päivän :)

Back to häröily O

Multa kysyttiin tänän Alkossa papereita.

[q]Jocular, 4.10.2008 14:18:
Kohta muutto
[/q]

Whaaaaat, minne oot muuttamas? :o

broilerin marinoitu rintafile nam!

[q]Ozie, 4.10.2008 15:11:
---
Jocular, 4.10.2008 14:18:
Kohta muutto

---

Whaaaaat, minne oot muuttamas? :o
[/q]

Kehän sisäpuolelle, eli Mäkkylään Sai vähän isomman luukun ni pakkohan se on ottaa.. Ja iiiiiso vaatehuone *sydän*

Jatkoilijoiden herätys juuri ennen herätyskelloa ja mukavan seuraisa aamiainen unohtamatta, että sain kyydin vielä töihin. Piristi kummasti, kiitokset teille! :)

Fear and Loathing in Las Vegas @ Mtv3

[q]alphamagic, 3.10.2008 19:33:
Haahaah huomisen horoskooppi:

Elokuviin, teatteriin, tansseihin, huuhaailtaan. Mars matkaan. Tee jotakin ja lähde jonnekin. Elämä tarjoaa sinulle jotakin kivaa yllätystä, mutta vain mukavassa seurassa.

Huomenna on siis hyvä päivä :) :D
[/q]

uuh no näköjääääään<3<3

Olin tänään chiballissa. Sit tammikuussa Lontooseen ja helmikuussa Goalle. Ja nyt väri päässä inhoon tukan värjäystä!

Olen tänään ja osaksi eilen ollut oman elämäni supersankari tai lähes. Mutta siis eka yövuoro takana ja meni ihan kivasti, sit murun luokse kuuntelee sen tuhinaa *sydän* ja iltapäivällä kävelin sen luota kotiin (matkaa huimat 10km)

Viikonloppuna kolme iltaa radalla, nyt vähän väsyttää ja vieläki vaan naurattaa :')

[q]kmmo, 5.2.2010 11:11:
tänään roadtrippi Belfastiin Klock/Dettmann 7h -keikalle! <3
[/q]

tää on vielä tänkin päivän :)

oli kyl niin hullut reivit ja niin vitun hyvää musiikkia koko
yön, että voi mories! <3

Mun myskihärkä tölttiponi, on se vaan ihan mieletön*sydän*

[q]Hyzenthlay, 4.10.2008 14:44:
---
Marjo, 3.10.2008 21:01:
Multa kysyttiin tänän Alkossa papereita.

---

mä oon huolissani siitä et multa ei kysytty. Ei alkossa eikä kaupassa näin se rupsahtaminen alkaa..
[/q]

Usko pois, kyllä ne taas joku päivä kysyy, kun sitä vähiten odotat.

Mun uus kone on käynnissä! Jeij!

Mulla on ollut tanaan niin taydellinen, ihana ja mukava paiva mun kolmen parhaan tyttokaverin kanssa (huom. "erikseen") Ensimmaisen kanssa kaytiin aamulla yhdessa joogassa ja sen jalkeen aamupalalla seka siihen paalle viela shoppailee. Toisen kanssa kaytiin iltapaivalla kavelee ja sen jalkeen ihasteltiin muutama tunti hanen kaksikuukautta vanhaa vauvaansa. Ja kolmannen kanssa valmistettiin (tai siis mina valmistin, niinkuin yleensa...) illallinen jonka jalkeen painuttiin elokuviin.

Ma niin rakastan naita naisia. Yhdessa ja erikseen. *sydän*

eilinen jouluillallinen työkavereiden kanssa! Ihana ilta oli ja sai nauraa ihan vedet silmis!

Ei parempaa yhteishenkee olla! *sydän*

[q]Janisa, 5.10.2008 04:45:
Mulla on ollut tanaan niin taydellinen, ihana ja mukava paiva mun kolmen parhaan tyttokaverin kanssa (huom. "erikseen") Ensimmaisen kanssa kaytiin aamulla yhdessa joogassa ja sen jalkeen aamupalalla seka siihen paalle viela shoppailee. Toisen kanssa kaytiin iltapaivalla kavelee ja sen jalkeen ihasteltiin muutama tunti hanen kaksikuukautta vanhaa vauvaansa. Ja kolmannen kanssa valmistettiin (tai siis mina valmistin, niinkuin yleensa...) illallinen jonka jalkeen painuttiin elokuviin.

Ma niin rakastan naita naisia. Yhdessa ja erikseen. *sydän*
[/q]

Hehe tuli niin mieleen sinkkuelämää sarja tosta kaupunkikin vielä täsmää! Mutta kiva päivä vissiin oli

Suunnitelmat!
Oi vitsit. Toteutuispa. Näyttää ainakin realistiselta. ^_______^

[q]candyraver, 23.8.2005 22:02:
Monen vuoden jahkailun jälkeen sain itseäni "niskasta kiinni" jä kävin tänään hammaslääkäripelkoani uhmaten tarkastuttamassa huonoon kuntoon päässeen hammaskalustoni..*aplodit*
Yksityisellä kävin(julkisesta hammashoidosta niin kauheet traumat, etten sellaseen astu jalallani enään ikinä). Sain tietää, että odotettavissa on kolmen viisaudenhampaan irti kiskominen, yhden lohjenneen takahampaan pois kiskominen ja kolmen reiän paikkaaminen. Kaikkein eniten pelottaa/kuvottaa noi hampaiden irti kiskomiset*poks* mutta pääasia on nyt se,että aion kohdata pelkoni ja olen siitä ylpeä*iloinen* (pelkkä tarkastuskäynti yksityisellä hammaslääkärillä maksoi 94eur, joten mikään halpa reissu tästä ei tuu,mutta laadusta kannattaa maksaa,varsinkin kun on omasta terveydestä kyse*joo*).
[/q]
Saatko menemään vakuutuksessa, vai maksatko ihan kylmällä käteisellä tuon? Ja sanoivatko mitään arviota...itsellä olisi sama homma tulossa

Olen löytänyt ihmisen,johon voin luottaa kuin sateeseen Suomen kesässä
Tämä ihminen on aivan ihana,kuuntelee murheita ja nauraa mun tyhmille jutuille *sydän*

Kiitos Leena *sydän*

O