päivän :)
Ketonen ja Myllyrinne pelastaa sunnuntain! :)
Ihanan rauhallinen vappu. *sydän*
siivosin koko kämpän ja sain maailman söpöimmän äitienpäiväkortin
kotona taas. lahti <3
Mua niin nauratti tänään, kun seisoskelin tupakkakatoksella ja siin vieressä oli 2 poikaa, jotain 17v kai.. Sit ku se toinen lähti siitä, niin tämä jäljelle jäänyt alkoi huutaan sen toisen perään semmosella murrosikäisen äänellä. Siit kuulu sellai kimee vinkasu, ja poikaa tietty hävetti, mut se koitti uudestaan vähä matalammalla äänellä, mut ei sen frendi enää kuullu sitä.
Must se oli aika liikkis
huh, vkl töitä takana, sainpahan tienattuu muutaman huvittelu reissun takas
Kaiken tän itkun ja paskan keskellä mulla on silti noi tyypit, jotka jaksaa pitää mut pinnalla. Toikin yks, en ois vielä pari kuukautta sitten uskonu että siitä pojasta vois tulla noin tärkeä noin nopeasti. Huuh.
Lisäks on vieläkin pakko ees semisti hymyillä perjantain kootuille. Joo, jos mä en kuitenkaan ihan kaikkea heittäis... *lmao**piis*
Lounas poikien kanssa. Just sopivat jutut ruokapöytään! :D
On ne ihania
Sain töitä, rästivuokrat on melkein kokonaan maksussa, takautuva asumistuki tulee huomenna, muuttoapua tiedossa + pakettiauto, raha-asiat sumplittu niin, että voidaan muuttaa 27.7 jo.
Whopee!! 
Avokki aloittanee myös työt ensi viikolla!
mulle on unohettu maksaa viime kesätyön eläkemaksut eli ylimäärästä rahaa tulossa!
edit. äiti maksaa mulle eläkettä
[q]Claudi0, 28.4.2007 17:17:
kodin oma "viihdekeskus" on vihoinkin valmis!!
Kyllä nyt kelpaa.
[/q]
niiiiin kade! mul ei ole edes laajakuva-tv:tä 
eikä videoita eikä dvd- soitinta. mut on meil xbox 360, enkä kyl ees pelaa sillä. *xbox props*
Oli kiva päivä
[q]Miinapiina, 8.8.2008 08:48:
syksy *sydän*
[/q]
hätsiu + niis =
=
kiva tapaaminen.
[q]MiSSy*, 13.7.2007 18:06:
Sain asunnon vihdoin!!
Paniikkihan tässä meinas tulla ku on enää 2 viikkoa aikaa mut näköjään se autto ku pommitti joka paikkaan tosi ahkerasti :)
[/q]
Sama homma, paniikki pukkas mut löytyhän se koti meillekin!
Onnea uuteen kotiin :)
Ystävät ja ihmiset (jotka on tänään samaa porukkaa *plur*) ai lav juu *sydän*
uus ulee vedenkeitin.
kahvi on valmista!
keitinpä hyvät kurat. täst on hyvä jatkaa päivää ja alkaa *siiv*
Siivottu!