päivän :)

Back to häröily O

Hakutiedossa lukee-HYVÄKSYTTY*jiihaa*
Olen nyt virallisesti päiväopiskelija*iloinen*

tajusin minkä takia mun kaveri on vaahdonnu tosta grandia 1 pelistä siitä asti ku se tuli kauppoihin ^_^

Puhdas koti. Rauhallinen, kiva viikonloppu. Parin tunnin kävely ihanassa syysilmassa, korvat tosin meinas jäätyä kun oli niin raikas tuuli. Löydettiin kivoja reittejä vantaanjoen liepeiltä ja viikin luonnosuojelualue. Ihanaa! Ei vituta yhtään niin paljon asua Helsingissä enää. :)

Oma pieni koti, OlliS - Aurea Mediocritas September 2008, 18 kynttilää, Pizza, Lasi viiniä, Rakkaat ihmiset.

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

Oli näköjään taas hyvä viikonloppu kun ei meinannut tänä aamuna muistaa että mitäs ohjelmia oikein pitikään käynnistää että pääsee tekemään töitä... Paljon nukkumista ja rentoutumista ja kivaa tekemistä - ja bileistä väliviikonloppu.

Jehovantodistajanaikkoset tuli mun kanssa samalla hissillä kerrosta ylemmäs ja ne päätti dissata meidän oven:D jei!

+ et tilasin liput titi-nallen konserttiin! Pääsee ipana kattomaan!

[q]Super-Kerttu, 15.10.2005 13:31:
Sain opinnäytetyön valmiiksi..*jiihaa*
[/q]

*aplodit**aplodit*

Posti toi uuden levysoittimen :)

nonni*iloinen*

Vaikka yks ihminen musta p:tä puhuuki ympäri kaupunkia, ni onneks mulla on ne hyvät ystävät ja kaverit, ketkä on mun tukena ja jaksaa kuunnella. Kiitos teille siitä miljoonasti *super**kiitoskiitos**sydän* Enpä tiedä mitä tekisin ilman teitä*hymy*

Heräsin aikaisemmin ku olis ollu tarvis, tulin töihin pirteenä ku peipponen, hymyilyttää vaan... Uus duuni alkaa reilun viikon päästä*super*

[q]Super-Kerttu, ..IHANAA PERJANTAI!
[/q]

No aijaa*iloinen* Mitäs me tänään tehtäis?*täh**nauru*

[q]alphamagic, 4.10.2008 19:01:
---
alphamagic, 3.10.2008 19:33:
Haahaah huomisen horoskooppi:

Elokuviin, teatteriin, tansseihin, huuhaailtaan. Mars matkaan. Tee jotakin ja lähde jonnekin. Elämä tarjoaa sinulle jotakin kivaa yllätystä, mutta vain mukavassa seurassa.

Huomenna on siis hyvä päivä :) :D

---

uuh no näköjääääään<3<3
[/q]
Ohoh, toi piti paikkansa myös mulla lauantaina Hyvä päivä oli

T: horoskooppi-kaima

Koko viikonloppu oli kyl oikein mainio.
Perjantaina kävin kampaajalla ja hain uuden näytön, 24''
Lauantaina oli kiva olla ihmisten ilmoilla ja vähän ostoksilla hyvän ystävän kanssa ja illalla suoritin itsehuoltoa kotona nauttien omasta seurastani ja parista cocktailista
Sunnuntaina jatkoin itsehuoltoa syvävenyttelyn merkeissä ja illalla huollon kohteena olikin sitten koti ja tuli kiva olo ahkeroinnista Sain myös pelastettua yhen pesussa värjääntyneen paidan

Löysin takin taskusta karkkia sekä kadonneen vuorikristallikorun rapusta. Myös yksi oivallus omasta elämästä.

Reilun vkon musiikkitapahtumasaldo:
15.11. Pendulum, Noisia ym. Voimalassa
16.11. House-Fiilis-telyä Kouvolassa
20.11. Rinneradio ja Aivoaula Tavastialla
21.11. Sauna caliente -lattaribileet (..hiphopilla höystettynä..) Turussa
22.11. Sädetystä Gloriassa ja Muffler ym. 6. linjalla

Tohon kun ois saanu tungettua vielä jotkut jazzit, pop-/rock-konsertin, yhet lavatanssit sekä klassista (esim. baletin), niin ois ollu aika hyvä.
Vanheneminen alkaa näköjään viedä musamakua vielä entistäkin laajemmalle ja - ihme kyllä - "rankempaan" suuntaan (nimim. "aiemmin pitkälti housen nimeen vannonut"). Tais olla vuosi sitten, kun aloin kuunnella Sonata Arcticaa ja dnb tjsp iski syvälle sydämeen vk sitten Voimalassa. Tätä menoa löydän itteni ens kesänä varmaan Tuskasta... =D

Muita :)
- Lumi
- Pakkanen
- Ajokeli
- Elokuussa Kuubasta Suomeen muuttanut kuubalainen tanssija, johon oon tutustunut Kuubassa vuonna 2005. Viimeksi nähtiin Kuubassa tän vuoden helmikuussa. Samalla aika O_o fiilis nähdä jätkä keskellä Suomen talvea.

Asikainen kehässä ja illalla Frozen North Sauna Session(J-P Parikka ja Jori Hulkkonen).*jiihaa* Iltaa odotellessa täytyy kai jotain tehdä.

reipas lenkki koiran kanssa auringonpaisteessa

Eka duunipäivä takana. Uusia asioita kauheasti, mutta jäi oikein kiva maku suuhun tosta hommasta :)

*sydän*

oi kun tuli taas nukuttua pitkään ja hyvin

vasemmistoparta poissa ehkä sitä näyttää taas vähän enemmän ihmiseltä :D

O