päivän :)

Back to häröily O

Oli niiiiiin hyvä työpäivä, vaikka se alkoikin klo. 09 aamulla ja vasta äsken pääsin kotia. :) Oli kuitenkin niin hieno päivä, että ei voi muuta kuin hymyillä. Ihanaa.

Kävin ekaa kertaa parin vuoden paussin jälkeen tallilla ja ratsastamassa*plur**sydän*

Hmm, hyvä päivä

- mietityttäneet asiat selkeni
- ryhdyin vihdoinkin toimeen
- onni *sydän*

Tästä päivästä tuli just kuukauden paras päivä!!! Oli ihan sairaan muksat vapariharkat!! *plur**plur**plur**hihu*.*ökkö*

Mummoni pisti kivan summan rahaa tililleni

Minulla on vaan niin hyvä olla nyt, kaikki se huoli ja paska on ohitse, ja nyt mulla on mahdollisuus saada elämästäni irti niin paljon enemmän. *sydän* Anteeksi rakas Minä, kun unohrin sinut, nyt pirän sinusta lujasti kiinni my lööw!

Tänään minilomalle! ^____^

Sangen mukava viikonloppu vaikka en baariloissa käynytkään.

Kylppärin seinistä enää 1/3 muovimatot, muut revitty, putkimies tulee kohta niin saa lavuaarit ja pöntöt ja vesipatterin veke ja sit pääsee purkaa loput ja mahdollisesti illalla vetämään tasotteet.

Ai niin ja eka virallinen KESÄLOMApäivä.

[q]UnityF, 23.7.2009 08:34:
puhaltelemaan saippuakuplia.
[/q]
[q]pirpeli, 23.7.2009 22:38:
Meil samat leikit täällä pikkuneidin kanssa*hihu* Melonintuoksuisia pallukoita kiitänyt pihalla ja vuorotellen ollaan juostu niiden perässä :)
[/q]
Mieki tykkään puhallella saippuakuplia, vaikkei mitään pikkuneitejä olekaan kuviossa - ellei sitten miuta itteäni lasketa.

[q]as, 28.2.2006 21:41:
Toisinsanoen:

Niinkauan kunnes joku saa mut ulkoilemaan niin on talvi!
[/q]
<HardNRG> ant1, lappeen Ranta niin kauan

Valmistuminen :)

Päivän
Odotin kuivaa ja ahdistavaa keskustelua opintojen ja työn etenemisestä, mutta sainkin:
+ luvan lähteä taas ulkomaille jos hyvä paikka löytyy
+ kannustuksen kirjoittaa alustava väitöskirjan suunnitelma
+ lupauksen pienemmästä työhuoneesta (nykyisessä 6 henkeä)

ja vielä lisää:
+ ratsastustunti sujui hyvin suht vaikealla hepalla

Laitoin tossa yhteen kirjallisia tuotoksia joita olen vajaan kolmen vuoden jatko-opintojen aikana saanut aikaiseksi, suurimmaksi osin toivottavasti julkaisukelpoista materiaalia. Tuloksena 85 sivua laitoksen väitöskirjapohjalla. Tämä antaa jotain toivoa valmistumisesta joskus (lähi)tulevaisuudessa.
Vielä kun pari lukua kirjoittaa niin sehän on melkein siinä (ehkä...)
Oli aamulla vielä niin työahdistus-olo että tämä antaa aihetta hymyyn :)

Kesä! eli aika kaivaa maastopyörä kellarista, kunnostaa se ja ottaa tyypit. Metsään ei vielä taida päästä mutta sitä odotellessa

oma koti, omat tavarat, oma rauha, kaverit, yöunet, syksy, aurinko ... :)

Viikon :) on ehdottomasti loma!
Saa nukkua ihan niin pitkään kuin huvittaa, nysvätä kotona vaikka koko päivän, katsoa läjäpäin leffoja ja lukea muitakin kuin opiskeluun liittyviä kirjoja

On se mukavaa kun on tommonen kiva muru olemassa *sydän* .. onhan se muru kyllä paljon enemmän kun pelkästään kiva

Ku mä oon nykyään niin kiltti enkä dokaile enää usein enkä polta enää tupakkaa (paitsi humalassa) niin nyt tuntuu ihan luksukselta koska annan itselleni luvan polttaa savukkeen lauantain kunniaksi..ja samalla siemailen.

Mulla on maailman paras kulta *sydän*

Löysin kadoksissa olleet Elacin tulppani, oi sitä jälleennäkemisen riemua *sydän*

VIIKON :) on se että varmistin lähtöni koko kesäksi töihin New Yorkin lähistölle

O