päivän :)
Elämä
[q]Janisa, 2.10.2008 04:29:
Katon tata mun ehdotonta suosikkia America's got talent:ia ja tanaan on finaali! Oon ihan jannityksessa ja kananlihalla kun stressaan noiden puolesta tuolla! LOL
Nainko siina kay kun rupeaa katsomaan telkkaria? 
Nyt jatkuu taas! Taytyy menna!!! ;)
[/q]
Kolme jaljella! Meinaa tulla ihan pissat housuun!!! Jaiks, kun jannaa!!!
illalla bileet!! Dj Shah
Oon odottanu tätä päivää jo jonkin aikaa. Ihanaa lähtee hetkeks pois. Mä niiiiin tarvin tän hermoloman. Ih.
[size=10]Eilisen: [/size] FitBall
toinen kahden päivän vapaa kahden töissä vietetyn kuukauden aikana!! Vähän luo paineita vapaapäivien onnistumiselle, mutta hyvin on alkanu=sain nukkua pitkään!!! Kohta kaupunkille pyöriin.
ASOT soi taustalla ja mä fiilistelen iltaa!
[q]Jinx, 2.10.2008 08:51:
Elämä 
[/q]
Mulle kans...*vink*
viimeisen neljän päivän aikana on tullut painettua abt. 55h duunia. herkkuhommani huomioon ottaen voi rehdisti taputtaa itseäni selkään
huomenna vain muutaman tunnin vuoro, ja sen jälkeen voin palkita itseni parilla kupillisella sihi-juomaa *känni*
[q]kindertin, 15.12.2008 12:26:
MUSTA TULEE VANTAALAINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]Tervetuloa :)
Kesälomasuunnitelma meni läpi
[q]mayah, 3.10.2008 06:07:
Perjantai
Elämä 
[/q]
Kuin myös
Tänään kampaajalle
Paluu normaaliin arkeen. Ja keväinen olotila.
Tälläsenä stressipesäkkeenä tuntuu hyvältä aina kun saa jotain päätä vaivaavia asioita sumplittua. Ei kaiken tän päälle jaksais oikein ottaa mitään lisäpaineita. Mutta nyt eitarvi kun odotella joululomaa.
[size=1]34[/size]
Kohta on taas joulu, vois saada taas piparii.
Haahaah huomisen horoskooppi:
Elokuviin, teatteriin, tansseihin, huuhaailtaan. Mars matkaan. Tee jotakin ja lähde jonnekin. Elämä tarjoaa sinulle jotakin kivaa yllätystä, mutta vain mukavassa seurassa.
Huomenna on siis hyvä päivä :) :D
viikonloppu ja huominen disko! :)
Kohta muutto
[q]Marjo, 3.10.2008 21:01:
Multa kysyttiin tänän Alkossa papereita. 
[/q]
mä oon huolissani siitä et multa ei kysytty. Ei alkossa eikä kaupassa
näin se rupsahtaminen alkaa..