päivän :)

Back to häröily O

Sain toisen esitarkastajan lausunnon tulevasta väitöskirjastani. Lausunnossa kehuttiin mm. korkealaatuista tutkimustyötä, erinomaista kirjoitustyyliä ja laajaa aihealueen tietämystä

Ihanaa! Ihan kohta neljän vuoden pakerrus on ohi (klubbarin hymiöt eivät riitä kuvailemaan tähän liittyviä tunteita ;))

En oikein tiedä onko tämä :) vaiko :(, mutta laitetaan tänne kuitenkin

Kotimatkalla onnistuin kadottamaan lompakon, tod. näk. bussiin :(, sitä sitten ihmettelin ja mietin että (A) soittaako heti pankkiin ja kuolettaa kortit, vaiko (B) odottaa jos joku hyvä ihminen vaikka löytäisi lompsan ja soittaisi siinä olevasta käyntikortista löytyvään numeroon.
No ei tarvinnut kauaa odotella niin vaihtoehto (B) toteutui :), hyvä ihminen löysi ja soitti, ja käyn huomenna hakemassa lompakon takaisin. (pahimmassa tapauksessa olisi kadonnut luottokortti, pari bilelippua, opiskelijakortti, ja ehkä ikävimpänä ajokortti, jonka on jo kerran joutunut uusimaan oman huolimattomuuden takia).

Pitäisi tässä iässä jo opetella pitämään tavaroistaan parempaa huolta, tällainen episodi sattuu näköjään kohdalle noin kerran vuodessa :( Ja aina (yhtä kertaa lukuunottamatta) on omaisuus löytänyt tiensä takaisin... :)

Bussissa ventovieras tyttö ryhtyi juttelemaan, matka sujui huomattavan mukavasti =)

[q]Wegez, 20.4.2008 20:24:
Olin kolmen naisen kans samaa aikaa sillai julkisessa puistossa tänään! Mä painoin yhtä niistä ja kaks niistä paino mua samaan aikaa, sekä sain vielä seurata kahta söpöä vierasta tyttöäkin samalla...

Terkkui vaa tytöille!
[/q]
*lmao**hali* Oli todella loistava iltapäivä!
Ja iltakin oli mitä mainioin, ruokaa, juomaa, sauna ja mursuilua

Friday ja rommitotit.

[q]casper-dj, 11.8.2008 14:08:
Mikä ihmeen viikonloppu se semmonen on*ding*
[/q]

HEI! TEILLÄ eikyl oo varaa alkaa louskuttaa täst aiheesta, stanan kalkkikset *släp**iloinen*

-M

oltiin lauantaina mun "isosiskon" häissä<3 Oli ihana huomata kuinka 13v seurustelun jälkeen ihmiset edelleen katsovat toisiaan rakastuneina ja ovat muutenki kuin juuri seurustelun aloittaneet. <3<3<3
Muutenki oli ihanat häät ja kivaa oli!

"isosisko"= mun täti

Oon ttu Pariisissa

Ollut ehkä elämäni absurdein vuorokausi, mutta pakko myöntää että oli ihan helvetin mielenkiintoinen ilta!

[size=7]I <3 Miliband :D[/size]

Hihih, löysin tämmösen karttapalvelun kuin http://maps.live.com/ ja vinkkasin siitä yhdelle työkaverille - nyt koko osasto etsii kesämökkejään ja ihmettelee millaiset kukkaistutukset niillä on takapihalla. Sabotoin kyl täydellisesti meidän osaston tehokkuuden tällä tempulla...

Ollu vuoden paras päivä toistaiseksi. Hymyilyttänyt vaan koko päivän, ja itkettikin mutta pelkästä ilosta. Tai jostain.. hyvästä mielestä.

:)

Ratikassa kuulutus äsken (suurinpiirtein):

Hyvät matkustajat. Tämä on raitiolinja 6 Hietaniemeen, Sörnäisen, Hakaniemen ja Rautatieaseman kautta. Saapumisaika Hietanimeen 15.05. Kuljettajananne toimii Aura.

Tais toivottaa lopuks vielä hyvää matkaa ja parin pysäkin jälkeen sama ruotsiks :D

- Vihdoinkin uusi perheenjäsen: Boblbe-e Megalopolis Aero Phantom. Ja tais lähteä mukaan aika edukkaasti. ^___^
- Alun hankaluuksista huolimatta ollaan tultu EOS 40D:n kanssa hyvin tutuiksi viikonlopun kisoissa. Tykkään.
- Malmön kv-kenttäkisa oli aika makee. Ratsukot hyppäsivät maastoesteitä Turning Torson ja Juutinrauman sillan väliin jäävällä rantakaistaleella. Ihan kivoja kuvia (imo).
- Eilisiltainen ja -öinen sekä tänä aamuinen jumittelu, torkkuilu, pöyräily Skanörin luonnonsuojelualueen rannalla. Joustenia, lemmuja, upee auringonlasku ja sillee.
- Tänään aurinkoinen Malmö oli kaunis ja se skeittipuisto on vaan niin makee.
- Selvisin hengissä reilusta 600 kilometristä, vaikka pikkasen otti loppu koville.

Kolmen viikon päästä Nykiin, ja vielä ennen tai jälkeen Zürichiin... ja firmat maksavat matkat, jotta saavat jutella kanssani

Sain eilen kerrottu mieltä painaneen asian, ja sainkin hyvää palautetta :)
Asia ei ollu mitenkään ihmeellinen, ja nyt mietinkin että miks oikein jännitin sitä..
Mutta nyt taas asuntopaperit vetämään :D

Saan hyväksluettua tän jakson sommittelut eli tiistait ja keskiviikot on todnäk vapaita :)
Kun vielä tuon Suomen taidehistorian tarkastan...
Joo ja matka kouluun oli mitä ihanin, lunta ja maailmanpelastuskiksua
Tänään on hyvä päivä.

Nyt on majoitus järkätty Goalta, ja vielä halvemmalla kuin mitä olin ajatellut! Kiitokset aktiiviselle matkakaverille jonka ansiosta on paljon vähemmän huolia ja murheita matkan suhteen. Aina vaan vähäsen kerrallaan tuo matka lähestyy ja tulee todellisemmaksi!

[q]alphamagic, 9.12.2008 12:24:
maailmanpelastuskiksua
[/q]

Jaa niin mitä?

Me ollaan nyt kaksi iltaa valvottu mun parhaan likkakaverin kanssa myohaan yohon ja kayty aivan jarisyttavan syvallisia keskusteluja. Aamulla pitais olla vasynyt, mutta on jotenkin niin syvallisen puhdistautunut olo ollut nyt aamuisin etta oon ihan ihmeissani tasta hyvanolon maarasta.

Ma en kesta etta se muuttaa pois!

Löysin koiralenkillä EuroCityn kaiteesta bookcrossing- kirjan Suku sammuu :)
http://www.bookcrossing.com

[q]WuZuul, 9.12.2008 12:29:
---
alphamagic, 9.12.2008 12:24:
maailmanpelastuskiksua

---

Jaa niin mitä?
[/q]

:D no sellasta hyväntuulista musiikkia ja kun sitä kuuntelee kaikki mökötys ja murehtiminen katoaa :) sitä se on.

O