päivän :)

Back to häröily O

Sisko soitteli, et se on paksuna*tirsk*

pian Danny Tenaglia!

Oli sellaiset allasbileet eilen (tänään), ettei paremmasta tietoa. Taidan olla vieläkin päissäni, mutta se onkin päivän :( sillä laivareissu etelään kajastaa klo 17.30.

Aurinko

[q]Annakins, 19.9.2008 16:04:
---
pirpeli, 19.9.2008 15:19:
MÄ SAIN SEN PAIKAN!!!!

---

[size=24]^_______________^[/size]
[/q]

*aplodit**tanssittel*

PLUR VAAN KAIKILLE! *plur**pihkassa**sydän* *ökkö*

Ahhhh hyvä fiiwis päällä ja tänää dokaa isolla kädellä. Kaverin tuparit ja näkee taas jengiä!

Ihana ilta tulossa! Poitsu menee hoitoon niin äippä pääsee juhlimaan eilisiä synttäreitä hyvässä seurassa

kouluun pääsi taas krapulasta huolimatta :)

Aikamoiset pirskeet tulossa tänään*hihu*

Kevyt aamulenkki 13 kilsaa takana Tai no "aamu" lenkki Kellohan on näköjään neljä päivällä.. No tuli vähän nukuttua univelkoja pois. "hieman" väsytti 9 päivän duuni ja treeni putken jälkeen

Eilen olin aika maani myynyt. Oli tosi nihkeet fiilarit ja ikävä kamuja jotka on maailmalla No ikävä on toki vieläkin, mut sainpahan kerrankin nukuttua kunnolla. Väsyneenä kaikki näyttää ja tuntuu aina paljon pahemmalta kuin todellisuudessa onkaan.

Soneran uusi banneri :D.

Tänään ulos tuulettumaan ja ennen sitä shoppailemaan kaupungille.

[q]tomppi, 20.1.2009 00:20:
Tänään vaihtuu valta jenkeissä. Onnea vaan Obamalle, sellaisen sotkun Bush & Co. ovat kyllä tehneet että piip.
[/q]

Jotenki tunuu et tohon Obamaan kohdistetaan pelottavan suuria odotuksia. Varmasti tulere olemaan ihan hyvä pressa mut tuntuu et ton odotetaan ratkaisevan kaikki maailman ongelmat.
sit asiaan Päivän :) on se tutkimukselle tuli jatkorahoitusta.

Hyvin mennyt työhaastattelu*hihu*
Olen mä sentään alani ammattilainen.

Noin, taas yks tutkinto suoritettu.
Nyt oon myös merkonomi :)
[size=8]vielä ku löytäs töitä[/size]

Sain lipun Tori Amosin Lontoon keikalle

Lumi oli niin vitun ärsyttävää kahlata auraamattomia jalkakäytäviä töihin että alkoi vaan naurattaa.

Sain tänään ruusun yhdeltä asiakkaalta *plur*. Vähänkö mä oon onnellinen! :)

[q]Freja, 21.9.2008 18:27:
Ihan hemmetin kaunista ulkona. Joutu iha välil pysähtyyn ja nauttiin auringonsäteistä..
[/q]
Siis aivan ihanaa!!
Pitkä kävelylenkki Kaivarin rannassa ja munkki-kahvilla Karusellissa

Syysaurinko <3 Sain tiskattua ja aiottu selvä viikonloppu vaikuttaa toteutuvan. Ehkä ens viikolla ei tarvitse hajoilla niin kuin viime aikoina muuten.

Ja tänään tavastialle kuuntelemaan hippiskeidaa! Yli kaksi vuotta siitä kun olen viimeksi nähnyt Profeetan livenä. *sydän*

O