päivän :)

Back to häröily O

ÄÄÄÄÄ ÖÖÖÖÖ ÄÄÄÄÄ! Jes! Kaikki ääkkösetkin vihdoin käytössä!

[q]Siren, 4.2.2009 15:13:
Mä sain kesätöitä

Ja jopa saan olla fyssarin ominaisuudessa ja alottaa keväällä tuntityöntekijänä

Tosin mä tavallaan toivosin, et kerranki ois "oikee" työhaastattelu.. Koska tähän asti mun paikka on jo päätetty ennenku oon ollu haastattelussa :D

Harmittaa vaan ku ei voi juhlistaa esmes leffalla ja drinksulla kun pitää mennä opiskelee epsanjaa...
[/q]

Heeno hommeli Hyvä et on jo nyt kesäduuni niin ei tarvii sitä enää sit kelata :) Ja oman alan hommeja viel.

Marraskuun lopulla pitäis lähtee to da New York, rok

Ihan koulun puolestakin varmistettu nyt että kaikki kurssit käyty valmistumista ajatellen.

Vielä pitäisi jaksaa tehdä tuo pienen ikuisuuden roikkunut diplomityö tuosta pois...

Hyvä musiikki saa mielialan ylös ja hymyn huulille! Ja sellaiselle on todellakin ollut viimeaikoina tarvetta!
Enää viikko ja sitten jalan kipsi poistetaan ja mä pääsen vihdoin kokeilemaan uimista ja mikä parasta... saunaan

Vaikka tipuinkin hetkellisesti raiteiltani ja viha nousi pintaan niin oli enivei erimuksa ilta ystävien kanssa elukkamuseossa ja leffassa tapitellen Brünoa.

Eilen muutettu, vanhempien hoivassa perjantaihin asti jonka jälkeen muutto upouuteen kotiini kultani kera <3

[q]UnityF, 23.7.2009 08:34:
puhaltelemaan saippuakuplia.
[/q]

Meil samat leikit täällä pikkuneidin kanssa*hihu* Melonintuoksuisia pallukoita kiitänyt pihalla ja vuorotellen ollaan juostu niiden perässä :)

Hyvä uima. <3

[q]Septique, 9.8.2008 14:01:
Ahh teki hyvää nukkua viime viikon leirin univelkoja pois. Nyt on semmonen fiilis et vois jopa lähtee vähä juhlii tänää B>
[/q]
Jos armeijassa jotain hyvää oli, niin se oli se fiilis viikon leirin jälkeen kun henk koht huollon jälkeen pääsi kotiin makaamaan sohvalle ja juomaan olutta <3

Sain nukuttua paljon, ja nyt ehkä jaksaa pirteenä lähtee töihin ja olla siellä
Huominen oiskin sitten vapaa.

[q]whispering, 9.8.2008 14:08:
---
Septique, 9.8.2008 14:01:
Ahh teki hyvää nukkua viime viikon leirin univelkoja pois. Nyt on semmonen fiilis et vois jopa lähtee vähä juhlii tänää B>

---

Jos armeijassa jotain hyvää oli, niin se oli se fiilis viikon leirin jälkeen kun henk koht huollon jälkeen pääsi kotiin makaamaan sohvalle ja juomaan olutta <3
[/q]

You said it m8 !

aaaaai ku tuli kivaa postia <3

Saatiin eilen Venezuelasta ostettu riippukeinu ripustettua pihalle. Aah, se on vaan niin paras paikka!!!!

Täällä töissä on yksi nainen, jolla on tosi outo lapsen ääni

[q]Janisa, 17.11.2008 14:37:
ÄÄÄÄÄ ÖÖÖÖÖ ÄÄÄÄÄ! Jes! Kaikki ääkkösetkin vihdoin käytössä!
[/q]

Nyt sä voit kirjoittaa "älämölö" ilman et kaikki repeää nauruun

Töissä on kivaa ja mun uus takki tuli.

Viimeisestä tentistä hyväksytty merkintä :)

Vielä kun sais opinnäytetyön valmiiksi joskus tän kevään aikana, niin ois taas yks tutkinto suoritettu

Oli kiva päivä (:

JJEEE! nyt o KAIKKI kokeet läpi, ohi ohi ohi! Perjantaina oonkin sitten valmis melko-nomi
viel pikku ponnistus, pari tehtävää nii se on siinä! ah ah ah ah ah

Oli myös tänään kiva päivä, kävin kaverin kans jätskillä, shoppailemas (ostin ihanii vihreit korui O_o) ja sit ostin parit liput festareille. Ja kesä on kiva..*plur* ja ostin hamekankaan, tuleepas nätskä hamonen! ^^

ja...
ja...
ja...

Mini kuittaa!

O