päivän :)

Back to häröily O

[q]Banda, 31.12.2009 08:58:

EDIT: Ja KLF soiii
[/q]

Tuleeko sieltä nykyään jotain kuunneltavaa musaakin?

Selvisin työpäivästä

[q]mariq, 19.11.2008 10:28:
Eilinen fysio Löyty vähän uudenlaista diagnoosia näihin niskavaivoihin ja oli tosi mukava ja kiva se fysioterapeuttikin.
[/q]

Ihanaa! Toivottavasti saat niskasi kuntoon lopullisemmin.

Mä kävin aurinkoisella kävelyllä ruokatunnilla puistossa =) Ja ostin vihdoin noin 2kk harkinnan jälkeen Finlaysonin Ajatus-kuosisen puuvillakassin, jossa on ulkopuolella pandoja ja sisäpuolella bambuja. Oli vaikea päätös, koska nyt oon ihan liian geneerisen tekstiiliopiskelijan näköinen sen kanssa Mut kai vois huonomminkin olla =P

Aurinko

Nyt se sitten alkaa! Että mikäkö! No...

!!!!!!!!!!!!!!!!SORMUSTEN HERRA EXTENDED EDITION MARATHON!!!!!!!

Töihin tuplaliksalla <3 se, et meen sinne nukkuneena ja ilman et ois promilleja veressä :D On ihan helmi olo :)

Tänään kuntoilemassa salilla jonka jälkeen saunassa ja sit Julma Henri ja Syrjäytyneet*sydän* Ei vois paremmin vkl mennä, tai ehkä joo.

Illallinen parhaassa mahdollisessa seurassa 1,5 vuoden seurustelun kunniaksi. Hyvä me! Lisää näitä vuosia. :)

Löyty oikeasti hyvän makuinen espanjalainen bisse Ja joku naishenkilö vilautti tissiä kadulla *tirsk**nauru*

[q]Trixie, 6.9.2008 20:57:
jo viikko rouvana ja tuntuu edelleen ihanalta *sydän**pihkassa* ja totta puhuen, ei tää olo mihinkään katoa, ikinä
[/q]

hei, suuronnittelut! Mietinkin tossa, et koskas ne teitin häät olikaan.

Kahtelen vanhoja videoita lävitse, joita on tullut digi-pokkarilla joskus kuvattua ja ei voi sanoa muuta kuin muistoja, muistoja ja muistoja *sydän* (hyvä mieli ponnahtaa esiin ja pienoinen haikea olotila kuvatuista pätkistä, ei tiedä miten päin olisi).

Mä ja mun selkäranka! :D

Imuroin, pesin lattiat, pesin vessan, siivosin keittiön, tiskasin, pyyhin pölyt, tamppasin matot.. Nyt vielä pyykkikori tyhjäks ja sit reipas lenkki järven jäällä! :)

Eilinen ilta vanhojen kavereiden kanssa ja tulihan siinä tutustuttua pariin uuteen ihmiseenkin

ollu jälleen kerran kivan viikonlopun päätteeksi erittäin onnistunut sunday chill (tm). monta hyvää frendiä hengaillu puoli päivää täällä; hieman juomaa ja paljon rentoutumista. Iltapalaksi mässättiin porukalla, keittiössä seisoskellen kalaa monen monessa, maukkaassa eri muodossa. huomenna on taas kiva mennä töihin erittäin muikean ja chillin sunnuntain jälkeen. luntakin on kuulemma luvassa

matsi :)

mä löysin mun tulevan ex.aviomiehen eilen

Ai sanoo lapsi jonka lihaksia kivistää. Lisää voimaa, grrrr!

kaveri varasti mut koulusta (omien sanojensa mukaan). en ois siel mitään osannu tehäkkää ja tänää on sentää hei pertsi.

Ei tää nyt varsinaisesti tänne kuulu, mutta... Oltiin tossa iskällä käymässä ja kateltiin tota Finnkampenia, niin iskä tokas, että toi Suomen peli on samanlaista kuin teinityttöjen tanssi laukkujen ympärillä

O