päivän :)
[q]Zapa
-Perjantai Savonlinnan oopperajuhlille kestittäväksi, ekaa kertaa ko. bileisiin ja mahtaa olla kokemus kyllä sinänsä :)
[/q]
Ketä siä soittaa? Onks line-upista tietoo?
Kyllä toi lumi mulla menee päivän ilon puolelle. 
Vaikkakin autoa sai kaivaa kissojen ja koirien kanssa hangesta ja se kehveli juuttui vielä niin pahasti lumeen kiinnikin että kolme ulkopuolista miestä tuli auttamaan sekä taksikuski lapioineen, niin siltikin tää on *plur*. Niin, ja sain mä yhden ratikankin pysähtymään ja odottelemaan siinä mun autotouhussa noiden miesten kanssa.
Iih, lunta! *sydän*
Pari tuntia töitä, sitten lomalle:
-Perjantai Savonlinnan oopperajuhlille kestittäväksi, ekaa kertaa ko. bileisiin ja mahtaa olla kokemus kyllä sinänsä :)
-Sunnuntaina viikoksi Ranskan etelärannikolle: Nizza, Cannes
-Tuosta viikko ja Tallinnaan Madonnan keikalle kestittäväksi
-Siitä pari päivää eteenpäin ja 4 päivän reissu Pietariin
...which is nice.
[q]Timce, 21.7.2009 13:31:
---
Zapa
---
[/q]
Dj Gaetano Donizetti: Lucia Di Lammermoor
Hottii shittii
[q]astaroth, 17.4.2006 16:00:
tänään saan final fantasy VII-elokuvan *aplodit**jiihaa*
[/q]
vollotin koko leffan ajan kuin vauva
en häpeä mitään
[q]Zapa, 21.7.2009 13:37:
---
Timce, 21.7.2009 13:31:
---
Zapa
---
---
Dj Gaetano Donizetti: Lucia Di Lammermoor
Hottii shittii
[/q]
Sä pääset Tö Linnaan, onnea vaan! Lapsena vanhemmat raahasi mua ja systeriä oopperajuhlille harva se kesä ja Retretit päälle. Tosin illan kylmetessä linnan puupenkit voi tuntua kovilta eli muista riittävä nesteytys. Vokaalimusiikin ja vailla päätä ja häntää olevan italostyleen päälle sä tunnetusti ymmärrätkin eli ei pitäis tulla ongelmia sillä saralla
Kivaa ku on lunta
Vaikka en olekaan city-kanien suurin fani ja ne niiden tuhot ketuttaa, mut kyllä vaan sydän sulaa, kun pienet kaninpoikaset loikkii pitkin pihaa. Meidän pihalla asuu kanipesua, jossa on kolme poikasta ja ne on aivan uskomattoman suloisia!

Niin ja mulla alkaa tänään LOMA!
Muutama tunti pitäis jaksaa painaa, mut sit kesälaitumille! *sydän*
Ja lauantaina sit Ibizalle! 
Et semmosta tällä kertaa!
tänään saan final fantasy VII-elokuvan *aplodit**jiihaa*
[q]Vampyrella, 9.9.2009 22:16:
No tällä aineenvaihdunnalla neljäkin tuntia on jo aika mahdotonta, ravaan meinaan vessassa aika ahkeraan. :D Notta propsit vaan sulle jos selviit sen otsaan muodostuvan kuplan kanssa! :D
[/q]
Meitsinkään aineenvaihdunta ei oo ehkä ihan hitaimmasta päästä. Jos pystyn esmes nukkumaan 6h putkeen ilman vessakäyntiä, niin on ihme. Mut sillon ku tietää, ettei pääse 8h vessaan, niin sit pitää vaan "vähän" säännöstellä syömistä ja juomista. Muuten sit kasvatellaan rakon tilavuutta... x)
Eilen oli joku ihmeen lusmuilupäivä mulla, tein töissä vain sen mikä oli ihan pakko, muut jutut sai jäädä... Tänään sitten ryhdistäydyin ja nyt on kaikki eilisetkin jutut siivottu alta pois, ja paljon parempi fiilis näin.
Kivempi lorvia kun sen voi tehdä ilman huonoa omaatuntoa tai jälkiseuraamuksia!
jo pari hyvin nukuttua yötä putkeen -> ei vituta
töissäkään läheskään niin paljoa ku yleensä :)
+ huomenna palkka -ja shoppailupäivä!
Vielä 4,5 päivää lomaa ja viikonlopusta tulee varmasti kiva(harmittaa vaan kun Anna ei pääsekään, mutta ymmärrän tilanteen :C). Lisäksi fiilistelen jo nyt sitä, että samana päivänä eli 6.10. kun mun uusi duuni alkaa, tulee tasan 2 vuotta kuluneeksi siitä, kun kullan kanssa vaihdettiin eka viesti täällä Klubbarissa*tirsk**sydän*
Muru *sydän* lumi *sydän*
[q]Samu*, 1.10.2008 11:15:
Alle 26 tuntia tilauksesta niin pleikka on hyppysissä, melkomoista palvelua Amazon.co:lta :D[/q]
Veikkaan että Amazon.com on UPS:lle aika iso asiakas ja painostavat heitä juuri tuollaisiin suorituksiin - kannattaa siis myös siis nostaa hattua UPS:lle. 
Mutta mikäs sen kivempaa kun jonkin kivan lelun tilaaminen, se on kuin pieni joulu keskellä vuotta.
Soittimet tilattu :)))) Ei vaan millään malttais oottaa niitä...
hahaa saan kokeilla siipiäni 2 viikkoo töissä siinä, kuinka osaan jakaa duuneja muille ja kuinka pysytään aikataulussa vai pysytäänkö 
i kinda like this
vastuu on päivän sana
Ihana rankka treeni
Pitkästä aikaa ihan normaali olo
Ei oo kurkku kipee tai nuhaa tai muuten flunssaista oloa, eikä niskakaan oo enää erityisen kipeä
Yli kaks viikkoo kun on ollu vähän vähemmän normaali olo, ni tää tuntuu ihan juhlalta!
Uus työpaikka tiedossa, VIHDOINKI