päivän :)
Palkankorotus
Ja mahdollisuus tehä viikko kuukaudessa extrahommaa extraliksalla
Tällähän se burnis sitte lähtee
Maanantaivapaa :)
Mä palautin juuri graduni.
x 10^100
Auringonpaiste
Aurinko paistaa, palkkapäivä, ei stressiä mistään, illalla leffaan ...
[q]Epailija, 29.4.2008 13:14:
Sain tehtyä graduun viimeiset viilaukset ja vietyä se sidottavaksi. ^^
[/q]
Hienoa, onnittelut!!
Tein suklaa-mango kakun, ja hyvää tuntuu olevan (kyllä tein kakun keskellä yötä kun ei ollut aikaa tehdä sitä aikaisemmin )
Aivan ihanat päikkärit!
Mä olen kovin, kovin tyytyväinen elämäni ihmisiin juuri nyt.
Bussissa saavuttamani valaistuminen siitä kuinka onnellinen oikeasti olen tällä hetkellä
[q]opmdevil, 17.6.2009 17:04:
Nyt keksin kuinka isken sen ihanan kassaneidin. Käyn ostamassa XL-kokoisia kondomeita kerran viikossa aina kun hän on kassalla. Tämä siksi, että tiedän hänen vakiopaikkansa. Täten hän katsoo, että koska tarvitsen isoja kondomeita, olen todennäköisesti myös varsin tutustumisen arvoinen yksilö! Tämä idea ei voi mennä ketuiksi.
[/q]
Kyllä sun kannattaisi ihan suoraan pukea tuo sanoiksi tai voi iskuyritys jäädä huomaamatta.
213.8ov
ah ah ah ah...*plur*
Soitin tänään työharjoittelu paikalle, tänään olis työhaastattelu !
sanoivat vielä, että saatan saada sieltä kesätyöpaikan jos hyvin vedän.. hihihihihihih ! 
.. ja muutenkin, oon nyt vaan jotenki tosi onnellinen, elämä luistaa kerrankin 
Kuha sais koulujutut viel tehtyä, enköhä mä ne saa, kun päätän saada!
Uuh, aurinkoa ja perjantai!
[q]Epailija, 12.6.2008 20:01:
Publiikki takana, tutkintotodistus kädessä ja työnantaja lupaili väikkäripaikkaa kun kesän pesti on ohi. Ei paha päivä. ^^
-Epis, FM
[/q]
Ihanaa! Onnittelut!
[q]ETJ, 17.6.2009 13:27:
3kk:n puhelinlasku 8,68e :D
[/q]
heh-he-hee! toi on kyllä jo helvetin HYVIN, mikä vidun "humanoidiliittymä" sulla oikein on? kaverille kans. *piis**nauru*
[q]opmdevil, 17.6.2009 17:04:
Nyt keksin kuinka isken sen ihanan kassaneidin. Käyn ostamassa XL-kokoisia kondomeita kerran viikossa aina kun hän on kassalla. Tämä siksi, että tiedän hänen vakiopaikkansa. Täten hän katsoo, että koska tarvitsen isoja kondomeita, olen todennäköisesti myös varsin tutustumisen arvoinen yksilö! Tämä idea ei voi mennä ketuiksi.
[/q]
Nopeuta toimintaa, osta kondomeita mutta myös vinkkua ja kynttilöitä ja sit kassalla ovelana "Olikos sulla mitään suunnitelmia tälle illalle? *vink*"
[q]H3li, 10.8.2008 10:07:
---
Miinapiina, 9.8.2008 22:26:
liukkarista
---
[/q]
oho
[q]alphamagic, 25.5.2009 16:32:
sää 
ja kepeä ruskettuminen <3
[/q]
Oih, ihan samaa olin tulossa kirjoittaa. *super**plur*
Huomenna on pakko mennä ostaa ulkopelejä, kesä on saapunu.
Näkötestissä näkö palautunut liki normaaliksi pienen hitin jälkeen :)