päivän :)

Back to häröily O

lapset halii!

Eilinen leffailta ihan itekseni oli ihan tosi tosi rentouttavaa :)) Tein hyvää ruokaa, katoin hyvän leffan ja löysin mun tosi hyvän piirrustuskynän ja piirtelin pitkästä aikaa ^_^ Uih! praud of mi self :)))

ihana duunipaikka

Päivän ensimmäinen :) on se, että mä lähden kotiin täältä niinq NYT. Hautaudun sohvalle, chillailen, levyttelen, jumittelen ja imailen tasoittavaa punkkua KOKO loppupäivän.

Tekee höpöä jäbä.

[q]Annakins, 3.9.2008 21:25:
Kyl tää tästä pikku hiljaa.
[/q]

Sain vihdoin hankittua sellaisen kasetti adapterin autoon, ihanaaa!! :):)

Löysin ehkä mulle juuri täydellisen työn. Nyt täytyy vaan lähettää hakemukset ja toivoa, että onnistaa

Tuli myös eilen lähdettyä ihan extempore-reissulle Helsinkiin, kun sattui kyyti osumaan kohdalle. Tuli nähtyä eräs ihana miekkonen, joten nyt jaksaa taas hetken aikaa

Tämä päivä alkaa kaikin puolin vaikuttaa mahtavalta!

http://www.sickjokes.net/index.php/2008/09/02/why_david_beckham_got_in_trouble

Yle:

[size=14]Huumeriippuvaisen elefantin vieroitus onnistui[/size]

Kiinassa on onnistuttu vieroittamaan heroiinista riippuvainen norsu.
Salakuljettajat yrittivät viedä neljä elefanttia Kiinan ja Myanmarin rajan yli keväällä 2005. Miehet olivat saaneet eläimet kiinni houkuttelemalla niitä heroiinilla maustetuilla banaaneilla.

Salakuljettajat jäivät poliisin haaviin, jolloin yksi norsuista, Xiguang-nimen saanut nuori eläin, alkoi herättää poliisien huomiota oudolla käytöksellään. Otuksen silmät pyörivät päässä ja se päästeli jatkuvasti töräyksiä kärsällään. Eläinlääkäri totesi pian, että norsu kärsi huumeiden vieroitusoireista.

Elefantit toimitettiin Kiinan eteläisellä Hainanin saarella sijaitsevaan eläinten hoitokeskukseen. Siellä Xiguang on saanut metadonihoitoa vuoden ajan. Lääkeannoksen koko oli aluksi viisinkertainen ihmisten annokseen verrattuna. Annosta vähennettiin asteittain ja lopulta Xiguangin todettiin päässeen irti riippuvuudestaan.

Nyt kaikki neljä elefanttia kuljetetaan Yunnanin maakunnassa sijaitsevaan eläinpuistoon.

Aasiannorsu on uhanalainen laji. Ympäristöjärjestö WWF:n mukaan yksilöitä on jäljellä 32 750, joista vapaana elää 25 600.

Hyvä norsu. Olen ylpeä sinusta:D
Nyt voit kiertää ja valistaa muille norsuille että jo ekasta kerrasta voi jäädä koukkuun.

kiva työvuoro, mutta sotkin työvaatteet, niiden pitäis kuivua huomisaamuun mennessä.
eilisen :) oli puhelu ystin kanssa *sydän*

[q]Miinapiina, 4.9.2008 13:04:
sain taas lisää henkilökohtaisia osaamispisteitä = lisää liksaa

lisäks hymyilyttää vieläkin perjantainen kehityskeskustelu pomon kanssa
"mun on pakko sanoa, et en kyllä löydä mitään negatiivista sanottavaa... kaikki tykkää susta tosi paljon... oot niin näppärä ja tehokas..."
[/q]

good for you! *sydän*

sain taas lisää henkilökohtaisia osaamispisteitä = lisää liksaa

lisäks hymyilyttää vieläkin perjantainen kehityskeskustelu pomon kanssa
"mun on pakko sanoa, et en kyllä löydä mitään negatiivista sanottavaa... kaikki tykkää susta tosi paljon... oot niin näppärä ja tehokas..."

Siis vieläkin nauran & fiilistelen viime weekendiä, yks parhaimmista weekendeistä ikuna! Perjantaina oltiin tyttöjen kanssa Tallinnassa kumikanan kera ja lauantaina valloitettiin Kalliota josta löytyi 3 ruotsalaista "naimisissa" olevaa miekkosta. Jessus että oli kyllä hauskaa! *pepsodent**plur**känni**tirsk**pihkassa**whaat*

[q]opmdevil, 2.1.2009 14:35:
No jopas! Lähetin kaksi työhakemusta aamulla ensitöikseni kun tulin töihin. Nyt on sitten sähköpostissa kaksi viestiä että pitäisi mennä työhaastatteluun. Hih...
[/q]

HaHa...

aika nopiaa toimintaa, mutta mukavahan se varmaan vaan on.

Tähän päivään ei nyt juuri mahdu noita :) merkkejä - paitsi tietenkin se, että töistä voi karata ihan pian.

Sain uuden kivan duunin

[q]ice-angel, 18.2.2009 11:37:
Tänään olen menossa perheen kanssa Helsingin ainoaan oikeasti italialaiseen ravintolaan syömään.
[/q]

Mikäs tämä ravintola sitten on? :) Muakin kiinnostais aito Italialainen safka

-M

Jes, tilini kasvoi korkoa 1 sentillä! Nyt shoppaamaan!

kaiken sähläyksen jälkeen saan voittamani lipun ja pääsen huomen tsekkaa Danceterian meiningit Mecanossa..*jiihaa*

..tosin ensin pyörimään autolla keskustaan ja sit tamperetta kohti..great..!

juhannus *sydän*

[q]tiiplis, 19.11.2008 14:44:
Ei huonoja uutisia [size=5]tosin tässä joutuu odottelemaan vielä koetuloksia mut silti[/size]
[/q]

Tänäänkö se päivä oli No mut hyvä jos meni hyvin

O