päivän :)
[q]Freja, 30.9.2008 14:14:
---
Amarie, 30.9.2008 14:06:
Heila tulee yöks tänään ja kokkaillaan yhdessä.
---
HEILA! Ihana sana! 
[/q]
No ei tota oikein muuten voi kuvailla. :D
Jee - jänskää ja kivaa kun oppii uusia juttuja töissä!
Kohta olen ihan tuontiekspertti!
Vähän epäuskosena maanantaiksi, mutta niin kivalta tuntuu olla töissä :)
[q]Kolera, 1.10.2008 14:25:
ensiapukurssin videomateriaali haavereista ja murtumista ja verenvuodoista. Tiukkaa näyttelemistä ja hyvän nimisiä esimerkkejä "Jari tiskaa" "sienimetsässä tapahtuu" "Samun tempaus" jne.
myös se et tuli moneen vuoteen taas se kouluruokalassa syödään niin et napa ruskaa "ähky" ja täysi olo useamman tunnin jälkeen syömisestä <3
[/q]
Kuka sulle on pitänyt ea-kurssin?
Mun ihana mies!
Ja on toi lumikin ihan jees..*plur*
[q]Kolera, 1.10.2008 15:32:
Hanna Tapionlinna. son osa tota hippien ja bommaajien pamputus koulutusta
[/q]
Anteeks mitä? :D
"Muutin" tossa eilen avoliittoon, tai oikeastaan mun kämppään muutettiin.
Uusi putki kameraan ja uusi vedenkeitin (vanha ei osannut enää lopettaa keittämistään, kahva kävi hieman kuumana). Super'tutuskin laantui hieman, kun pääsi töistä kotiin.
FyKe kokeesta kolmonen, vaikka jouduinkin itsenäisesti käsittelemään koko kurssin
Työt ohi tältä viikolta, stressi alkaa kadota pikkuhiljaa, ja huomenna ihanasti rentoutumaan ja pois täältä hetkeksi, hyvässä seurassa *sydän*
tuli rahat tilille päivää odotettua aiemmin ja taas jaksaa tovin.
[q]Madda, 23.6.2009 09:11:
Falkor- kissani jolla on maailman ihanin luonne, maailman pehmein karva ja maailman söpöimmät isot tassut <3<3<3<3
Olen erittäin tyytyväinen adoptio päätöksestäni!!!*joo*
[/q]
Pics or stfu! ;) On aina kiva nähdä päivää piristäviä sööttejä kissoja, varsinkin sen jälkeen kun oma kissaneitimme kuoli viime syksynä :'(
Tänään oli kaksi työhaastattelua jotka meni ihan hyvin : ) Toisesta sain jopa paikankin mutta siinä on pari käytännön ongelmaa nyt ton edellisen työpaikan kanssa. Mutta katotaan...
[q]sativa, 23.6.2009 19:27:
---
ezzy, 23.6.2009 00:06:
---
NaSu*, 22.6.2009 23:13:
KiiTos ! !
no Katsos kun kiRjotan käsiNkin näin, eli aiNa tullut isot ja pienet kirjaimet miTen saTTuu...
äiDinkieli ja kirjoittaminen ei ollut koulussa mun vahvin juttu ;)))
---
Onnea kämpästä, mut pliis lopeta toi jos näppikses ei o rikki, sulaa silmät :)
---
Noh... Eikö toi ole vain tapa tehdä tekstistä persoonallisempaa, mikä on pelkästään positiivinen asia? Mun puolesta pidä NaSu* oma tyylis, ei toi nyt kuitenkaan NIIN hankalaa luettavaa ole
Ei oo sentään joka toinen kirjain isolla ja kaikki mahdolliset kirjaimet numeroina
Musta se on jopa ihan hauska piristys, sillä en ole kenenkään muun nähnyt Klubbarissa kirjoittavan noin. Varmasti jäät siis mieleen.
[/q]
Hey KiiTz!!! ootkin ehK aiNoo joKa ei vaLita siit et toiset tekee eritavaLLa! :))) kaikiLLe hei 
ja oma päivän ihana hyvä uuTinen! avaiMet uuTeen hiMaan!! JEAH
Mulla on pulkka huomiseksi!
Vieläpä pinkin värinen! *sydän*
Verottajan kirje *sydän*
-Muistin näköjään veronpalautukset väärin, tänään tulleessa paperissa lukeekin mun muistelema summa noin nelinkertaisena.
Sali
Ei ees kauheen pahaa darraa eilisten fuksiaisten jäljiltä
Ja yks ihku ihminen *sydän*
-M
ihanat naamat buukkas just lennot suomeen ens kuuksi. its gonna be "ämmät näyttää persettä maailmalle, with a hint of the christmas spider" <3
Katon tata mun ehdotonta suosikkia America's got talent:ia ja tanaan on finaali! Oon ihan jannityksessa ja kananlihalla kun stressaan noiden puolesta tuolla! LOL
Nainko siina kay kun rupeaa katsomaan telkkaria? 
Nyt jatkuu taas! Taytyy menna!!! ;)