päivän :)
[q]Mark, 18.2.2009 12:17:
---
ice-angel, 18.2.2009 11:37:
Tänään olen menossa perheen kanssa Helsingin ainoaan oikeasti italialaiseen ravintolaan syömään.
---
Mikäs tämä ravintola sitten on? :) Muakin kiinnostais aito Italialainen safka 
-M
[/q]
Ravintola on La Villetta Töölössä. Erityisen hyviä ovat aidot italialaiset pizzat. Pöytä kannattaa varata etukäteen, paikka todella pieni ja aina täys.
Maanantaisin muistaakseni suljettu.
Eli:
Ravintola Villetta Pizzeria
Ruusulankatu 8 00260 HELSINKI
puh. 09 498960
Tänään on hyvä päivä :)
Työhöntulotarkastuksessa todettiin, että arvot on kun oppikirjasta.
Pitkästä aikaa ulos illal.
ihana lämmin ilma tehdä duunia ulkona. kun oli laskenut alle kymmeneen astetta miinusta. hyvää musaa tuli kuunneltua pitkästä aikaa töihin meno matkalla ja päivän lopullisen hymyn kruunasi auringon paiste joka sarasti työpäivän päätteeksi horisontissa.
YAMAHA Raptor 700R
Voiko ihmislapsi enää iloisempi olla!
Tänään Liquid Skies
Huomenna Vilma, Annika ja PMMP
Lauantaina SAUNAVUORO
Tiistaina saan uuden sohvan
mua hymyttääääää :)))
[q]Miinapiina, 4.9.2008 13:04:
sain taas lisää henkilökohtaisia osaamispisteitä = lisää liksaa 
lisäks hymyilyttää vieläkin perjantainen kehityskeskustelu pomon kanssa
"mun on pakko sanoa, et en kyllä löydä mitään negatiivista sanottavaa... kaikki tykkää susta tosi paljon... oot niin näppärä ja tehokas..." 
[/q]
Meillä tuntuu duunissa olevan positiivisten sanojen löytäminen esimiehillä ihan helvetin vaikeeta...tuntuu et tyytyväisiä ollaan, mut ääneen sitä harvemmin sanotaan
Kehityskeskustelujen piti olla jo keväällä, mut eipä oo näkyny...
uus kielikoru*hymy* pienempi tappi ja sateenkaarenväriset pallot
Mä pääsenki tänään töistä jo 15:00, ei tuukkaan niin hirveetä kiirettä kuin luulin :)
Ah kiva odottaa iltaa, kun tietää pääsevänsä liikenteeseen niin mainiolla porukalla ^_______^
Kahden viikon loma! Huomenna Italiaan!!
Joka puolella puista tipahtavat tanssii miljoonat tähtihileet -Luonto, olet niin kaunis! *sydän* :')
Kassaneiti (jolla oli ihan kivat tissit) toivotti hyvää uutta vuotta :)
Kun tulin himaan ni netti oli kaput - vähän aikaa siinä ihmettelin ja modeemista meni loppukin elämä. Onneks velipojalla oli ylimääräinen modemi himassa ni kävin sit siellä, ja tuli muutenkin juteltua kaikkea kivaa.
Tiesinkin jo että musta tullee tammikuussa setä mut nyt kuulin että sieltä todennäköisesti putkahtaa esiin veljentytär.
Paljon parempi päivä kuin eilen, vaikkei uutta duuniakaan viel onnannu saamaan. :)
Jopas on ollut päivä
Löydettiin aamulla ostoksilla käydessä uusi lamppu olkkariin. Tai MÄ en löytänyt... mutta silti! Se on hieno :) Sitte kävin ajelemassa heppaa t-paidassa, mikä on aika siistiä näin huhtikuussa :) Sitte vielä päivän päätteeksi käytiin Huilissa syömässä metsästäjänleikkeet :) Ja kotimatkalla R-kioskilta bongasin Maraboun uutuus-suklaan "Summer", jossa on mansikkahippuja suklaan joukossa ja nyt nautiskelen sitä valkkarilasin kanssa sohvalla pötkötellen parhaassa seurassa 
Ei voi valittaa! Ja onneks ei tarviikkaan
Kaunis auringonlasku
Tänään Barcelonan kautta Ibizalle :)
Huomenna kreikkaan..
Kultsilta eilen lahjaksi saatu Sushi-kirja ja jääkaapin oven uusi "rakkaus voittaa kaiken - jopa kuorsaamisen"-magneetti. *sydän*
Päivä päivältä enemmän kevätfiilis
[color=darkgrey]Rakas ja läheinen vanha/lapsuuden ystävä sai eilen ensimmäisen lapsen (tytön)
*sydän*[/color]