa. Otettiin valokuva. Tänään sain kortin jonka mukana tuli tuo kuva sekä pari muuta ruska-aiheista valokuvaa.
Nämä ihmiset siis selvittivät mun osoitteen tuvan vieraskirjaan kirjoittamani nimen perusteella ja lähettivät tsemppikortin ja valokuvat. Ihan ennestään tuntemattomat ihmiset. Tuli tosi hyvä mieli 
[/q]
Puolisen tuntia ja pääsee pois töistä. Sen jälkee (hemmetin kalliilla) pendolinolla fiuuuu Pohojammaalle
Kaiken tämän kurjuuden keskellä mulla oli ihan loistava aamu ja mä niin tykkään yhdestä pojasta
uhh, viimeinkin perjantai!
+ tänään (tai huomenna) saan mun takuuvuokran takasin!
pääsen maalaamaan huoneeni ja muutenki sisustelemaan :)
SYYSLOMA!!!!!!!!!!!! *ökkö*
Ipe osti mulle joululahjaksi tummansinisen Fatboyn!!
*sydän**sydän**sydän*
Niin ja Torstaina on duunihaastattelu
[q]opmdevil, 17.10.2008 10:07:
---
alek szahala, 16.10.2008 18:26:
Ekaa kertaa elämässäni sain XML:ää käytettyä johonkin hyödylliseen. Tätä päivää on venattu.
---
XML hyödyllistä? Ei ole CSV:n voittanutta.
[/q]
Tämä on totuus.
Vapaapäivä
Käytiin tänään iskän kanssa shoppailemassa. Tarkotus oli ostaa mulle matkalaukku ja just sopivasti tänään oli tullut mulle postissa ykkösbonusseteli (51 ja jotain hiluja päälle), joten mentiin ekana Euromarkettiin. Siellä oli sitten tarjouksessa hyvän kokoinen ja näköinen matkalaukku joka oli tarjouksessa 59,90. Sitten kun mulla on henksukortti niin sain siitä vielä 15% alennusta, eli loppujen lopuksi tuo seteli riitti ja sain vielä 35 senttiä takasin! 
Sitten iskä sano, että se tarvii tulostimen ja mentiin Prismaan kun siellä oli joku Canonin tulostin tarjouksessa. Sitten se päätti, että ostaa meille samanlaisen kun se tulostin makso 50.
Ja kaiken lisäksi tänään on perjantai ja kaksi päivää vapaata!
Perjantai ja hyvä fiilis. 
Tai ehkä tää tulee vaan tästä kodeiinista mitä oon nappaillu
Talviturkki heitetty!
Päivä- ja viikkoraportti ois tehtynä, kaikki tilaukset hoidettu ja kamat kasassa kotiinlähtöä varten!