päivän :)
Kaveri tuli taas tänään mun luo värjäyttämään tukkansa. Värjään aina lähes poikkeuksetta oman sekä useiden kavereideni tukan ja oikeasti pidän siitä hommasta. Tuo tänään käynyt käynyt kaveri on yksi niistä, joka pyytää mua lähes aina värjäämään tukkansa ja tänään hän toi mulle vaikka mitä herkkuja ihan vaan kiitokseksi siitä, että oon jaksanut värjätä sen tukkaa.
En todellakaan ollut odottanut minkään näköistä "vaivan palkkaa" tekemästäni hommasta, joten oli aivan ihana yllätys, kun kaveri halusi "palkita" mua jotenkin näkemästäni vaivasta! Mahtava esimerkki siitä miten pienet asiat voivat nostaa hymyn huulille 
Ihana ystävä mulla *sydän*
Oma puhelin tuli huollosta
Niin ihana auringonpaiste!!!! On aivan keväinen mieli ja talven masennus karisee harteilta... UUJEAH! Ihan uudestisyntyny olo.
Vaik just nyt muuten menee vähän päin p:tä, niin kuitenki on vaan tosi energinen ja hyvä mieli. Ekaa kertaa moneen kuukauteen!! JES!!
Eilen kotimatkalla päätin poiketa entises duunipaikas käymää. Miten sattuikaan, et just sillon si oli sen mestan hautajaiset?
Voi että, hyvällä fiiliksellä tuli oltua. Topi päästi mut viel tiskin taakse soitteleen levyjä :D
Tuli ihan wanhat hyvät ajat mieleen :)
Tänään hammaslääkäri totesi: teillä on todella hyvät hampaat (ja hampaille ei tehty muuta kuin tarkastus...)
On syytä siis hymyillä ja irvistellä hampaat ruvella bilekuvissa
Ollut kyllä niin kiva viikonloppu! Tänään käytiin katsomassa kaupunginteatterissa Kiviä taskussa- näytelmä http://www.hkt.fi/ohjelmisto/play.php?name=kivi, pääosissa Martti Suosalo ja Mika Nuojua. Yleisö suorastaan ratkesi naurusta, mieletön esitys!
Sitten syömään Delhi Darbariin namia intialaista, ja nyt vaan öllin köllin. Tehtiin vielä melko reippaan pituinen koirulenkkikin.
Mulla on kivaa, nään tänään ystävän, kenet oon nähnyt viimeksi pari vuotta sitten, ja ehkis vähän jännittää se.. Mut kivaa se tulee silti oleen :)
Täällä on valkoinen maa ja kaunista :)
Tänään ystävien kanssa ulos :)
Systeri tainnut päästä jo perille läpimään :)
Asiat on hyvin kun on Vaasan suunnalla *sydän*
hymyilyttää kovasti:)
[q]Janisa, 27.9.2009 09:49:
Löysin eilen kaupasta Valion mustaherukkakeiton, joka on aivan sairaaaaan hyväääää!!!
[/q]
Onks kevyt vai ihan tavallinen...? Siis aspartaamikökkömakeutettu vai sokerillinen?
Aamukahvi <3
[q]ETJ, 25.6.2009 11:11:
A+ essentials 220-601 tentti läpi o/
[/q]
Ja A+ it technician 220-602 tentti läpi o/
Se olis sit täysin turha CompTIA A+ sertifikaatti taskussa :C
Elämä*aplodit*
Kiva viikonloppu tiedossa: tänään kavereiden tuparit, huomenna äitin ja siskon kanssa ostoksille ja sunnuntaina kakkukahvit kavereille synttäreiden kunniaks. Siinä välissä sitten yhen ylivilkkaan hauvan hoitoa. *sydän*
Keskiviikon Päivän :) oli koirapuisto ja monta ihanaa koiraa & kaksi maailman söpöintä hauvavauvaa.
(Mikä koirakuume..?)
HEHE asiakas tuli tohon hetki sit ja kysy miksi mä oon näin vaalea
tokasin vaan koska oon suomalainen.
Ja toinen on tuo mun mies, tykkään siitä niin lujaa *sydän*
[q]aurinko, 8.8.2008 09:22:
---
Miinapiina, 8.8.2008 08:48:
nää ilmat 
syksy *sydän*
---
Mie tykkään kans! *sydän*
[/q]
syksy*sydän*
mulle syksystä alkaa aina "uusi vuosi", tuntuu että tuon sateen mukana pyyhkiytyy mielestä kaikki viime vuonna tapahtuneet ikävät asiat pois ja kaiken voi taas aloittaa ns. puhtaalta pöydältä*hymy*
Parin viikon päästä viikoksi Lappiin :)))
[q]Freja, 8.8.2008 12:57:
---
Freja, 8.8.2008 10:09:
Pian perjantaipulloarvonta :D
---
LOL, voitin 
[/q]
onnittelut! :D
meilläkin kohta sama arvonta edessä, ekalla viikolla
voitin jopa... nyt onki sitten useampi viikko ilman
palkintoja, nyyh.
Kohta on lauantai ja ens viikolla on vaan yksi iltavuoro.
[q]., 7.8.2008 15:31:
---
Mark, 6.8.2008 17:48:
toukokuun viimeinen pvä:
rasvaprosentti = 21
paino = 84kg
tänään:
rasvaprosentti 9
paino = 79kg
AYES!
-M
---
Olet siis kasvattanut n. kahden kuukauden aikana n. 5,5kg lihasta, samalla kun olet dieetannut (erotus rasvattoman painon välillä toukokuun lopussa 66,36kg - nyt 71,89kg). 'Täysin oikein' treenamalla pystyy kasvattaamaan keskimäärin n. 5kg lihasta vuodessa, plus kaloreilla.
Lihasten kasvatus miinuskaloreilla on taitavien touhua. Joko olet geneettisesti tämän maan lahjakkaimpia yksilöitä, tai sitten sinulla on hyvät horkat. Osunko oikeaan, jos arvaan, että rasvojasi ei ole mitattu pihtimittauksella? Suurin osa markkinoiden vaa'oista ilmoittaa rasvaprosenttia mitatessa aivan hölynpöly lukemia.
Toi mitä sanoit rasvaprosenttimittareista on kyl aivan totta. Varsinkin jos ollaan kiinnostuneita kehon ulkoisen rasvan määrästä. Joskus muinoin kun diettailin niin kävin lopuksi mittauttamassa rasvat tuollaisella omronin rasvaprosenttimittarilla, joka antoi rasvaprosentikseni 15. Olin hieman ihmeissäni moisesta tuloksesta ja kävin siltä seisomalta mittauttamassa rasvat myös pihdeillä, joka puolestaan antoi tulokseksi 5,2, joka oli uskoakseni huomattavasti lähempänä totuutta...mutta vain ulkoisen rasvan osalta...toki kehon kokonaisrasva% voilla olla huomattavasti suurempi ja näin ollen tuo lukema 15 voi olla siinä tapauksessa lähempänä totuutta. Kyllähän kehon sisäpuolellakin on rasvakudosta, mutta yleensä ollaan vain kiinnostuneita kehon ulkoisen rasvan määrästä =)
jeij, näyttäis vähän siltä että pääsis vihdoinkin muuttamaan