päivän :)

Back to häröily O

[q]mayah, 3.8.2006 13:50:

[/q]
http://www.phnet.fi/public/juhgu/s/isoigor.gif

Kivaa oli maalailla työpaikan kattoputkia ja luukuttaa Duran Duran - View to kill biisiä repeatillä
Mieli tyhjeni ja hyvä fiilis oli

matkailu ja hotellit :)

Mä olen maailman onnellisin ja onnekkain tyttö

Onpas ollu kiva päivä Olin tosi ahkera ja sähäkkä töissä, ja nyt on uus tukka ja jääkaapissa iltalonkero

Ihana aamu

On se kyllä aikamoinen pullaponi :)

ihanaa, uusi elämä syntynyt, serkku sai pojan viime yönä *sydän*

en malta oottaa et pääsen tapaamaan pikkuista palleroa

Sain nukuttua 8,5h ekaa kertaa pitkään aikaan. Edelleen on veto aika poissa, mutta kyllä tästä jo oli paljon hyötyä. :)

kävin eilen lenkkeilemässä ekaa kertaa puoleentoista kuukauteen, polvi näyttää kestävän taas rasitusta

Ihanaa olla kotona! Takana kylläkin ihana loma rakkaan kanssa Barcelonassa. Kämppä oli mukava ja kivalla sijainnilla, siellä sitä siemailtiin iltaisin juomia "omassa" puutarhassa. Mut silti, oma sänky on aina paras *sydän*

Huomenna vielä haetaan meidän pitkäkorva takas kotiin hoidosta ja sitte lähetäänkin lähipäivinä jatkamaan lomaa mökille vähän rauhallisempiin tunnelmiin.

ai että mitä psykesettii tuli eilen lahdes

Paranin flunssasta vähän reilussa viikossa en ees muista millon flunssa ois kestäny alle 3 viikkoa. Ihanaa, nyt pääsee taasliikkuun normaalisti jne :)

Uusi fillari saapui vihdoin <3<3<3

Maija ^__^

Auton antenni korjattu muutaman vuoden kärvistelyn jälkeen *sydän*. Maakuntamatkat saa uutta hohtoa, kun valikoima kasvaa Yle Svenskan ja Radio Suomen lisäksi. Ja Bassoa kuunnellen meni duunimatkakin lepposasti

viimeinki perjantai.. ja illalla fanittaan Redshapea!! *sydän*

Ollu kyl niin ihanat kelit et ei mitään rajaa..
Tänään sit viel pakkaamista ja sit viikoksi mummolaan kissavahdeiksi.

Jaffa-mehujää. Maistuu ihan kesältä!

Tekstiviestit! :)

O