päivän :)

Back to häröily O

*sydän* Koko viikonloppu *sydän*

Pole art oli aivan mahtava ja saatiin alan ammattilaisilta aivan käsittämättömän hyvää palautetta. Ei vaan voi mitenkään olla tyytyväisempi. Oon väsyny, mutta onnellinen

Jahas. Näyttäisi tulevan ~1k verran tulospalkkiota tilille jaettuna pariin
seuraavaan palkkaan. Yay! Tää oli kyl positiivinen yllätys, mut olis toivonut
vähän lähemmäksi kesää tonkin tapahtuvan. :)

[q]Tya, 25.11.2008 11:19:
Pääsin kouluun nyt onkin sit muutto edessä...
[/q]

*aplodit**jiihaa**uuh*

Täytyy varmaanki tänään korkata kuohari loman kunniaksi :)

Mä vaan rakastan sitä, kun kampaajalla annetaan hoitoaineen levityksen yhteydessä jumalainen päähieronta! Muutenkin tykkään siitä et mun päätä silittää, niin puhumattakaan hellästä mutta varmasta päähieronnasta... aaaahhhhh <3

Plus et ny ei tarvi ressaa enää mitenkää meikkausta, kävin värjäyttää ripsetkin. Oonkohan mä nyt niiku semiluomu? Ku en ite piirtele tai meikkaile kulmia/ripsiä? Oh well whatever. Ihan kiva fiilis silti uudistumisesta.

On ollu koko päivän Miami Vice - DVD-boksit käytössä, on se hauska kuinka noin vanhatki sarjat vaa on nii pirun hyviä.

Päivän ":DD" on Parkkosen Pete.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1703521

"Nyt täytyy vain ajatella positiivisesti, että kukaan ei sentään kuollut tai loukkaantunut. Kyllä tästä selvitään, vaikka konetta ei löytyisi."

Klubituksesta muuten puuttuu ketju, jossa saa naureskella ja voivotella maailman menoa/muiden ihmisten tyhmyyttä/yksinkertaisuutta. Vaadin sellaisen tekemistä, välittömästi.

SD is getting back on track!! Hopefully...

1,5 vk totaalia lepoa ja nyt toivottavasti olis toi ylikunto sit voitettu *puuta koputtel*

9 kilsan lenkki takana ja fiilis ihan jees. Katsotaan miten puntti nousee ens viikolla :P

Kiva viikonloppu takana :)

[q]Henna, 20.10.2008 10:11:
Jesh, Metallican flaba taskussa*super*
[/q]
Kyyl.

Jesh, Metallican flaba taskussa*super*

Oihh!! oijoijoi!!!
Salilla siirtyny Tai Chi-tunnin aika, nykyään perjantaisin 16-17! (oli siis ennen joskus tiistaisin 11 mais tms)
Niiiiiiiin helmee! Pääseekin heti pe koklaan

*plur*!

Torstaina viikoks kiertelee irrrlantia o/

edit: jatkuvalla syötöllä tulee kans frendei vierailemaan o7

En tyrinytkään yhtä juttua
Ja ah saa nukkua ens yönä tunnin pidempään. Ei harmita niin paljoa toi aamuvuoro enää.

eka päivä työharjottelusta takana, hyvä ensivaikutelma ainakin jäi...*hymy*

[q]Birgie, 24.6.2009 09:48:
*sydän*
[/q]
Toivottavasti tapahtuis joku ihme tms! Isosti voimia *sydän*

Hehe,uusia ennätyksiä crossarilla polkiessa,nyt pystyin suhaamaan jo 15 minuuttia
Kyllä tää tästä,kyllä mä vielä joskus

Tänään tullut paljon asioita mieleen, jotka on saaneet mut hymyilemään (tai jopa kikattelemaan itekseni).
..ja se on aika kiva asia se. :)

Tunne siitä, että elämä/asiat järjestyvät hyväksi. Ei ole mitään syytä stressata.

Askeleen lähempänä Australiaan muuttoa

O