päivän :)
[q]Zenni, 30.7.2009 00:33:
Palkkapäivä! <3
[/q]
oi voi kunpa oiskin....*nyyh*
Eääh, nyt vasta huomasin et olin saanu veronpalautuksia satkun enempi kuin luulin :D
[q]Mark, 25.5.2009 15:23:
-Aurinko ja lämpö *sydän*
-kiva vkl takana
-oma raksu 
-M
[/q]
Ollaanpas sitä nyt ihkulipihkuliDAAAAA *plur**sydän**plur*
Japanista setti. :)
[q]ice-angel, 25.5.2009 15:42:
[/q]
No sallittakoon yks maanantai vuodessa hyvillä fiiliksillä - poikkeuksena sääntöön et maanantait on perseestä *vink**iloinen*
-M
P E R J A N T A I !!!
[q]Mark, 25.5.2009 15:45:
---
ice-angel, 25.5.2009 15:42:
---
No sallittakoon yks maanantai vuodessa hyvillä fiiliksillä - poikkeuksena sääntöön et maanantait on perseestä *vink**iloinen*
-M
[/q]
You got late?
Mut tietty, sallitaan (kato mun ylempi viesti!)
entisestään lisää vastuuta töissä. muutenkin edelleen helvetin mukavat vibat tuosta työpaikasta.
[q]ice-angel, 25.5.2009 15:46:
You got late?
Mut tietty, sallitaan (kato mun ylempi viesti!)
[/q]
Katoinhan mä, eli ilmeisesti tää maanantai ei oo ollu sullekkaan paha :) Ah, ja nyt himaan, ulkona voi polkee t-paidas - parhautta ^^
-M
:)
tän päivän erittäin hyvin sujunut muutto ja uuden kodin ihanuus <3 (tosin tää tavaroiden purkaus ja havainto ettei mun vaatteet mahdu nätisti kaappiin onkin ehkä sitte päivän :-/ )
Onpa mukavaa olla pitkästä aikaa ihan yksin himassa ja fiilistellä vaan musiikkia ja omia juttuja. Ei oo kämppiksiä jaloissa pyörimässä tai ruikuttamassa.
HOAS:ilta tupsahti mailiin tarjous opiskelijakämpästä.
Muikeata.. Nyt voi huokaista helpotuksesta kun relokaatiosuunnitelma nytkähtää pykälän verran eteenpäin..
Katselen uutena vuotena otettuja kuvia ja nauraa räkätän vedet silmissä *sydän*
+ Veikka korjas koneen *sydän*
[q]juuco, 20.11.2007 09:46:
Kerro toki meillekin! :) Kielistä on aina hyötyä.
[/q]
Allrighty!
Pallit en español = los cojones 
Tämä asia tuli esiin seuraavan lauseen yhteydessä:
''Nacho, eres un tío cojonudo!''
Yritettiin löytää tuolle lauseelle sopiva suomennos, kun maikka ei kehdannut sitä sanoa. :D
Mun ehdottamani ''Nacho, äijällä on munaa!'' ei oikeen riemastuttanut maikkaa, mutta kuulemma sen voisi suomentaa tyyliin ''Nacho, oot **tun hyvä jätkä!''
(Ja kaikki espanjafriikit: Joo, en jaksanu laittaa huutomerkkejä väärinpäite lauseen alkuun. Olen jälleen kerran laiska.)
sää 
ja kepeä ruskettuminen <3
Mukava viikonloppu edessä
Olenpa ollut ahkera. Kohta voi hyvällä mielin alkaa lööbailemaan :)
Huh heijaa että on lomailu rankkaa!
Konemetsästä kun selvittiin kotiin joskus sunnuntaiyönä (long story :D) niin maanantaina vähän pyykin pesuu ja illaks porvoon saaristoon mökille. Sieltä kotiuduttu noin tunti sitten, taas vähän pyykkäämään, ja tsekkaa et kärmesrakkaat voi hyvin, yks yö omassa sängyssä, ja huomenna taas pakataan kamat ja suunta kohti kuohijärveä ja mökkiä nro. 2!
On tää kyl aikamoista. Saattaa olla et maanantaina ku lopultakin palataan takas stadiin, niin mä en ihan vähään aikaan lähe yhtään mihinkään reissuun. :D
Huh mikä fiiilis! Päivän treenit sisälsi 3,5km soutua, varsin onnistuneet salitreenit sekä 26km fillarilenkin. 
+ sekä yks kiva