päivän :)
[q]sapeli, 8.8.2008 14:34:
---
alphamagic, 8.8.2008 14:34:
ekassa jaksossa miun keskiviikot on vapaita 
---
Vähänkö luksusta!
Ja muut pänttää jotain ruotsia ja matematiikkaa siellä? 
[/q]
Jotain sellasta joo :)
[q]Wiko, 8.8.2008 11:59:
Toi mitä sanoit rasvaprosenttimittareista on kyl aivan totta. Varsinkin jos ollaan kiinnostuneita kehon ulkoisen rasvan määrästä. [/q]
Siis anteeksi nyt jos olen tyhmä ja tietämätön mutta mikä tässä nyt on kehon määritelmä? Jotenkin olen aina kuvitellut että iho on kehon raja, eli siten kehon ulkoisesta rasvasta puhuminen on jotenkin hullun kuuloista...
Lainasin mutsille autoo viikoks..Tänään menin sitten ekaa kertaa tsygällä duuniin.. aamu viideltä ylös ja kuudelta duunia kohti. Vettä alko satamaan kaatamalla mutta ei se haitannut. Tuleepahan ainakin nöyryyttä ja sitähän ihmisellä ei oo koskaan liikaa.. Nyt vihdoin kotona.. Aaahh wittu et bisse maistuu hyvälle nyt :)
*känni*
[size=13]ISO[/size] :)))))) että meille tulee ihania miukuja kaksin kappalein *sydän*
oon ihan tohkeissani ja onnellinen
Eilen saatiin vanha koti tyhjennettyä, tänään sitten vielä siivous ja lamppujen irrotus. Uudessa kodissa tavarat ovat löytäneet jo hieman paikkojaan, oli aika ihana heittää kamalasti rojua roskiin :D (paitsi nyt harmittaa ipen Sega-lehtien puolesta...)
Mutta kaiken kaikkiaan ollaan voiton puolella. JEE VOITTO!
Ja JEEE UUSI IHANA KOTI*plur*
Trallallaa!!!
On vaan niin hyvä fiilis :D
Saatiin duunifrendin kaa liput Porin Metallican keikalle *iloinen*. Ja sit ei tarvii olla töissä ku oon kipee... Jos sitä ottais huomisenki saikkuu ku hirvee räkätauti.
Aaaaaawww
Normaalia pirteempi aamu, lieneekö aamupalan muutoksesta (puuroa, lasi maitoa, knorr vie ja raaka kananmuna, ja tottakai taustalle Eye of the tiger soimaan.) verrattuna vanhaan.
Tänään shoppaamaaaaan
Vika ilta töissä tänään, toivottavasti loppuelämän ajaksi
Alkohan tää jo riittämäänkin
Voi plur! Päivä pelastettu! Ihanaa! jee! *plur*! JEEEE!
Voi helpotuksen huokaus. Ih.
Sain aika hyvät naurut jostain. En pysty lopettamaan. Hajoan :'DDDD
[q]Inferno@Tre, 2.10.2007 23:01:
---
nini, 2.10.2007 20:59:
Uus läppäri *sydän*
---
Joko teit vanhasta ruoskasta kirjoituspöydän tuen tai kukkapöydän?
[/q]
Heitin ikkunasta pihalle!!
Kolmen ihanan ja raskaan viikon jälkeen vihdoinkin oon kotona ehjänä
Kivat alelöydöt

Ihana aurinkoinen kesäsää *sydän**sydän* vihdoin voi takinkin jo jättää pois 
Kiva päivä kaupungilla 
Illastakin taitaa tulla aika kiva *tirsk**pepsodent**känni*
Ai että mulla on vaan niin hyvä olla!!! *sydän*
Ihaninta oli aamulla käpertyä kullan kainaloon untuvapeiton/untuvatyynyjen keskellä. Olisin voinu maata siinä ikuisesti <3
[q]Mar6, 30.12.2008 12:18:
Vika ilta töissä tänään, toivottavasti loppuelämän ajaksi
Alkohan tää jo riittämäänkin 
[/q]
Hetken ihmettelin et ootko voittanu lotossa tai jotain, jos ei kerran tarvi enää tehdä töitä, mut se avainsana taisikin olla ILTA.